Εξακύλινδροι κινητήρες και πισωκίνητη πλατφόρμα από την Mazda

Εξακύλινδροι κινητήρες και πισωκίνητη πλατφόρμα από την Mazda

Ενώ όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση και στην χρήση μικρότερων σε μέγεθος θερμικών κινητήρων, η Mazda ετοιμάζει και εξελίσσει έναν νέο εξακύλινδρο θερμικό κινητήρα. Παράλληλα αναπτύσσει μια νέα πλατφόρμα που θα υποστηρίζει τον νέο αυτό κινητήρα και θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης είναι γνωστό πως τα πρώτα αυτοκίνητα της εταιρείας που θα χρησιμοποιούν το παραπάνω σύνολο θα παρουσιαστούν αρκετά σύντομα. Σύμφωνα μάλιστα με δήλωση που έκανε ο Managing Director της Mazda Australia, Vinesh Bhindi, το πρώτο από αυτά τα νέα μοντέλα θα είναι το νέο CX-5 και θα ακολουθήσει το CX-9 και το προοριζόμενο για την γιαπωνέζικη αγορά CX-8. Το νέο CX-5 θα είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και θα χρησιμοποιεί μια σειρά εξακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Οι κινητήρες πετρελαίου θα έχουν turbo, ενώ οι βενζινοκινητήρες θα είναι ατμοσφαιρικοί, ενώ θα συνδυάζονται από υβριδικά ή plug-in hybrid συστήματα. Σύμφωνα με φήμες οι ιπποδυνάμεις υπολογίζονται περίπου στα 280Ps και η ροπή στα 46kgm. Εκτός όμως από τα SUV, τη νέα πλατφόρμα θα την χρησιμοποιεί και το νέο Mazda 6.