H Ferrari παρουσίασε σήμερα το κινητήριο σύνολο της Elettrica, το οποίο αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο των Ιταλών. Το μεταξόνιο έχει μήκος στα 2.960mm και η Elettrica ζυγίζει 2.100Kg, με την κατανομή βάρους μπροστά και πίσω να είναι 47% και 53% αντίστοιχα. Το σασί και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από 75% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, το οποίο βοηθάει στην εξοικονόμηση βάρους. Η μπαταρία των 195kWh είναι τοποθετημένη στο σασί, έχει αυτονομία πάνω από 530Km και τροφοδοτεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι σε κάθε άξονα έκαστος και έχουν την ίδια τεχνολογία με τους ηλεκτροκινητήρες της F80.
Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση στα 286Ps και κατανομή ισχύος/βάρους στα 4,39Ps/Kg, ενώ ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 843Ps και κλάσμα ισχύς/βάρος στα 6,53Ps/Kg. Συνολικά, η ισχύς ξεπερνάει τα 1.000Ps πετυχαίνοντας το σπριντ των 0-100Km/h σε 2,5sec, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι στα 310Km/h. Η ροπή κατανέμεται μέσω του συστήματος Torque Shift στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, όπου είναι στα 356,90Kgm και 815,77Kgm αντίστοιχα.
Η νέα Elettrica, επίσης, δανείζεται το σύστημα ανάρτησης από την F80 και την Purosangue, με τα αμορτισέρ, ωστόσο, να έχουν ανασχεδιαστεί. Μάλιστα, η κεντρική μονάδα ελέγχου συλλέγει στοιχεία από το σύστημα ανάρτησης 200 φορές το δευτερόλεπτο. Επιπλέον, διαθέτει πέντε λειτουργίες οδήγησης: Ice, Wet, Dry, Sport και ESC-Off, οι οποίες ενεργοποιούνται με την χρήση του κουμπιού Manettino που βρίσκεται δεξιά. Το κουμπί Emanettino βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού και μέσω αυτού πραγματοποιούνται διάφορες λειτουργίες που σχετίζονται με την απόδοση και την ροπή.
Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της Elettrica θα είναι ο ήχος της. Αντί να προσθέτει ψεύτικους θορύβους εμπνευσμένους από μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), η Ferrari επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση. Ένας ειδικός αισθητήρας καταγράφει τους μηχανικούς κραδασμούς του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, οι οποίοι στη συνέχεια ενισχύονται για μια μοναδική ακουστική ανάδραση.


