Μία ανοιχτή McLaren, oι ρίμες του Bloody Hawk και τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Μία ανοιχτή McLaren, oι ρίμες του Bloody Hawk και τα γενναία παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

«Τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ είναι πολύ Ωραίοι Τύποι!»: Το κλιπ/διαφήμιση με τους στοίχους του ράπερ Bloody Hawk και ένα αυτοκίνητο παιχνίδι σε δεύτερο ρόλο μεταφέρει ένα μήνυμα με ένα όμορφο και μοντέρνο τρόπο.

«Στην ΕΛΕΠΑΠ τα παιδιά µας είναι γενναία και ξεχωριστά, αλλά πάνω από όλα, είναι ωραίοι τύποι. Γιατί είναι ωραίο να ξεπερνάς τις δυσκολίες σου. Είναι ωραίο να αμφισβητείς τα ποσοστά. Και πλέον είναι ωραίο να έχεις και την δική σου ταινία με μουσική από τον Bloody Hawk που μας παραχώρησε το «Daewoo 2» (στίχοι – Bloody Hawk, μουσική – Nps). Γίνε κι εσύ ωραίος τύπος!». Το παραπάνω κείμενο είναι γραμμένο στην περίληψη του μίνι φιλμ που μιμήθηκε με χιούμορ ραπ video clip με λίγο από Low Rider κουλτούρα αλλά και Fast and Furious. Σε δεύτερο ρόλο έχει ένα ηλεκτρικό παιδικό αυτοκίνητο σε στυλ ανοιχτής McLaren.

Ψάχνοντας λίγο την ιστορία η Ελληνική Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (δλδ η ΕΛΕΠΑΠ) είναι το πρώτο φιλανθρωπικό μη κερδοσκοπικό σωματείο στην Ελλάδα. Στηρίζει ολοκληρωμένα, παιδιά με κινητική αναπηρία και νευρο-αναπτυξιακά ελλείμματα. Με μία ιστορία προσφοράς που ξεκινά από το… 1937, παρέχει καινοτόμες και συνεχώς εξελισσόμενες μεθόδους εκπαίδευσης και αποκατάστασης, με στόχο κάθε παιδί να φτάσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του και να ενταχθεί ομαλά και ισότιμα στον κοινωνικό ιστό.

Με τους στοίχους/ρίμες του Bloody Hawk να πλαισιώνουν τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ στο βίντεο που δημιουργήθηκε, το μήνυμα να γίνουμε οικονομικοί υιοθέτες ή να κάνουμε τη δωρεά μας μέσω SMS στο 19811, φτάνει στις νεότερες γενιές με τη βοήθεια ενός από τους πιο ευρηματικούς rappers της ελληνικής σκηνής και με έναν open minded τρόπο που δεν είχαμε ξαναδεί μέχρι τώρα δείχνει πώς μπορεί μια φιλανθρωπική καμπάνια να γίνει μοντέρνα χωρίς να χάσει την ουσία της.

«Έχω την τελευταία ελπίδα του χωριού / Και αν δεν βαριέμαι το θυμίζω που και πού / Οι rappers ντύνονται σαν να ’ναι στις Μπαχάμες / Και εγώ κυκλοφορώ στην πόλη με πυτζάμες / Για μένα ντρέπονται, για αυτό δεν μου μιλάνε».