Bosch κατά Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Bosch κατά Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Πυρά κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης στρέφει η Bosch, αναφέροντας πως έχει εμμονή με την ηλεκτροκίνηση, αδιαφορώντας για εναλλακτικές τεχνολογίες όπως οι κινητήρες υδρογόνου, αλλά και τα eFuels, που σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελούν καλύτερες λύσεις για την επίτευξη της μείωσης των εκπομπών ρύπων. Ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch, Volkmar Denner, δήλωσε ότι: «Η δράση για το κλίμα δεν αφορά το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρόκειται για το τέλος των ορυκτών καυσίμων. Και ενώ η ηλεκτροκινητικότητα και η πράσινη ενέργεια ως προς τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων καθιστούν τις οδικές μεταφορές ουδέτερες σε εκπομπές άνθρακα, το ίδιο κάνουν και τα ανανεώσιμα καύσιμα». Αυτή τη στιγμή η Bosch είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής εξαρτημάτων στην Ευρώπη όσων αφορά την αυτοκίνηση και ανησυχεί για τον βραχυπρόθεσμο στόχο της ΕΕ που αδιαφορεί για τις επιπτώσεις που θα έχει στην μελλοντική εργασιακή απασχόληση. Ο Denner ανέφερε στις δηλώσεις του πως όταν ο Πρόεδρος Kennedy δήλωσε πως θα στείλει τον άνθρωπο στη Σελήνη, άφησε τους μηχανικούς ελεύθερους στο να βρουν τον τρόπο για να το πετύχουν, ενώ αυτή τη στιγμή η Ευρωπαϊκή Ένωση κάνει ακριβώς το αντίθετο. Η πολιτική που ακολουθεί οδηγεί σε μονοπώλιο όσων αφορά την τεχνολογία. Κατόπιν συμπλήρωσε πως: «Τελικά η Ευρώπη δεν θα είναι σε θέση να επιτύχει την κλιματική ουδετερότητα χωρίς το υδρογόνο. Αν η κοινωνία μας θέλει πραγματικές δράσεις για το κλίμα, είναι σημαντικό να συνδυάσουμε τις τεχνολογίες».

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν λίγο πριν κατατεθούν οι προτάσεις του Euro 7,  οι οποίες στην ουσία θα σκοτώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Bosch έχοντας ήδη επενδύσει πέντε δισεκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη τεχνολογιών σχετικά με τους ηλεκτροκινητήρες, αλλά και τους κινητήρες υδρογόνου και ισχυρίζεται πως πλέον τόσο οι κινητήρες πετρελαίου όσο και βενζίνης δεν έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ποιότητα του αέρα, ενώ παράλληλα δηλώνει πως θα συνεχίσει την επένδυση στην τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης  για τα επόμενα 20 με 30 χρόνια.