Aston Martin: Σε αναζήτηση επενδυτών

Aston Martin: Σε αναζήτηση επενδυτών

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin έχει 1,2 δισεκατομμύρια λίρες σε  ομόλογα, τραπεζικά γραμμάτια και δανείων που τη διατηρούν ζωντανή και προσπαθεί να φέρει έναν νέο επενδυτή. Το βρετανικό Autocar υποδηλώνει ότι η Aston Martin μπορεί να είναι διατεθειμένη να προσφέρει μια θέση στο διοικητικό της συμβούλιο για μια επένδυση που θα μπορούσε να αξίζει έως και 200 ​​εκατομμύρια λίρες. 

Η Aston Martin φέρεται να εξετάζει δύο πιθανούς επενδυτές. Το πρώτο θα μπορούσε να γίνει μέσω ενός επενδυτικού ταμείου της Σαουδικής Αραβίας με το οποίο έχει δεσμούς ο εκτελεστικός πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Lawrence Stroll. Η δεύτερη επιλογή, είναι ένα επενδυτικό ταμείο από τη δυτική ακτή των ΗΠΑ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν σχολιάζει τις αναφορές αυτές, αλλά είναι πιθανό η επένδυση να καλύψει τόσο τις δραστηριότητες αυτοκινήτων της Aston Martin όσο και τις δραστηριότητες της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Aston Martin έχει αντιμετωπίσει οικονομικά ζητήματα για μεγάλο μέρος της ύπαρξής της και κήρυξε πτώχευση επτά φορές από την ίδρυσή της το 1913. 

Τον Μάιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Tobias Moers, παραιτήθηκε για να αναλάβει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Amedeo Felisa. Δεκάδες ανώτεροι υπάλληλοι αποχώρησαν από την Aston Martin υπό την ηγεσία του Moers και τα στελέχη της ελπίζουν ότι ο Felisa θα μπορέσει να οδηγήσει την εταιρεία σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική περίοδο στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Το κλειδί για το μέλλον της Aston Martin είναι η στρατηγική της «Racing Green», η οποία θα δει ολόκληρη τη γκάμα του πυρήνα της να εξηλεκτρίζεται έως το 2030. Στην άμεση ημερήσια διάταξη είναι να ξεκινήσουν οι παραδόσεις του plug-in υβριδικού υπεραυτοκίνητου Valhalla στις αρχές του 2024 και να το ακολουθήσει ένα πλήρες ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2025. Η μάρκα έχει επίσης δεσμευτεί να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής της έως το 2030 και μέχρι το 2039 θέλει να φτάσει τις καθαρές μηδενικές εκπομπές σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της.