
Ο εγγονός Kiichiro Toyoda και επικεφαλής της Toyota τα τελευταία επτά χρόνια, Akio Toyoda, δίνει την δική του απάντηση στον πόλεμο που υπάρχει μεταξύ των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων. Είναι γεγονός πως η ιαπωνική φίρμα ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που παρασκεύασε και κυκλοφόρησε στην αγορά το πρώτο υβριδικό μοντέλο, το οποίο δεν είναι άλλο από το Prius το 1997. Από τότε, συνολικά η Toyota έχει πωλήσει 27.000.000 υβριδικά μοντέλα. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτός ο αριθμός έχει το ίδιο αποτύπωμα άνθρακα όσο αν πουλήσεις 9.000.000 ηλεκτρικά μοντέλα όταν προστεθούν στην εξίσωση η παρασκευή των μπαταριών και των οχημάτων. Ο Toyoda πιστεύει, επίσης, πως ένα ηλεκτρικό μοντέλο δεν είναι καθαρό όσο τρία υβριδικά μοντέλα μαζί, ενώ είναι γεγονός πως η κατασκευή των ηλεκτρικών οχημάτων και των μπαταριών τους εκπέμπουν περισσότερους ρύπους άνθρακα σε σχέση με την κατασκευή θερμικών οχημάτων.
«Αλλά αν είχαμε κατασκευάσει εννέα εκατομμύρια BEV στην Ιαπωνία, αυτό θα είχε στην πραγματικότητα αυξήσει τις εκπομπές άνθρακα, όχι θα τις είχε μειώσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Ιαπωνία βασίζεται σε θερμοηλεκτρικούς σταθμούς για ηλεκτρική ενέργεια.», δήλωσε ο Akio Toyoda.