H Aston Martin βελτίωσε την DB12 S με 20 επιπλέον ίππους

H Aston Martin βελτίωσε την DB12 S με 20 επιπλέον ίππους

Η Aston Martin έφερε σημαντικές αναβαθμίσεις στην νέα DB12 S, οι οποίες είναι τόσο αισθητικές όσο και μηχανικές. Ξεκινώντας με το αισθητικό κομμάτι, η νέα DB12 S φέρει διπλό μπροστινό splitter, το οποίο χαμηλώνει και φαρδαίνει το μπροστινό μέρος, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει επιπλέον κάθετη δύναμη. Το καπό διαθέτει εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήρα. Η DB12 S φαίνεται αρκετά χαμηλωμένη χάριν και στις πλαϊνές ποδιές. Το πίσω μέρος φέρει μια νέα αεροτομή και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ο οποίος έχει μια πιο επιθετική εμφάνιση χάριν στον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με 21άρες ζάντες.

H Aston Martin βελτίωσε την DB12 S με 20 επιπλέον ίππους

Οι αισθητικές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό μέρος, όπου βλέπουμε τον κεντρικό μοχλό να έχει κόκκινο χρώμα. Τα σπορ καθίσματα 16 ρυθμίσεων είναι από Alcantara και δέρμα. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν το πακέτο με το μαύρο γυαλιστερό χρώμα και το σκούρο σατέν. Ως επιλογή, διατίθενται τα καθίσματα από ανθρακονήματα, καθώς και ένα θερμαινόμενο τιμόνι από Alcantara.

H Aston Martin βελτίωσε την DB12 S με 20 επιπλέον ίππους

Οι μηχανικοί της Aston Martin βελτίωσαν τον τετράλιτρο V8 twin-turbo κινητήρα, οποίος είναι ισχυρότερος κατά 20Ps και πλέον αποδίδει 700Ps με την ροπή να είναι στα 81,58Kgm. Το σπριντ των 0-100Km/h γίνεται πλέον στα 3,4sec, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα έχει μείνει αμετάβλητη στα 325Km/h. Ένα μέρος της βελτιωμένης απόδοσης οφείλεται και στο αναβαθμισμένο Launch Control, καθώς το σύστημα πλέον μειώνει κατά πολύ τον χρόνο που χρειάζεται κατά την αλλαγή των ταχυτήτων. Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί έχουν βελτιώσει και την απόκριση στο γκάζι, καθώς και το σύστημα ανάρτησης, το οποίο φέρει μια πιο άκαμπτη αντιστρεπτική ράβδο, ενώ έχουν γίνει αλλαγές και στο λογισμικό που αφορά τα αμορτισέρ Bilstein DTX. Το σύστημα διεύθυνσης και το ηλεκτρικό πίσω διαφορικό έχουν φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις. Όσον αφορά το κεραμικό σύστημα πέδησης, υπάρχουν δίσκοι μπροστά και πίσω, οι οποίοι έχουν διαστάσεις 410mm και 360mm αντίστοιχα και εξοικονομούν 27Kg σε σχέση με το σύστημα πέδησης από ατσάλι.

H Aston Martin ήδη δέχεται παραγγελίες για την αναβαθμισμένη DB12 S, όπου οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2026.