Cupra: Η παγκοσμιοποίηση της εταιρείας

Cupra: Η παγκοσμιοποίηση της εταιρείας

Τα φιλόδοξα σχέδια της Cupra να επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της και να γίνει μια παγκόσμια μάρκα αποκτούν νέα δυναμική καθώς ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην Αυστραλία, αποδεικνύοντας ότι το πνεύμα της αντισυμβατικής μάρκας δεν γνωρίζει όρια αποστάσεων.

Σήμερα η Cupra εγκαινίασε το πρώτο City Garage, που βρίσκεται στην καρδιά της κεντρικής επιχειρηματικής περιοχής του Σίδνεϋ. Το City Garage θα ανοίξει για το κοινό τις επόμενες ημέρες και για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο, η Cupra οργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν ΜΜΕ και τοπικοί φορείς.

Ο στόχος της μάρκας στην Αυστραλία είναι να τετραπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις από 1.600 οχήματα το 2022, σε 7.000 οχήματα το 2025. Από το λανσάρισμα της Cupra το 2018, η μάρκα αύξησε τον παγκόσμιο κύκλο εργασιών της από €430 εκατομμύρια σε σχεδόν €2,2 δισεκατομμύρια το 2021.

Η Αυστραλία θα είναι η πρώτη 100% αγορά της Cupra που θα εφαρμοστεί ένα σύστημα διανομής agency model και η πρώτη που θα προσφέρει ένα πλήρες ψηφιακό customer journey μέσω μίας End-to-End πλατφόρμας. Θα λανσάρει ταυτόχρονα τρία αυτοκίνητα στην αγορά της Αυστραλίας: τα Cupra Ateca, Cupra Leon και Cupra Formentor.

Τα οχήματα θα ενισχυθούν από μία ευρεία γκάμα κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων plug-in hybrid (e-HYBRID), προσφέροντας το μείγμα συναισθημάτων που ενσωματώνει η  Cupra.

Η Cupra θα λανσάρει επίσης το Cupra Born. Το  100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αποδεικνύει ότι η ηλεκτροκίνηση και οι επιδόσεις είναι ένας τέλειος συνδυασμός και ότι τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να είναι διασκεδαστικά και σέξι. Οι παραγγελίες για το μοντέλο αυτό θα ξεκινήσουν το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και οι παραδόσεις αναμένονται το πρώτο τρίμηνο του 2023.