
Ο Ott Tanak ανέβηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά το τέλος της SS6 και από τότε κατάφερε να διαχειρίζεται το προβάδισμά του έναντι των αντιπάλων του. Συνολικά κέρδισε 8 ειδικές διαδρομές, ενώ στην SS4 είχε κλατάρισμα μπροστά δεξιά. Αν και βρισκόταν στην πρώτη θέση στην SuperSunday κατάταξη, έπεσε δεύτερος στο τέλος της Powerstage λόγω προβλήματος με το κιβώτιο ταχυτήτων.
«Ήταν απίστευτα απαιτητικό, με τη σκληρότητα του τερέν, τις θερμοκρασίες και τη διάρκεια του Ράλλυ. Ήταν μια τεράστια πρόκληση. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που καταφέραμε να τα συνδυάσουμε όλα: να διατηρήσουμε τα ελαστικά και ταυτόχρονα να έχουμε καλή απόδοση. Ο βασικός μας στόχος ήταν η σωστή διαχείριση των ελαστικών. Προφανώς τα κάναμε όλα τέλεια. Πιέσαμε στα σημεία χαμηλού ρίσκου, και στα πιο σκληρά κομμάτια κόψαμε», δήλωσε ο Tanak.
Ο Sebastien Ogier βρισκόταν στην πρώτη θέση από την SS1 έως την SS5 παρά το μπροστινό δεξί κλατάρισμα στην SS4, αλλά έχασε δύο θέσεις και έπεσε πίσω από το δίδυμο της Hyundai στο τέλος της έκτης ε.δ. Ο Ogier περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, καθώς δεν μπορούσε να δώσει απάντηση στην κυριαρχία του Tanak μέσα στις ειδικές διαδρομές.
«Ειδικά σε ένα Σαββατοκύριακο όπου ο Ott αποδίδει σε αυτό το επίπεδο και δεν μας δίνονται ευκαιρίες, εγώ φεύγω με ένα μεγάλο χαμόγελο, γιατί ξέρω ότι έκανα ό,τι μπορούσα. Δεν υπήρχε περιθώριο για κάτι παραπάνω. Μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με τους βαθμούς. Η πρωτοπορία στους Κατασκευαστές παραμένει, και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα», είπε ο Ogier.
Ο Adrien Fourmaux έδωσε μάχη για την πρωτοπορία και νίκησε 3 ε.δ., ενώ βρισκόταν μπροστά από τον Ogier για οχτώ δέκατα του δευτερολέπτου μετά το τέλος της SS3. Ωστόσο, έχασε την δεύτερη θέση και έπεσε τρίτος στο τέλος της SS10, καθώς ακούμπησε μια πέτρα και «τραυμάτισε» την πίσω δεξιά ανάρτηση του Hyundai i20N Rally1.
«Χαίρομαι που είμαι ξανά πίσω. Τα καταφέραμε καλά και μπορούμε να είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Χάσαμε λίγο χρόνο σήμερα, αλλά είμαστε στην τρίτη θέση, με καλούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα και την ομάδα. Ήταν το πιο δύσκολο Ράλλυ - η Παρασκευή ήταν τρέλα, με τη σκληρότητα του τερέν και τη θερμοκρασία. Προσπαθούσα να μείνω ψύχραιμος και ήρεμος. Θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο την Παρασκευή, αλλά λόγω της ζέστης και της κατάστασης των ειδικών, ήταν πολύ δύσκολο», δήλωσε ο Fourmaux.
Ο Elfyn Evans πρέπει να είναι χαρούμενος με την τέταρτη θέση αν αναλογιστούμε το γεγονός πως άνοιξε τον δρόμο σε πέντε ε.δ. την Παρασκευή και γενικά το τριήμερό του ήταν άψογο, καθώς δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με το Yaris του.
«Καταφέραμε να αποφύγουμε τα προβλήματα όλο το Σαββατοκύριακο, οπότε αυτό είναι τουλάχιστον κάτι. Επιστρέψαμε στην 4η θέση και πήραμε 17 βαθμούς, κάτι που βοήθησε να απαλύνει το πλήγμα από την απόδοσή μας. Γνωρίζαμε σίγουρα, ερχόμενοι σε αυτά τα τρία δύσκολα ράλλυ, ότι υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να φύγουμε χωρίς την πρωτοπορία στο Πρωτάθλημα. Από αυτή την άποψη, είμαι ικανοποιημένος», δήλωσε ο Evans.
O Thierry Neuville βρισκόταν στην πρώτη θέση στο τέλος της SS3 και συμπληρώνει την κορυφαία πεντάδα παθαίνοντας συνολικά τέσσερα κλαταρίσματα κατά την διάρκεια του τριημέρου. Ο Πρωταθλητής του WRC για την σεζόν 2024 ήταν έβδομος μετά το τέλος του πρώτου σκέλους του Σαββάτου και τελικά ανέβηκε στην πέμπτη θέση εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις του Rovanpera και του Katsuta. Η τελευταία μέρα επίσης δεν ήταν καλή για τον Βέλγο, καθώς έσπασε το αμορτισέρ στην SS15 και τού στέρησε πολύτιμα δευτερόλεπτα χάνοντας έτσι την μάχη για την SuperSunday. Τα προβλήματα δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς ο Neuville σταμάτησε στην SS16 και έκανε reset στον κινητήρα του i20N, καθώς έχανε ιπποδύναμη, με τον ίδιο να επιβεβαιώνει ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον κινητήρα.
«Για να είμαι ειλικρινής, χάσαμε την ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα λόγω των προβλημάτων με τα ελαστικά. Ήταν κάτι παραπάνω από μερικά κλαταρίσματα για εμάς αυτό το Σαββατοκύριακο. Πρέπει να το διερευνήσουμε πιο βαθιά, δεν ήμουν ο μόνος που αντιμετώπισε προβλήματα. Προφανώς υπήρχε περιθώριο για κάτι παραπάνω σήμερα, αλλά τα τεχνικά προβλήματα μας φρέναραν στην προσπάθεια για επιπλέον βαθμούς», δήλωσε ο Neuville.
Ο Takamoto Katsuta ήταν πέμπτος και τελικά τερμάτισε εκτός δεκάδας, ενώ δεν ξεκίνησε και με τον πιο θετικό τρόπο ο αγώνας του, καθώς σταμάτησε να αλλάξει ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην SS2, ενώ στην SS6 είχε πρόβλημα με το χειρόφρενο. Στην πρώτη ειδική διαδρομή του μεσημβρινού σκέλους του Σαββάτου, ο Ιάπωνας οδηγός έχασε το μπροστινό μέρος και πήγε ευθεία, με αποτέλεσμα το Yaris του να κολλήσει στο χώμα. Στην SS14, είχε τετ-α-κέ αφού ακούμπησε ένα ανάχωμα, ενώ ξεκίνησε πιο νωρίς στην προτελευταία ε.δ .για να έχει ο Rovanpera καλύτερη θέση στην Powerstage. Στην τελευταία ε.δ., έπαθε κλατάρισμα μπροστά δεξιά και δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσει τους βαθμούς της PS.
Ο Kalle Rovanpera βρισκόταν έβδομος και εκκίνησε σύμφωνα με τους SuperRally κανονισμούς την Κυριακή, αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην SS11. Συγκεκριμένα, κόλλησε το Yaris του σε ένα χαντάκι όταν έχασε τον έλεγχο και κατάφερε να συνεχίσει μετά από τέσσερα λεπτά. Στην live μετάδοση, ειπώθηκε ότι πιθανόν είχε πρόβλημα με το κινητήριο άξονα και τα φρένα. Ύστερα σταμάτησε ξανά μέσα στην SS11 και αυτή την φορά ήταν οριστική η εγκατάλειψη. Στην SS6, σταμάτησε για να αλλάξει ένα κλαταρισμένο ελαστικό και βρέθηκε μπροστά από τον Neuville στην γενική κατάταξη. Τέλος, έχασε πάνω από δύο λεπτά στην SS15, καθώς σταμάτησε να αλλάξει το πίσω δεξί κλαραρισμένο ελαστικό, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως δεν ένιωθε άνετα να πιέσει με τα ελαστικά της Hankook.
«Αυτό το Σαββατοκύριακο τίποτα δεν λειτουργούσε, για να είμαι ειλικρινής. Δεν είχα τον ρυθμό που θα έπρεπε, υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, δεν απέδωσα όπως συνήθως. Προφανώς, όταν δεν νιώθεις άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, τα πράγματα δεν πάνε καλά», δήλωσε ο Rovanpera.
Ο Josh McErlean τερμάτισε εκτός δεκάδας, καθώς αντιμετώπισε πολλά προβλήματα. Αρχικά, σταμάτησε να αλλάξει ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην SS2, ενώ στην SS4 έπαθε κι άλλο κλατάρισμα. Στην πρώτη ε.δ. του Σαββάτου, ο Ιρλανδός οδηγός έσπασε τον κινητήριο άξονα και την πίσω αριστερή ανάρτηση του Ford Puma Rally1. Ωστόσο, εκείνος και ο συνοδηγός του, Eoin Treacy, έκαναν κάποιες επιδιορθώσεις στο τμήμα του δρόμου πριν στην SS9, αλλά δεν ήταν αρκετό, καθώς έχανε πολύ χρόνο στις άλλες δύο ε.δ. του πρωινού σκέλους του Σαββάτου.
Ο Martins Sesks επίσης τερμάτισε εκτός δεκάδας. Το τριήμερο δεν ξεκίνησε καλά για τον Λετονό οδηγό, ο οποίος είχε τετ-α-κέ και κλατάρισμα στην SS2, ενώ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά το τέλος της SS6 λόγω προβλήματος με την τροφοδοσία καυσίμου του Ford Puma Rally1. Επανεκκίνησε το Σάββατο σύμφωνα με τους κανονισμούς του SuperRally.
O Sami Pajari βρισκόταν τέταρτος μέχρι το τέλος της SS4, ενώ ο Rovanpera τον προσπέρασε στην γενική κατάταξη στο τέλος της SS5. Στην SS4, αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό δεξί ελαστικό, ενώ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά την SS5 λόγω τεχνικού προβλήματος με το Yaris του. Κανονικά ήταν να ξεκινήσει το Σάββατο, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πριν την έναρξη του πρωινού σκέλους του Σαββάτου, καθώς οι μηχανικοί του δεν επιδιόρθωσαν το πρόβλημα με το αυτοκίνητό του το βράδυ της Παρασκευής. Ωστόσο, εκκίνησε κανονικά την Κυριακή.
Ο Gregoire Munster κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την πέμπτη θέση μέχρι το τέλος της SS8, αλλά στην SS9 έπεσε πίσω από τον Katsuta. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε είναι ότι δεν είχε χειρόφρενο κατά την διάρκεια όλου του πρωινού σκέλους του Σαββάτου, ενώ η M-Sport Ford αποφάσισε να αποσύρει το αυτοκίνητό του στο τέλος του Σαββάτου.
Ο Jourdan Serderidis ήταν εκτός δεκάδας και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το Σάββατο λόγω θερμοπληξίας.