Hat-trick της Toyota στο Le Mans!

Hat-trick της Toyota στο Le Mans!

Το Toyota TS050 με το νούμερο 7 στα χέρια των Conway, Kobayashi και Lopez τερμάτισε στην τρίτη θέση, περνώντας το αυτοκίνητο της Rebellion Racing με οδηγό τον Louis Deletraz στην τελευταία ώρα του αγώνα, με τον τελευταίο να χάνει πολύτιμο χρόνο στα pit, την ίδια στιγμή που οι μηχανικοί της Rebellion επισκεύαζαν μία βλάβη. Καλύτερη τύχη είχε το άλλο αυτοκίνητο #1 της Rebellion Racing με τον Norman Nato να περνάει από την καρό σημαία του τερματισμού στην δεύτερη θέση, χωρίζοντας τα δύο αυτοκίνητα της Toyota.

Η Toyota ξεκίνησε τον αγώνα με πολύ μεγάλες πιθανότητες νίκης. Αρχικά φαινόταν ότι το αυτοκίνητο που θα έπαιρνε την καρό σημαία θα ήταν το νούμερο 7, όμως το όνειρο των Lopez, Conway και Kobayashi, εξανεμίστηκε από μία αστοχία στο turbo του twin-turbo V6 κινητήρα λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Η επισκευή πήρε λίγο περισσότερο από μισή ώρα με το αυτοκίνητο να πέφτει 8 γύρους πίσω από το TS050 με το νούμερο 8.

Στην κατηγορία LMP2 το #22 αυτοκίνητο της United Autosports των Phil Hanson, Filipe Albuquerque, και του “pole-sitter” Paul di Resta, πήρε μία εντυπωσιακή νίκη στην πιο πολυπληθή κατηγορία του αγώνα με 24 συνολικά συμμετοχές και τον Hanson να περνάει πρώτος από τον τερματισμό. Σε ένα χαοτικό τελικό 20λεπτο, η United Autosports κάλεσε τον Hanson στα pits για έναν γρήγορο έλεγχο και καθαρισμό του παρμπρίζ, ρίχνοντας το #22 πίσω από το Jota #38 του Anthony Davidson. Όμως στα τελευταία 10 λεπτά του αγώνα, ο Davidson χρειάστηκε να μπει αναγκαστικά στα pit για καύσιμα, παραδίδοντας το προβάδισμα. Με ένα άνετο χάσμα πίσω του, ο Davidson ήταν ακόμα σε θέση να περάσει τη γραμμή του τερματισμού δεύτερος στην κατηγορία.


Κατά το ξημέρωμα η United Autosports ήθελε το πολυπόθητο 1-2 στην κατηγορία LMP2, όμως το αυτοκίνητο #32 είχε μία διαρροή λιπαντικού και έχασε περίπου μία ώρα στα pits, πέφτοντας εκτός διεκδίκησης μία θέσης στο βάθρο. Ο Alex Lynn πήρε τη νίκη για την Aston Martin Racing με το νούμερο 97 στην κατηγορία GTE Pro, κρατώντας πίσω του, τον James Calado με την AF Corse Ferrari 488 GTE Evo για μισό γύρο και τον Nicki Thiim να τερματίζει στην τρίτη θέση της κατηγορίας με την #95 Aston Martin Vantage AMR.


Στην πρώτη θέση της κατηγορίας GTE Am και στην 24η γενικής, βρέθηκε ο Charlie Eastwood με την #90 Aston Martin Vantage AMR. Ο Matt Campbell με την #77 Proton Porsche τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με την AF Corse να παίρνει μία ακόμη θέση στο βάθρο με το αυτοκίνητο #83 του Nicklas Nielsen να τερματίζει στην τρίτη θέση. 

Αποτελέσματα:

Pos

Class

Car

Drivers

Laps

Gap

1

LMP1

#8 Toyota

Buemi, Nakajima, Hartley

387

 

