Meet the S-Class DIGITAL: "Innovation by Intelligence"

Η νέα Mercedes-Benz S-Class έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς, ενώ η εμπειρία οδήγησής της αγγίζει πλέον νέα υψηλά επίπεδα. Οι ψηφιακές καινοτομίες, για παράδειγμα στο σύστημα MBUX[1], περιλαμβάνουν νέα χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική και ασφαλή. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγάλη γωνία διεύθυνσης, αλλά και καινοτομίες στον τομέα της ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος. Το σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side διαθέτει επίσης μια νέα λειτουργία, με την οποία το αμάξωμα του οχήματος μπορεί να ανασηκώνεται προτού προκύψει πλευρική σύγκρουση, χάρη στην ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL. Μετά τη συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Οι δε οπτικές απεικονίσεις έχουν αναβαθμιστεί σε νέα επίπεδα, καθώς ενσωματώνονται στον διαισθητικό χειρισμό του συστήματος MBUX.
Μπορεί ένα πολυτελές sedan με μακρύ μεταξόνιο να διαθέτει στην πόλη τις δυνατότητες ελιγμών και την ευελιξία ενός compact αυτοκινήτου; Μπορεί, αρκεί να διαθέτει σύστημα διεύθυνσης και στους τέσσερις τροχούς, με μεγάλη γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα. Μπορούν να υπάρξουν ακόμα περισσότερες καινοτομίες ασφάλειας στο εσωτερικό; Μπορούν, όπως αποδεικνύει η S-Class: Στην περίπτωση σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης, οι πίσω αερόσακοι ανοίγουν από τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, με αποτέλεσμα τα συστήματα προστασίας του αυτοκινήτου να καλύπτουν πλέον και τους δύο επιβάτες στις εξωτερικές πίσω θέσεις.
Μπορεί η ενεργή ανάρτηση E-ACTIVE BODY CONTROL να βελτιώσει όχι μόνο την άνεση, αλλά και την ασφάλεια; Μπορεί, διότι πέρα από το δοκιμασμένο σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side, στη νέα S-Class ανασηκώνεται ολόκληρο το αμάξωμα αμέσως πριν από μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι επωφελούνται όλοι οι επιβάτες.
Μπορούν τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο; Μπορούν, καθώς με την S-Class η Mercedes-Benz κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα προς το όραμά της για οδήγηση χωρίς ατυχήματα. Ο οδηγός μπορεί πλέον να ελέγχει το όχημα με πολλά νέα ή διευρυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Έτσι, ασχολείται με λιγότερες λειτουργίες στην καθημερινότητα, ενώ μπορεί να οδηγεί με άνεση και ασφάλεια. Εάν προκύψει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης είναι σε θέση να βοηθήσουν τον οδηγό να αντιδράσει σε επικείμενη σύγκρουση ανάλογα με τις απαιτήσεις και – στην ιδανική περίπτωση – να την αποτρέψει. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και η κάμερα 360° με νέα τρισδιάστατη προβολή βοηθούν τον οδηγό να εισέρχεται σε θέσεις στάθμευσης και να εξέρχεται από αυτές ή να πραγματοποιεί ελιγμούς σε στενούς χώρους, πιο εύκολα και άνετα από ποτέ.
«Η νέα S-Class παραμένει απόλυτα πιστή στην παράδοση καινοτομιών που τη χαρακτηρίζει. Η νέα γενιά θα θέσει και πάλι τα πρότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία: η S-Class έχει να επιδείξει ασύγκριτες καινοτομίες σε κάθε τομέα, από την ασφάλεια και την άνεση έως την αποδοτικότητα. Ένα κοινό στοιχείο είναι η συστηματική ψηφιοποίηση, τόσο στην εξέλιξη του μοντέλου όσο και στο ίδιο το όχημα. Η έξυπνη δικτύωση διαφόρων συστημάτων προσφέρει στους πελάτες μας απτή πρόσθετη αξία». Dr Uwe Ernstberger, Επικεφαλής ομάδας προϊόντων της σειράς μοντέλων S και C-Class.
«Με τη νέα S-Class, παρουσιάζουμε σήμερα με υπερηφάνεια τον παγκοσμίως πρώτο αερόσακο μετωπικών συγκρούσεων για τους πίσω επιβάτες. Ο πίσω αερόσακος αυτός, με τη μοναδική κυλινδρική δομή του, είναι μοναδικός, όπως και το άνοιγμά του. Οι επιβάτες, φυσικά, θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις ζώνες ασφαλείας. Με τις νέες, φωτιζόμενες κλειδαριές των ζωνών ασφαλείας, η χρήση των ζωνών γίνεται πλέον ακόμα πιο διαισθητική». Dr Thomas W. Hellmuth, Επικεφαλής του τομέα αμαξωμάτων και ασφάλειας.
«Το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα εξασφαλίζει στην S-Class δυνατότητες ελιγμών που συναντά κανείς στα compact αυτοκίνητα. Ακόμα και στην S-Class με το μακρύ μεταξόνιο, ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί σε λιγότερα από 11 μέτρα. Και χάρη στο ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Parking Assist με κάμερα 360°, ο οδηγός μπορεί να σταθμεύει το όχημα ακόμα και σε μικρές θέσεις στάθμευσης, ενώ το σύστημα αναγνωρίζει και εάν κάποιος κινείται στον συγκεκριμένο χώρο. Βγαίνοντας από τη θέση στάθμευσης, η S-Class ελέγχει με προσοχή για τυχόν διερχόμενα οχήματα». Jürgen Weissinger, Επικεφαλής Μηχανικός της S-Class.
«Εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, το σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side ανασηκώνει προληπτικά το αμάξωμα έως και κατά 8 χλστ. με τη βοήθεια της ανάρτησης E-ACTIVE BODY CONTROL. Με αυτόν τον τρόπο, οι δυνάμεις της σύγκρουσης κατευθύνονται προς τα ιδιαίτερα ανθεκτικά στοιχεία του αμαξώματος που βρίσκονται στο χαμηλότερο τμήμα του οχήματος. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που εντυπωσιάζει στην παγκόσμια πρεμιέρα της S-Class είναι η λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, η οποία πλέον ενεργοποιεί μια προειδοποίηση μόλις ο οδηγός ή ο συνοδηγός εκτείνει το χέρι του προς την πόρτα. Αυτό γίνεται διότι το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης MBUX αναγνωρίζει το χέρι που πλησιάζει τη χειρολαβή της πόρτας». Dr Michael Hafner, Επικεφαλής του τομέα αυτοματοποιημένης οδήγησης.