Επίσημο: Η νέα BMW X1 και η πρώτη BMW iX1

Επίσημο: Η νέα BMW X1 και η πρώτη BMW iX1

Με τη στιβαρή εμφάνιση και τη λειτουργική ευελιξία της, η νέα BMW X1 ενσωματώνει μία αυθεντική εμπειρία ελευθερίας και ανεξαρτησίας στην καθημερινή οδήγηση και σε μεγαλύτερα ταξίδια. Ο προοδευτικός σχεδιασμός και η εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα του εσωτερικού, καθώς και η διευρυμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, αναδεικνύουν τoν εγγενή premium χαρακτήρα της Χ1. 

Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, στάνταρ, και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στο δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, ανάλογα με το μοντέλο. Αυτό το κουαρτέτο εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 καθώς και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά. 

Επίσημο: Η νέα BMW X1 και η πρώτη BMW iX1

Η BMW iX1 θα φέρει την εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης μηδενικών εκπομπών ρύπων σε μία κατηγορία οχημάτων που γνωρίζει παγκόσμια άνοδο, καθιστώντας την προσιτή σε ένα ευρύ κοινό. Επομένως, το compact SAV με την ισχύ της πιο εξελιγμένης τεχνολογίας BMW eDrive θα δώσει σημαντική ώθηση στην επιταχυνόμενη άνοδο της ηλεκτροκίνησης. Οι βελτιώσεις στη βιωσιμότητα συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο μπορούν μερικώς να αποδοθούν όχι μόνο στα ευρέως φάσματος μέτρα ηλεκτροκίνησης, αλλά και στην αυξημένη χρήση πράσινης ενέργειας, τόσο για την παραγωγή όσο και στην αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και στις μεγαλύτερες ποσότητες δευτερογενών πρώτων υλών και των φυσικών υλικών που χρησιμοποιούνται.

Το σμίλευμα των επιφανειών, οι γραμμές και οι αριστοκρατικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης της BMW X1, καταδεικνύουν την Sports Activity Vehicle ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ, στην τρίτη γενιά του μοντέλου. Σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τις ισχυρές αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό στυλ των μοντέλων BMW X στο εμπρός και πίσω μέρος. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται στάνταρ με ζάντες ελαφρού κράματος 17”. Ζάντες ελαφρού κράματος 18” τοποθετούνται στις εκδόσεις xLine και M Sport, αν και οι συγκεκριμένες διατίθενται επίσης με ζάντες 19” και  – για πρώτη φορά σε BMW X1 – με ζάντες 20”. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο απλά και δέκα μεταλλικά χρώματα για το εξωτερικό φινίρισμα – μεταξύ των οποίων μία επιλογή Frozen από την BMW Individual για πρώτη φορά.

Επίσημο: Η νέα BMW X1 και η πρώτη BMW iX1

Η υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων και η προοδευτική premium ατμόσφαιρα που συναντάται στην BMW iX1, συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής οδηγικής εμπειρίας στο εσωτερικό του compact SAV. Τα κύρια χαρακτηριστικά στην επανασχεδίαση της καμπίνας είναι ο πιο λεπτός πίνακας οργάνων, το BMW Curved Display, το “αιωρούμενο” υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και η επιφάνεια του smartphone με έμμεσο φωτισμό στο εμπρός μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Τα νέας εξέλιξης καθίσματα διατίθενται με την επιλογή τόσο της διάτρητης επένδυσης Sensatec όσο και της δερμάτινης Vernasca. Στη λίστα προαιρετικών επιλογών υπάρχουν σπορ καθίσματα, ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων με λειτουργία μνήμης και οσφυϊκή υποστήριξη συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας μασάζ. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ακουστική άνεση και στην προστασία των επιβατών. Η ενσωματωμένη φιλοσοφία παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει τώρα και ένα νέο αερόσακο, που προστατεύει από τη μεταξύ τους επαφή, τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων.

Η BMW iX1 xDrive30 είναι το πρώτο τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία. Δύο άριστα συνδυασμένες μονάδες κίνησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα αποδίδουν συνολική ισχύ 230 kW/313 hp (υπολογίζοντας την προσωρινή στιγμιαία αύξηση ισχύος), και παράγουν συνολική ροπή 494 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια σε όλες τις καταστάσεις. Η BMW iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0 - 100 km/h σε 5,7sec. 

Επίσημο: Η νέα BMW X1 και η πρώτη BMW iX1

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, περιλαμβάνει επιπρόσθετα την εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία φόρτισης του αυτοκινήτου, συμπερ. του βελτιωμένου λογισμικού φόρτισης που συναντάμε στην BMW i7, και μιας μπαταρίας υψηλής τάσης που τοποθετείται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, της οποίας η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 413 – 438 km. (Τα στοιχεία που σχετίζονται με την απόδοση, τις επιδόσεις, την κατανάλωση ενέργειας και την αυτονομία για την BMW iX1 xDrive30 είναι προβλεπόμενες τιμές, βάσει της τρέχουσας κατάστασης εξέλιξης του αυτοκινήτου).

Η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel από τη νέα αρθρωτή γενιά κινητήρων Efficient Dynamics του BMW Group. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες. 

Με αυτή την τεχνολογία, η τετρακύλινδρη BMW X1 xDrive23i μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 kW/218 hp (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 150 kW/204 hp και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 14 kW/19 hp). Επίσης, στη γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα BMW X1 sDrive18i με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα 115 kW/156 hp. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d για την απόδοση μέγιστης ισχύος 155 kW/211 hp. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel στη νέα BMW X1 sDrive18d παράγει 110 kW/150 hp.

Η νέα BMW X1 προσφέρει επίσης στους επιβάτες της την τελευταίας γενιάς πολυαισθητηριακή εμπειρία οχήματος BMW iDrive με τη μορφή του BMW Live Cockpit Plus. Βασισμένο στο BMW Operating System 8, περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη BMW Curved Display με τα προηγμένα γραφικά και δομή του μενού της, μαζί με τον ευφυή προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant που τώρα έχει αποκτήσει πρόσθετες δεξιότητες. Η πλήρως ψηφιακή οθόνη είναι ομαδοποιημένη και σχηματίζεται από την οθόνη πληροφοριών 10.25” και την οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 10.7”. Το νέο BMW iDrive στόχο έχει να προσφέρει διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνής. Η ευρεία ψηφιοποίηση του εσωτερικού επιτρέπει τη σημαντική μείωση του αριθμού των φυσικών κουμπιών, χειριστηρίων και διακοπτών που απαιτούνται για τη λειτουργία του οχήματος.