Δείτε Skoda Enyaq RS iV να κάνει Ρεκόρ Guinness για drift στον πάγο

Δείτε Skoda Enyaq RS iV να κάνει Ρεκόρ Guinness για drift στον πάγο

Το Enyaq RS iV που οδηγούσε ο δημοσιογράφος Richard Meaden, «έγραψε» δύο Guinness World Record για το «Μακρύτερο συνεχόμενο drift στον πάγο» γλιστρώντας ελεγχόμενα σε απόσταση 7,351 χλμ (1ο ρεκόρ) με ηλεκτρικό αυτοκίνητο (2ο ρεκόρ)». Οι διακρίσεις καταγράφηκαν από την Guinness World Records και τα πέτυχε ο δημοσιογράφος αυτοκινήτου Richard Meaden σε μια κυκλική διαδρομή περιφέρειας 188,496 μέτρων στην παγωμένη λίμνη Stortjarnen κοντά στο Ostersund της Σουηδίας.

Το πρώτο ρεκόρ που… έσπασε η Skoda ήταν για τη μεγαλύτερη συνεχή ολίσθηση οχήματος στον πάγο. Οδηγώντας το SUV Enyaq RS iV, ο Richard Meaden σημείωσε ένα νέο επίσημα επαληθευμένο ρεκόρ κρατώντας το αυτοκίνητο σε ελεγχόμενη ολίσθηση για περισσότερα από 15 λεπτά και 7,351 χλμ. Το drift του Meaden ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ των 6,231 χλμ, που είχε σημειωθεί στην Κίνα το 2022. Καταρρίπτοντας το πρώτο ρεκόρ, ο Meaden παράλληλα σημείωσε και δεύτερο ρεκόρ, το οποίο αφορούσε τη μεγαλύτερη συνεχή ολίσθηση οχήματος στον πάγο (με ηλεκτρικό αυτοκίνητο).

Με παρών έναν κριτή των Guinness World Records και ως μάρτυρα τον διεθνή κριτή drifting David Kalas, η Skoda σημείωσε το ρεκόρ την τέταρτη μέρα της προσπάθειας μετά από πολλές δοκιμές με διαφορετικούς συνδυασμούς ελαστικών. Συνολικά 18 ώρες drifting πραγματοποιήθηκαν σε πέντε ημέρες με θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν για να επιτευχθεί η τέλεια επίδοση. Το Enyaq RS iV SUV κινήθηκε γύρω από τον κύκλο drift 39 φορές κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών και 58 δευτερολέπτων της διαδρομής του που έσπασε το ρεκόρ. Πέτυχε τελική ταχύτητα 48,69 km/h και κινούνταν με 31,64 km/h στο πιο αργό σημείο της περιστροφής του.

 

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για την ολοκλήρωση του ρεκόρ ήταν ένα Enyaq RS iV παραγωγής εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Τα ελαστικά ήταν ο μόνος ειδικός εξοπλισμός (Dackproffsen 245/35-R20) της Michelin. Εμπρός είχαν 600 καρφιά 5 mm, επιτρέποντας ακόμα καλύτερη πρόσφυση για το σύστημα διεύθυνσης στην παγωμένη επιφάνεια, ενώ τα ελαστικά Nokian Hakkapelitta 255/45-R20 που τοποθετήθηκαν στους πίσω τροχούς είχαν 300 καρφιά 2 mm σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού, τα οποία αποδείχτηκαν ο ιδανικός συνδυασμός στην επιφάνεια πάγου 40 cm.

Ο Meaden είπε για τον θρίαμβο: «Είμαι απίστευτα περήφανος που είμαι μέλος μιας ομάδας ρεκόρ. Ποιος θα πίστευε πριν από μερικά χρόνια πως θα είμαστε στη Σουηδία γλιστρώντας με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον πάγο; Αυτό δείχνει πόσο πολύ αλλάζει ο κόσμος του αυτοκινήτου και πόσο συναρπαστικός γίνεται».