Ανανέωση για το i30N με αυτόματο DCT κιβώτιο

Ανανέωση για το i30N με αυτόματο DCT κιβώτιο

Δεν πρόλαβαν να περάσουν εφτά μήνες από την παρουσίαση της νέας γενιάς του Hyundai i30 και η κορεάτικη φίρμα μας παρουσίασε το πολυαναμενόμενο και αναβαθμισμένο i30N. Εμφανισιακά σε σχέση με τα απλά i30, το καυτό hot-hatch διαφέρει στους προφυλακτήρες, οι οποίοι έχουν και μεγαλύτερη γρίλια, νέα φώτα τεχνολογίας LED, νέας σχεδίασης ζάντες των 18in και νέες σφυρήλατες των 19in, οι οποίες μάλιστα θα ζυγίζουν και 14,4kg λιγότερο από αυτές του προηγούμενου μοντέλου. Ελαφρύτερα θα είναι και τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού κατά 2,2kg και θα έχουν μάλιστα φωτιζόμενο σήμα στα προσκέφαλα. Στο εσωτερικό η κεντρική οθόνη στο ταμπλό πλέον είναι στις 10,25in και υποστηρίζει όλα τα γνωστά πρωτόκολλα συνδεσιμότητας. Το i30N θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος ενώ εκπέμπει χαμηλότερους ρύπους (από το προ-facelift μοντέλο), αποδίδει 250Ps και 36kgm ροπής στην απλή έκδοση και 280Ps (+5Ps) στις 5.200rpm και 40kgm μεταξύ 1.950rpm και 4.600rpm στην έκδοση Performance. Η μεγάλη διαφορά πλέον, είναι πως στην έκδοση Performance θα είναι διαθέσιμο ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, το οποίο θα υποστηρίζει λειτουργίες όπως N Power Shift και N Track Sense Shift, καθώς και N Grin Shift για μέγιστη απόδοση, το οποίο όμως για να προστατέψει το κιβώτιο θα λειτουργεί για 20sec. Χάρη σε αυτά το Hyundai i30N Performance θα χρειάζεται 5,9sec για να επιταχύνει από στάση στα 100km/h και η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250km/h. Οι Κορεάτες φαίνεται πως έχουν μεγάλα κέφια και θα σπρώξουν στην αγορά ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και καυτό σύνολο!