2

LMP1

#1 Rebellion

Senna, Nato, Menezes

382

+ 5 Laps

3

LMP1

#7 Toyota

Conway, Kobayashi, Lopez

381

+ 6 Laps

4

LMP1

#3 Rebellion

Dumas, Berthon, Deletraz

381

+ 39.408s

5

LMP2

#22 Oreca

Hanson, Albuquerque, Di Resta

370

+ 17 Laps

6

LMP2

#38 Oreca

Davidson, Da Costa, Gonzalez

370

+ 32.831s

7

LMP2

#31 Oreca

Jamin, Canal, Vaxiviere

368

+ 19 Laps

8

LMP2

#36 Alpine

Negrao, Ragues, Laurent

367

+ 20 Laps

9

LMP2

#26 Aurus

Rusinov, Vergne, Jensen

367

+ 57.578s

10

LMP2

#28 Oreca

Lafargue, Chatin, Bradley

366

+ 21 Laps

11

LMP2

#42 Oreca

Lapierre, Borga, Coigny

365

+ 22 Laps

12

LMP2

#25 Oreca

Falb, Trummer, McMurry

365

+ 1m31.640s

13

LMP2

#50 Oreca

Calderon, Florsch, Visser

364

+ 23 Laps

14

LMP2

#47 Dallara

Lacorte, Belicchi, Sernagiotto

363

+ 24 Laps

15

LMP2

#17 Oreca

Pilet, Tilley, Kennard

363

+ 51.762s

16

LMP2

#27 Oreca

Hedman, Hanley, Van der Zande

361

+ 26 Laps

17

LMP2

#32 Oreca

Owen, Brundle, Van Uitert

359

+ 28 Laps

18

LMP2

#35 Ligier

Yamanaka, Foster, Merhi

351

+ 36 Laps

19

LMP2

#29 Oreca

Van Eerd, Van der Garde, De Vries

349

+ 38 Laps

20

GTE Pro

#97 Aston

Martin, Lynn, Tincknell

346

+ 41 Laps

21

GTE Pro

#51 Ferrari

Pier Guidi, Calado, Serra

346

+ 1m33.164s

22

GTE Pro

#95 Aston

Thiim, Sorensen, Westbrook

343

+ 44 Laps

23

GTE Pro

#82 Ferrari

Pla, Bourdais, Gounon

339

+ 48 Laps

24

GTE Am

#90 Aston

Yoluc, Eastwood, Adam

339

+ 1m33.407s

25

GTE Am

#77 Porsche

Ried, Pera, Campbell

339

+ 2m23.159s

26

GTE Am

#83 Ferrari

Perrodo, Collard, Nielsen

339

+ 2m26.206s

27

GTE Am

#56 Porsche

Perfetti, Ten Voorde, Cairoli

339

+ 2m34.526s

28

LMP2

#24 Oreca

Grist, Kapadia, Wells

338

+ 49 Laps

29

GTE Am

#86 Porsche

Wainwright, Barker, Watson

337

+ 50 Laps

30

GTE Am

#66 Ferrari

Heistand, Root, Magnussen

335

+ 52 Laps

31

GTE Pro

#91 Porsche

Bruni, Lietz, Makowiecki

335

+ 6.187s

32

GTE Am

#61 Ferrari

Piovanetti, Negri Jr., Ledogar

335

+ 2m49.871s

33

GTE Am

#98 Aston

Dalla Lana, Gunn, Farfus

333

+ 54 Laps

34

GTE Am

#85 Ferrari

Gostner, Frey, Gatting

332

+ 55 Laps

35

GTE Pro

#92 Porsche

Christensen, Estre, Vanthoor

331

+ 56 Laps

36

GTE Am

#99 Porsche

Inthraphuvasak, Legeret, Andlauer

331

+ 1m23.705s

37

GTE Am

#60 Ferrari

Schiavoni, Pianezzola, Ruberti

331

+ 2m58.825s

38

GTE Am

#78 Porsche

Felbermayr, Beretta, Van Splunteren

330

+ 57 Laps

39

GTE Am

#54 Ferrari

Flohr, Castellacci, Fisichella

330

+ 1m11.360s

40

GTE Am

#57 Porsche

Keating, Fraga, Bleekemolen

326

+ 61 Laps

41

LMP2

#34 Ligier

Smiechowski, Binder, Isaakyan

325

+ 62 Laps

42

GTE Am

#62 Ferrari

Grimes, Mowlem, Hollings

325

+ 24.638s

43

GTE Am

#89 Porsche

Brooks, Piguet, Laskaratos

313

+ 74 Laps

44

LMP2

#39 Oreca

Allen, Capillaire, Milesi

357

+ 30 Laps

45

GTE Pro

#71 Ferrari

Rigon, Molina, Bird

340

+ 47 Laps

46

GTE Am

#72 Ferrari

Chen, Blomqvist, Gomes

273

+ 114 Laps

47

GTE Am

#88 Porsche

Preining, Bastien, De Leener

238

+ 149 Laps

48

GTE Am

#75 Ferrari

Mastronardi, Cressoni, Piccini

211

+ 176 Laps

49

LMP2

#37 Oreca

Tung, Aubry, Stevens

141

+ 246 Laps

50

LMP2

#21 Oreca

Montoya, Buret, Rojas

192

+ 195 Laps