Με σημαντικές αναβαθμίσεις το Dacia Spring

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Dacia
Μοντέλο Spring
Με σημαντικές αναβαθμίσεις το Dacia Spring

To Dacia Spring παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021 και από τότε η ρουμανική φίρμα έχει συστήσει διάφορες αναβαθμίσεις σε αυτό. Για το 2025, το Spring «πατάει» σε μια αναβαθμισμένη πλατφόρμα συγκριτικά με την παλιά που χρησιμοποιούσε όταν πρωτοσυστήθηκε. Πλέον, διαθέτει μια μπαταρία LFP των 24,3kWh που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο του Renault Group με την συγκεκριμένη χημεία της μπαταρίας. Έχει αυτονομία στα 225Km και μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% μέσα σε 29min σε φορτιστή ταχείας φόρτισης 40kW, ενώ πριν χρησιμοποιούσε φορτιστή των 30kW. Δύο κινητήρες των 71Ps και 101Ps αντικαθιστούν τους κινητήρες των 46Ps και 66Ps αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει πως προσφέρουν περισσότερη ισχύ και ροπή σε ταχύτητες 80Km/h-120Km/h σε σχέση με πριν. Ενδεικτικά, το Spring των 101Ps κάνει το σπριντ των 0-100Km/h σε 6,9sec, ενώ το Spring των 66Ps σε 14sec. Ο νέος κινητήρας των 71Ps είναι διαθέσιμος με δύο εξοπλιστικά πακέτα essential και expression εν αντιθέσει με τον κινητήρα των 101Ps, ο οποίος είναι διαθέσιμος μόνο με το εξοπλιστικό πακέτο extreme.

Με σημαντικές αναβαθμίσεις το Dacia Spring

Οι αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται μόνο εκεί. Η Dacia έχει φέρει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά, στο πλάι και πίσω, με στόχο να μειώσει τους στροβιλισμούς κάτω από το αυτοκίνητο για καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο. Επίσης, για πρώτη φορά το Spring έρχεται με αντιστρπτική ράβδο, ενώ το σύστημα ανάρτησης έχει αναβαθμιστεί με νέα αμορτισέρ και ελατήρια. Εκτός από αυτά, η Dacia αναφέρει πως έχει βελτιώσει και το σύστημα πέδησης, το οποίο είναι πιο ασφαλέστερο με τις 15άρες ζάντες. Στο εσωτερικό μέρος, συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7in μαζί με μια οθόνη αφής των 10,1in για το infortainment σύστημα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 308lt.