Lamborghini LB744: Κινητήρας V12 και τρία ηλεκτρικά μοτέρ για 1.000 ίππους

Lamborghini LB744: Κινητήρας V12 και τρία ηλεκτρικά μοτέρ για 1.000 ίππους

Είναι η αυγή μιας νέας εποχής για τη Lamborghini, καθώς η εξωτική ιταλική μάρκα δημοσίευσε τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα το δούμε στη διάδοχο της Aventador. Το πολυαναμενόμενο supercar έχει την κωδική ονομασία «LB744» και χρησιμοποιεί έναν νέο ατμοσφαιρικό V12 6,5 λίτρων.Με βάρος 218 κιλά, ο νέος κινητήρας είναι 17 κιλά ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του. Είναι επίσης πολύ πιο ισχυρός καθώς παράγει 813 ίππους στις 9.250 σ.α.λ και 725 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ.

Ο πανίσχυρος V12 με την κόκκινη γραμμή στις 9.500 σ.α.λ. είναι μόνο ένα μέρος του συστήματος μετάδοσης κίνησης, επειδή το νέο κορυφαίο αυτοκίνητο της Lamborghini θα είναι υβριδικό. Ενώ το θερμικό μοτέρ στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς, οι δύο ηλεκτροκινητήρες κινούν τον μπροστινό άξονα. Τοποθετημένος πάνω από το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κατευθύνει την ισχύ του στους πίσω τροχούς ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες του δρόμου.

Με την ισχύ του V12 και των τριών ηλεκτροκινητήρων σε συνδυασμό, η νέα LB744 αποδίδει συνολικά 1.000 ίππους. Οι μηχανικοί εγκατέστησαν το DCT εγκάρσια πίσω από τον κατά μήκος τοποθετημένο V12 για να δημιουργήσουν χώρο για μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Με βάρος 193 κιλά, το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι μόνο ελαφρύτερο από αυτό της Huracan αλλά και πιο άμεσο στις αλλαγές ταχυτήτων. Μιλώντας για αυτό, η Lamborghini λέει ότι αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων θα εξοπλίζει και την διάδοχο της Huracan.

Η μπαταρία 3,8 kWh που είναι τοποθετημένη στο κεντρικό τούνελ μπορεί να φορτιστεί έως και 7 kW, οπότε χρειάζεται μισή ώρα. Μπορεί επίσης να… γεμίσει μέσω του αναγεννητικού φρεναρίσματος των μπροστινών τροχών ή απευθείας από τον V12 σε μόλις έξι λεπτά. Η LB744 έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, αλλά λειτουργεί ως αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς όταν κάνετε όπισθεν. Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος μπορεί να δώσει κίνηση, ανάλογα με τις συνθήκες. Με άλλα λόγια, το επόμενο υπεραυτοκίνητο της Lamborghini μπορεί να κινείται ηλεκτρικά με all-wheel-drive.