Επίσημη παρουσίαση του νέου Nissan GT-R

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Nissan
Μοντέλο GT-R
Power Train Βενζίνη
Επίσημη παρουσίαση του νέου Nissan GT-R

Παρά τις αμέτρητες φήμες όλα αυτά τα χρόνια, η Nissan μόλις παρουσίασε το μοντέλο του 2024 για το GT-R στην Ιαπωνία και είναι ένα déjà vu για εμάς. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα νέο, καθώς το νέο GT-R έχει μια σειρά από σχετικά μικρές αλλαγές. Συγκεκριμένα, οι σχεδιαστές έχουν αλλάξει τα χαρακτηριστικά του εμπρός και πίσω, με ανασχεδιασμένη «μάσκα» και μεγαλύτερα «φτερά». Η εταιρεία λέει ότι αυτό ενισχύει περαιτέρω την «εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση» του αυτοκινήτου καθώς αυξάνεται η κάθετη δύναμη, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας παραμένει αμετάβλητος στο 0,26.

Η Nissan λέει ότι οι μηχανικοί εξέτασαν το πλέγμα που χρησιμοποιήθηκε στη μάσκα και αποφάσισαν να ακολουθήσουν ένα λεπτότερο σχέδιο για να βελτιώσουν την ψύξη και να μειώσουν την αντίσταση. Το GT-R Nismo, από την άλλη πλευρά, διαθέτει ένα νέα πίσω αεροτομή με στηρίγματα σε στυλ… λαιμού κύκνου καθώς και σχεδόν 10% μεγαλύτερη επιφάνεια. Κατά τα άλλα, το κορυφαίο των Nissan έχει εξοπλιστεί με νέο μπροστινό και πίσω διαχύτη. Το μοντέλο έχει επίσης ένα νέο αποκλειστικό χρώμα Nismo γνωστό ως Stealth Grey.

Νέες Ειδικές Εκδόσεις και Retro χρώματα

Εκτός από την παλιά old school βαφή, το GT-R T-spec έχει σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών με χρυσαφί φινίρισμα. Πίσω τους «κρύβουν» κεραμικά φρένα από το GT-R Nismo. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν φαρδύτερα μπροστινά φτερά και ειδική σήμανση μέσα και έξω. Μιλώντας για την καμπίνα, ξεχωρίζει η ειδική έκδοση σπορ με την σκουρόχρωμη Mori Green επένδυση σε σουέτ δέρμα.

Στην Ιαπωνία, το T-Spec συνοδεύεται από μια ειδική έκδοση GT-R Nismo. Για τις ΗΠΑ η εταιρεία θα προσφέρει στην αγορά το GT-R Nismo με ένα σπορ πακέτο εμφάνισης. Θα έχει σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών με κόκκινες λεπτομέρειες, οροφή από ανθρακόνημα (άβαφο) και αποκλειστικό (για την Αμερική) κάλυμμα κινητήρα.

Ο Twin-Turbo V6 αποδίδει ως και 608  ίππους

Η ισχύς προέρχεται από τον V6 κινητήρα 3,8 λίτρων twin-turbo που αποδίδει 573 ίππους, οι οποίοι μεταδίδουν τη δύναμη με ένα εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και στους τέσσερις τροχούς. Το GT-R Nismo χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα VR38DETT και αποδίδει 608 ίππους και 651 Nm ροπής ενώ υπάρχει και ένα νέο μπροστινό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.