Με drift mode, χειροκίνητο κιβώτιο και 320Ps το VW Golf R

Με drift mode, χειροκίνητο κιβώτιο και 320Ps το VW Golf R

Η ποιο καυτή έκδοση της 8ης γενιάς του Golf παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα από την VW, ονομάζεται Golf R και διαθέτει 320Ps, τετρακίνηση, την δυνατότητα επιλογής είτε χειροκίνητου είτε αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και αρκετά ακόμα δυνατά χαρακτηριστικά.

Ο κινητήρας του δεν είναι άλλος από τον 2.0TSI που αποδίδει 320Ps μεταξύ 5.500rpm και 6.500rpm, καθώς και 43kgm ροπής από τις 2.000rpm μέχρι και τις 5.000rpm. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη των επτά και μεταφέρει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Χάρη στα ανωτέρω μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 4,7sec, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h.

Με drift mode, χειροκίνητο κιβώτιο και 320Ps το VW Golf R

Εξωτερικά διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Golf χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στην νέα γρίλια, στις πλαϊνές ποδιές, στο diffuser στο πίσω μέρος, στην αεροτομή, στις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων και στις ζάντες των 18in. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα bucket καθίσματα με τις μπλε ραφές, οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa, το sport τιμόνι με τα paddles για την έκδοση με το DSG κιβώτιο και το κουμπί R για την ενεργοποίηση του Race mode, καθώς επίσης και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 10in.

Με drift mode, χειροκίνητο κιβώτιο και 320Ps το VW Golf R

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 20mm, η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση, ενώ τα φρένα έχουν ενισχυθεί με δίσκους των 358mm εμπρός με διπίστονες δαγκάνες και δίσκους των 330mm με μονοπίστονες πίσω.

Το Golf R θα έχει και ένα επιπλέον πακέτο εξοπλισμού που θα ονομάζεται R-Performance Pack, το οποίο διαθέτει εξάτμιση τιτανίου κατασκευασμένη από την Akrapovic, ζάντες των 19in με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, μεγαλύτερη αεροτομή και δύο επιπλέον modes οδήγησης που έρχονται να προστεθούν στα Sport, Comfort, Individual και Race του «απλού» R, το Drift mode και το Special. Στο Drift mode η κίνηση θα μεταδίδεται σε μεγαλύτερο ποσοστό στον πίσω άξονα, ενώ το σύστημα ευστάθειας ESC θα αργεί να επέμβει. Το Special mode, έχει εξελιχθεί ειδικά για την πίστα του Nurburgring, με τις αναρτήσεις να έχουν πιο μαλακή ρύθμιση, προκειμένου τα ελαστικά να διατηρούν την μέγιστη δυνατή επαφή με το οδόστρωμα.