Closed loop recycling για το νέο Qashqai

Closed loop recycling για το νέο Qashqai

Το ολοκαίνουργιο Qashqai, θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που κατασκευάζεται  στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας σημαντικό αριθμό πάνελ αλουμινίου χαμηλού βάρους.

Το καπό, οι πόρτες και τα μπροστινά φτερά είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, γεγονός που καθιστά το αμάξωμα  του ολοκαίνουργιου Qashqai  ελαφρύτερο κατά 60 κιλά. Αυτό βελτιώνει την αποδοτικότητα και συνεπώς συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών. Επιπλέον, συμβάλλει στην προσαρμογή περισσότερης τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου του “εξηλεκτρισμένου” κινητήριου συνόλου του ολοκαίνουργιου οχήματος.

Η παραγωγή αλουμινίου στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland περιλαμβάνει τη 2η πολύ μεγάλη γραμμή πρέσας που λειτούργησε  πέρυσι και τον κυκλώνα,   μια εγκατάσταση ανακύκλωσης που τροφοδοτεί την γραμμή παραγωγής με 150km  σκραπ την ώρα και μπορεί να χειριστεί περισσότερους από επτά τόνους μετάλλων την ώρα, εξασφαλίζοντας λιγότερα απόβλητα και μια πιο πράσινη διαδικασία παραγωγής.

Καθώς τα καπό και οι πόρτες σχηματοποιούνται, το σκραπ  τεμαχίζεται και εξάγεται, διαχωρίζοντας τις ποιότητες του αλουμινίου. Ο διαχωρισμός διασφαλίζει ότι η Nissan μπορεί να επιστρέψει σκραπ  υψηλής ποιότητας σε προμηθευτές για να το μετατρέψουν  σε φύλλα κράματος αλουμινίου.

Αυτό το σύστημα “εσωτερικής”  ανακύκλωσης  μειώνει τα απόβλητα και τις εκπομπές CO2 και  συμβάλλει στον στόχο της Nissan να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα στις δραστηριότητές της  και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της,  έως το 2050.

Η ανακύκλωση σκραπ αλουμινίου εξοικονομεί περισσότερο από το 90% της ενέργειας που απαιτείται για τη δημιουργία συγκρίσιμης ποσότητας από πρώτες ύλες.

Ο Αντιπρόεδρος Παραγωγής  Alan Johnson της Nissan Motor Manufacturing UK, δήλωσε: “Συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους για να κάνουμε τόσο τα οχήματά μας όσο και τη διαδικασία κατασκευής  πιο βιώσιμη. Η χρήση ελαφρού αλουμινίου στο νέο Qashqai είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. "

Το νέο Qashqai ακολουθεί το νέο Rogue που πωλείται στη Βόρεια Αμερική, ως το δεύτερο παγκόσμιο μοντέλο για τη Nissan που διαθέτει εξαρτήματα αλουμινίου που παράγονται με τη διαδικασία “εσωτερικής” ανακύκλωσης κλειστού βρόχου. Η Nissan σκέφτεται να επεκτείνει την εφαρμογή αυτής της διαδικασίας σε μελλοντικά μοντέλα, καθώς  και σε άλλα εργοστάσια.

“Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των κατασκευαστικών εργασιών μας και το Sunderland θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην εκπλήρωση της δέσμευσης της εταιρείας για ουδετερότητα άνθρακα”, δήλωσε ο Johnson.

Πρόγραμμα Nissan Green 2022

Στο πλαίσιο του προγράμματος Nissan Green 2022, η Nissan στοχεύει να αντικαταστήσει το 30% των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα που θα  κατασκευαστούν το 2022, με υλικά που δεν βασίζονται σε νέους πόρους. Για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ανακυκλωμένα υλικά και θα αναπτύξει βιοϋλικά, θα πραγματοποιήσει δραστηριότητες ανακύκλωσης τόσο στους προμηθευτές τη όσο και εσωτερικά  και θα επιδιώξει να μειώσει το βάρος των αμαξωμάτων των αυτοκινήτων της.

Η Nissan θα συνεχίσει να προωθεί την αποτελεσματική και βιώσιμη χρήση των πόρων, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ανανεώσιμων πόρων και ανακυκλώσιμων υλικών.

Για να μάθετε περισσότερα για το Πρόγραμμα Nissan Green, κάντε κλικ εδώ.