ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι 5 καλύτερες στιγμές του

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι 5 καλύτερες στιγμές του

Με βάση τη βιβλιοθήκη των video του WRC βλέπουμε επικές διαδρομές, εκπληκτικές νίκες, ατυχήματα και ιστορίες, με πρωταγωνιστές οδηγούς, αυτοκίνητα και φυσικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

  1. Colin McRae οι τρεις συνεχόμενες νίκες

 Ο πολυνίκης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ανοίγει την πεντάδα των στιγμών, του Εθνικού μας Αγώνα. Ιδιόρρυθμος, αλλά πάντα γρήγορος και εντυπωσιακός ξεσήκωνε τους θεατές. Οι πέντε νίκες στο Ακρόπολις (τρεις συνεχόμενες) δείχνουν, πως δεν ήταν απλά γρήγορος. Επίσης το ότι ο… εξωγήινος S.Loeb δεν τις πλησίασε, είναι η απόδειξη πως ο McRae ήξερε καλά τον Εθνικό μας αγώνα.

  1. Ο Phil Mils επισκευάζει το τιμόνι του Impreza εν κινήσει

 Ο Petter Solberg βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του Subaru και παλεύει να το κρατήσει στον δρόμο, αφού το τιμόνι έχει αρχίσει να ξεβιδώνεται. Ο συνοδηγός του, Phil Mills, προσπαθεί  να το βιδώσει την ώρα που το αυτοκίνητο κινείται με αγωνιστικούς ρυθμούς μέσα στην ειδική διαδρομή. Τα καταφέρνει και τερματίζουν στην 5η θέση.

  1. Οι Solberg και Sordo εγκαταλείπουν στο ίδιο μέρος

 Για την ακρίβεια ο Henning Solberg και ο Dani Sordo χτύπησαν στην ίδια ειδική διαδρομή την… ίδια πέτρα. Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν ο έβδομος γύρος της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2009. Ο αγώνας είχε 17 ειδικές διαδρομές. Ο Mikko Hirvonen της Ford κέρδισε την πρώτη του νίκη στη σεζόν και ο Sebastien Ogier ανέβηκε για πρώτη φορά στο podium. Ο Dani Sordo έσπασε την ανάρτησή του ενώ ήταν δεύτερος. Ο Ισπανός με τον συνοδηγό του, προσπαθούσε να κρατήσει μακριά από την καταστροφή και τους άλλους οδηγούς. Όμως ο Henning Solberg, δεν τον είδε. Ο οδηγός της Stobart M-Sport Ford, έπεσε στον ίδιο βράχο με τον Sordo διέλυσε την ανάρτησή του και εγκατέλειψε.

  1. Ο Markko Martin οδηγεί στα τυφλά και… κερδίζει

Πίσω στο 2003, ο Markko Martin αναγκάστηκε να οδηγήσει το Ford Focus του για περίπου 20 χιλιόμετρα χωρίς να βλέπει. Ξαφνικά ενώ ήταν μέσα στην Ειδική Διαδρομή άνοιξε το καπό του Focus καλύπτοντας την μεγαλύτερη επιφάνεια του παρμπρίζ. Ο Εσθονός δεν σταμάτησε και ακούγοντας τον συνοδηγό του κατάφερε να συνεχίσει χωρίς να βγει από το δρόμο. Ο οδηγός της Ford μείωσε ρυθμό χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, αλλά όχι και την πρώτη θέση.

  1. Οι 60.000 θεατές στο Ολυμπιακό στάδιο

 Ήταν έναν χρόνο μετά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας σε μία Ελλάδα, που δεν είχε φανταστεί ότι έρχεται μία κρίση. Ήταν ένα μοναδικό show, που έμεινε στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Βλέπετε τα αυτοκίνητα του WRC «έτρεξαν» για πρώτη φορά σε ένα στάδιο ξεσηκώνοντας, τους 60.000 θεατές αλλά και τους οδηγούς.