Ανανέωση για το Renault Arkana

Ανανέωση για το Renault Arkana

Γνωστό και ως Megane Conquest και XM3, ανάλογα με την αγορά, το Renault Arkana ήταν από τα πρώτα mainstream coupe-SUV που έφτασαν στην Ευρώπη. Το coupe SUV κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2020 και τώρα δέχεται μία μικρή ανανέωση.

Το Arkana είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Renault που έχει το νέο εταιρικό λογότυπο, το οποίο το βλέπουμε με μαύρο, σατινέ χρώμιο ή γκρίζο χρώμιο, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Εδώ η Renault απλοποίησε τη γκάμα με τρεις εκδόσεις: Evolution, Techno και Esprit Alpine . Η τελευταία αντικαθιστά την RS Line και είναι η κορυφαία έκδοση. Άλλες λεπτές αλλαγές περιλαμβάνουν φώτα με φιμέ κρύσταλλα και σκούρες λεπτομέρειες που αντικαθιστούν αυτές με το χρώμιο.

Εντυπωσιακό είναι το σχέδιο των τροχών 19 ιντσών (αποκλειστικά για την έκδοση Esprit Alpine). Αυτή έχει και το logo «Alpine» στα εμπρός «φτερά». Διαθέτει επίσης μια ελαφρώς διαφορετική «μάσκα» σε σύγκριση με την παλιά RS Line. Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η κορυφαία έκδοση έχει έναν συνδυασμό κόκκινων, λευκών και μπλε ραφών στις επενδύσεις της πόρτας, μαζί με διακοσμητικά, που θυμίζουν σχιστόλιθο στο ταμπλό. Τα καθίσματα είναι υπενδεδυμένα με έναν συνδυασμό υφασμάτων από τεχνιτό σουέτ και αυτό που η Renault αναφέρει ως Eco Tep, με το 10% της σύνθεσης να χρησιμοποιεί υλικά βιολογικής προέλευσης.

Δεν υπάρχουν αλλαγές κάτω από το καπό. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τους ίδιους ήπια υβριδικούς βενζινοκινητήρες με 140 και 160 ίππους από μια τετρακύλινδρη μονάδα 1,33 λίτρων με turbo. Η έκδοση των 140Ps τα 0-100km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, ενώ η πιο δυνατή θα χρειαστεί 9,1 δευτερόλεπτα.

Επιπλέον στην γκάμα υπάρχει η υβριδική έκδοση E-Tech με 145Ps που προέρχονται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 94 ίππων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης 15 kW. Η Renault εξοπλίζει το Arkana μια μπαταρία 1,2 kWh και λέει ότι μπορείτε να κινηθείτε με ηλεκτρικό ρεύμα έως και το 80% στις πόλεις. Σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και 40%. Από την άλλη πλευρά, το Arkana E-Tech είναι το πιο αργό της σειράς αφού χρειάζεται 10,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 0-100 km/h. Είναι επίσης το βαρύτερο, με 1.435 κιλά, ενώ τα δύο ήπια υβριδικά μοντέλα ζυγίζουν 1.336 και 1.347 κιλά αντίστοιχα. Το πλήρες υβριδικό χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών E-Tech σε σύγκριση με το επτατάχυτο EDC (διπλός συμπλέκτης) των υβριδικών εκδόσεων.Στην έκδοση E-Tech η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μειώνεται από 513 σε 480lt με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους.

Η Renault λέει ότι θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το Arkana 2024 στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι.