Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Η συγκριτική δοκιμή περιελάμβανε όσο το δυνατό πιο πολλές συνθήκες «μεικτής» οδήγησης. Ξεκινήσαμε από τα διόδια στην Ελευσίνα και με κατεύθυνση προς Μέγαρα διανύσαμε κάποια χιλιόμετρα σε εθνικό δίκτυο, από εκεί και πέρα ακολουθήσαμε την διαδρομή που ανεβάζει στην κορυφή του Κιθαιρώνα και επιστρέψαμε από την άλλη πλευρά του βουνού, μέσω της διαδρομής για Ψάθα και Αλεποχώρι, με τερματισμό την πόλη της Ελευσίνας. Οι ρυθμοί οδήγησης ήταν αρκετά σβέλτοι, σε λογικά πάντα πλαίσια, με τις καιρικές συνθήκες να μας αναγκάσουν να έχουμε όλοι μας μόνιμα αναμμένα τα συστήματα κλιματισμού στο κάθε αυτοκίνητο. Αυτό είναι κάτι που θα χρειαστεί να το λάβετε υπόψη, όταν θα διαβάσετε την σύγκριση ανάμεσα στις καταναλώσεις που σημειώσαμε στα περίπου 150km της διαδρομής που επιλέξαμε. Τα αυτοκίνητα κατά βάση οδηγήθηκαν σε δρόμους που περιελάμβαναν τόσο κλειστές στροφές όσο και πιο ανοιχτά κομμάτια, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να αποκομίσουμε όση περισσότερη πληροφορία από το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά.

Οι αντίπαλοι!

Βάση των πωλήσεων μέχρι και τον Μάιο του 2021, το KIA Stonic βρίσκεται δεύτερο στην κατάταξη της λίστας των B-SUV στην Ελλάδα με 977 πωλήσεις, με το Ford Puma να βρίσκεται στην πέμπτη θέση με 738, έκτο το VW T-Cross με 649 και στην ενδέκατη θέση το Nissan Juke με 292. Σκοπός μας δεν ήταν να συγκεντρώσουμε τα τέσσερα πρώτα σε πωλήσεις, αλλά να συγκεντρώσουμε επιλεκτικά ορισμένα αντιπροσωπευτικά μοντέλα της κατηγορίας με γνώμονα την οδήγηση, τους χώρους που προσφέρουν για τους επιβάτες τους, τον εξοπλισμό τους και κυρίως την τιμή αγοράς, αφού θέλαμε όλα να μην υπερβαίνουν σημαντικά τις €20.000. Όπως θα δείτε και στη συνέχεια, το κάθε ένα από τα επιλεγμένα μοντέλα έχει τον δικό του χαρακτήρα, με ορισμένα να έχουν ένα ξεκάθαρο προβάδισμα στην οδηγική συμπεριφορά, άλλα στην ποιότητα κατασκευής και άλλα στην τιμή αγοράς. Το ποιό τελικά μας κέρδισε, θα το δείτε στο τέλος.

Οι εκδόσεις του κάθε μοντέλου που επιλέξαμε είναι το Nissan Juke 1.0DiG-T DCT 117Ps, το Ford Puma 1.0EcoBoost mHEV 125Ps, το KIA Stonic 1.0T-GDi 120Ps 7DCT 48V και το VW T-Cross 1.0TSI DSG 110Ps. Κοινό τους σημείο, εκτός φυσικά από το γεγονός πως ανήκουν στην ίδια κατηγορία, είναι οι τρικύλινδροι κινητήρες χιλίων κυβικών εκατοστών, αλλά και ότι όλα εκτός από το Puma, έχουν αυτόματη μετάδοση. Δυστυχώς το μικρό αιλουροειδές της Ford δεν ήταν διαθέσιμο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο και για αυτό είχαμε το χειροκίνητο.

 Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Το μέγεθος μετράει!

Όλα τα αυτοκίνητα της B-SUV κατηγορίας διακρίνονται για τις μαζεμένες τους διαστάσεις και την ευκολία που προσφέρουν στην καθημερινή μετακίνηση. Πάμε να δούμε αρχικά τι διαφορές προκύπτουν όμως από μοντέλο σε μοντέλο. Ξεκινώντας με το Juke, το οποίο έχει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο με 2.636, ακολουθείται από το Puma στα 2.588mm, κατόπιν με μικρή διαφορά το Stonic στα 2.580mm και τέλος με 2.551mm το T-Cross. Το Juke έχει επίσης το μεγαλύτερο μήκος που φτάνει τα 4.210mm και το ακολουθεί το Puma με 4.186mm, το Stonic με 4.140mm και τέλος το T-Cross με 4.120mm.

Παρά όμως το γεγονός πως το T-Cross έχει το μικρότερο μεταξόνιο και το μικρότερο μήκος, έχει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 455lt αν μετακινήσουμε προς τα εμπρός τα συρόμενα πίσω καθίσματα, με αμέσως επόμενο το Juke που είναι στα 422lt, το Puma να ακολουθεί με 401lt έχοντας όμως έναν κρυφό άσσο στο μανίκι που ονομάζεται MegaBox και είναι ένας έξτρα χώρος αποσκευών των 80lt κάτω από το πάτωμα του κανονικού και τελευταίο το Stonic με 352lt.

Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Φτάνουμε στους παρεχόμενους χώρους και εδώ το T-Cross διακρίνεται καθώς διαθέτει τόσο το μεγαλύτερο πλάτος στα πίσω καθίσματα, όσο και τον περισσότερο αέρα για το κεφάλι. Το Juke διαθέτει το μικρότερο πλάτος στα πίσω καθίσματα και θα προβληματίσει την ύπαρξη τρίτου επιβάτη (όπως και το Puma), διαθέτει όμως την μεγαλύτερη διαθέσιμη απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Εκεί που χάνει κατά κράτος όμως και μάλιστα με διαφορά και είναι στο διαθέσιμο ύψος για το κεφάλι λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής. Το Puma και το Stonic είναι κοντά διαθέτοντας παρόμοιο χώρο τόσο για τα γόνατα όσο και για το κεφάλι. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το T-Cross είναι το μοναδικό που διαθέτει συρόμενο πίσω κάθισμα που μετακινείται κατά 140mm, αυξάνοντας είτε τον χώρο για τους πίσω επιβάτες είτε τον χώρο αποσκευών (385-455lt) ανάλογα με τις ανάγκες.

Από πλευράς εσωτερικών αποθηκευτικών χώρων το Juke μένει λίγο πίσω μιας και έχει μια μικρή θήκη μπροστά από τον επιλογέα και δύο ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα πέρα από τις θήκες στις πόρτες, με τα Puma, Stonic και T-Cross να έχουν ένα προβάδισμα σε αυτό τον τομέα. Από όλα όμως, το T-Cross έχει το πιο εργονομικό εσωτερικό, με τις περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα.

 Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Μπαίνοντας μέσα

Στον τομέα της ποιότητας που θα συναντήσουμε στο εσωτερικό, το Puma κερδίζει κατά κράτος τους άλλους τρεις αντιπάλους του, αφού απαρτίζεται από μαλακά στην υφή πλαστικά με πολύ καλή ποιότητα συναρμολόγησης. Ακολουθεί το Stonic με εξίσου υψηλή συναρμογή υλικών, με σαφώς πιο σκληρή υφή και μαζί του το Juke που διαθέτει μία επένδυση από αφρώδες και ποιοτικό υλικό στο άνω μέρος του ταμπλό και πιο σκληρά υλικά στο κάτω μέρος. Στην τελευταία θέση έρχεται το T-Cross που έχει παντού σκληρά πλαστικά μέτριας ποιότητας.

Στην θέση του οδηγού τώρα, το Puma πάλι σε κερδίζει έχοντας καθίσματα που συγκρατούν σωστά το σώμα, με την θέση οδήγησης να είναι σχετικά χαμηλά, σχεδόν όσο χαμηλά είναι και στο Stonic. Αυτά τα δύο οχήματα δύσκολα σου δίνουν την εντύπωση πως είναι SUV όταν κάθεσαι στην θέση του οδηγού. Αντίθετα στο Juke και ιδιαίτερα στο T-Cross, η θέση οδήγησης είναι πιο ψηλά, μεταδίδοντας σου αμέσως την αίσθηση πως οδηγείς ένα ψηλό όχημα.

Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Περνάμε στην οδηγική συμπεριφορά με το Puma και το Stonic να σε κερδίζουν ξεκάθαρα αφού έχουν πιο αμφίδρομη επικοινωνία με τον οδηγό, έχουν ξεκάθαρα πιο σπορ αίσθηση και σε κάνουν και τα δύο να ξεχνάς πως βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός B-SUV. Ειδικά το Puma θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το Fiesta και έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από όλα, το καλύτερο σε αμεσότητα και αίσθηση τιμόνι και γενικά τον καλύτερο συνδυασμό πλαισίου-ανάρτησης-τιμονιού. Αυτό που ακολουθεί όπως είπαμε είναι το Stonic, αν και το τιμόνι του δεν έχει την ακρίβεια σε αίσθηση του Puma, αλλά και πάλι είναι αρκετά σκαλιά πιο πάνω σε αίσθηση από το T-Cross, το οποίο δεν παρέχει σχεδόν καμία πληροφορία για το που βρίσκονται οι τροχοί. Το Juke από την άλλη είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρον οδηγικά σε σχέση με το T-Cross με το τελευταίο να είναι πιο άχρωμο οδηγικά, με το αμάξωμα να παίρνει σχετικά έντονες κλίσεις στις στροφές και γενικά αποτελεί ένα αυτοκίνητο που δεν σε εμπνέει να το οδηγήσεις γρήγορα. Αντίθετα το Puma δεν θυμίζει σε τίποτα ψηλωμένο αμάξωμα, δεν προβλιματίζεται από την γρήγορη οδήγηση στις στροφές, η σφιχτή ανάρτιση ελέγχει αποτελεσματικά τις κλίσεις του αμαξώματος επιβεβαιώνοντας την πολύ μεγάλη σημασία που δίνουν οι μηχανικοί της Ford στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Πολύ καλή δουλειά έχουν κάνει και οι μηχανικοί της KIA, αφού και το Stonic έχει ένα αρκετά δεμένο πλαίσιο που υπακούει πειθήνια στις εντολές που δέχεται από το τιμόνι, απλά δεν φτάνει στο επίπεδο της δυναμικής οδηγικής συμπεριφοράς του Puma. Είναι όμως αναμφίβολα μια από τις καλές εναλλακτικές της αγοράς σε αυτό τον τομέα. Το Juke είναι μάλλον πιο ισορροπημένο, δεν έχει τόσο σπορ χαρακτήρα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι και αδιάφορο οδηγικά, με άλλα λόγια είναι ένα καλά στημένο B-SUV, χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει σε κάποιον τομέα για κάτι.

 Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Ποιο είναι το γρηγορότερο;

Το Puma διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα, αφού αποδίδει 125Ps στις 6.000rpm, αλλά αποδίδει την λιγότερη ροπή, με 17,3kgm από τις 1.400rpm μέχρι τις 4.500rpm, που όμως στο τέρμα γκάζι με την βοήθεια του e-assist από τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει τα 21,4kgm. Στην δεύτερη θέση βρίσκεται το Stonic που αποδίδει 120Ps στις 6.000rpm με 20,3kgm ροής μεταξύ 2.000rpm και 3.500rpm, ακολουθεί το Juke με 117Ps αποδιδόμενα στις 5.250rpm και με 20,4kgm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.000rpm και τέλος το T-Cross με 110Ps στις 5.000rpm και 20,3kgm ροπής αποδιδόμενα από τις 2.000rpm μέχρι τις 3.000rpm. Το Juke είναι το ελαφρύτερο της παρέας, με 1.210kg, το Stonic έρχεται δεύτερο με 1.260kg, τρίτο το Puma με 1.280kg και τέλος το T-Cross στα 1.298kg.

Τι λείπει πλέον από την εξίσωση των επιδόσεων; Οι μεταδόσεις φυσικά! Το καλύτερο μεταξύ των αυτόματων κιβωτίων είναι το DSG του T-Cross, με το Juke να έχει και αυτό αρκετά γρήγορο κιβώτιο, χωρίς να είναι τόσο ομαλό όσο το DSG, με το κιβώτιο του Stonic να διακρίνεται για την λειτουργία και τις ομαλές αλλαγές του στο Normal, ωστόσο στο Sport γίνεται πιο άτσαλο και δεν κρατάει τον κινητήρα πάντα στο ωφέλιμο φάσμα όσο το κιβώτιο του T-Cross. Το πόσο γρήγορο είναι το κιβώτιο του Puma, εξαρτάται φυσικά από τον εκάστοτε οδηγό του, μιας και είναι χειροκίνητο.

Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Στην πράξη τώρα, στην διαδικασία επιτάχυνσης από στάση μέχρι τα 100km/h, το Puma με 9,74sec είναι το πιο γρήγορο, με το T-Cross να το ακολουθεί με 10,94sec, τρίτο στην κατάταξη το Juke με 11,35sec και τελευταίο το Stonic με 12,01sec. Το Puma πλέον έχει ένα ξεκάθαρο προβάδισμα στα 400 μέτρα, αφού περνάει την νοητή γραμμή του τερματισμό σε 16,96sec έχοντας 134,81km/h ταχύτητα εξόδου και το ακολουθεί με μεγάλη διαφορά το T-Cross έχοντας 18,09sec με 131,39km/h με το Juke μια ανάσα πίσω του με 18,10sec και 126,39km/h και τελευταίο το Stonic με 18,42sec και 126,52km/h έξοδο. Το προβάδισμα εξακολουθεί να το έχει το Puma και στις ρεπρίζ, αφού για το 60-160km/h χρειάζεται 19,68sec, τη στιγμή που το T-Cross θέλει 22,43sec, το Juke 26,01sec και το Stonic 26,28sec.Το μεγάλο πλεονέκτημα του Puma τουλάχιστον για τις επιδόσεις από στάση, είναι το χειροκίνητο κιβώτιο, που επιτρέπει στον οδηγό να ξεκινήσει με ανεβασμένες στροφές και όχι σχεδόν από το ρελαντί που ξεκινούν τα υπόλοιπα τρία αυτοκίνητα. Αυτό του δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα στα πρώτα 18 μέτρα, αφού χρειάστηκε 2,91sec τη στιγμή που το Stonic έκανε 3,22sec, το Juke 3,24sec και το T-Cross 3,67sec.

Εκτός δρόμου;

Κανένα από τα τέσσερα αυτοκίνητα της δοκιμής δεν έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, αλλά αυτό δεν τα εμποδίζει από το να οδηγηθούν και εκτός δρόμου, αρκεί φυσικά ο οδηγός να μην έχει και υψηλές απαιτήσεις. Το ψηλότερο από όλα είναι το T-Cross με 184mm απόσταση από το έδαφος και με μικρή διαφορά έρχεται δεύτερο το Stonic με 183mm. Το Juke είναι στα 170mm, ενώ το χαμηλότερο όλων είναι το Puma, με 166mm απόσταση. Οι αποστάσεις αυτές είναι ικανοποιητικές για οδήγηση σε βατό χωματόδρομο, αλλά όχι για εξερευνήσεις σε κακοτράχαλα μονοπάτια. Πέραν όμως των αποστάσεων από το έδαφος, θα σας περιορίσουν κατά κύριο λόγο τα «ασφάλτινα» ελαστικά και μετά η απουσία τετρακίνησης. Ακόμα και έτσι όμως, θα καλύψουν τις ανάγκες των περισσοτέρων χρηστών τους.

 Ford Puma vs KIA Stonic vs Nissan Juke vs VW T-Cross

Στο πρατήριο!

Ένα από τα σημεία που ανακαλύπτεις πόσο οικονομικό είναι τελικά ένα αυτοκίνητο, είναι το πρατήριο βενζίνης. Ένα θετικό της συγκριτικής δοκιμής είναι το γεγονός ότι και τα τέσσερα αυτοκίνητα κάλυψαν ακριβώς την ίδια διαδρομή και σε ακριβώς ίδιες συνθήκες. Ξεκάθαρος νικητής το Puma που παρότι ήταν επιφορτισμένο να κουβαλάει επιπλέον 100kg του φωτογράφου μας, μαζί με τον εξοπλισμό του ήταν και το πιο οικονομικό όλων, αφού έκαψε 7,3lt/100km στην διαδρομή που κάναμε. Το αμέσως πιο οικονομικό ήταν το T-Cross με 7,7lt/100km κατόπιν το Stonic με 8,5lt/100km και τέλος το Juke με 8,7lt/100km. Από τα τέσσερα αυτοκίνητα της δοκιμής, το Puma και το Stonic ήταν εξοπλισμένα με ήπια υβριδικά συστήματα, το mHEV για το Puma και το 48V για το Stonic. Στο Puma όμως η επέμβαση του ηλεκτροκινητήρα είναι πολύ πιο ουσιαστική, αφού βοηθάει πολύ στις χαμηλές στροφές και νιώθεις το σύνολο να αποδίδει χωρίς να κομπιάζει ακόμα και με υψηλό φορτίο. Στο Stonic από την άλλη, η επέμβαση του ηλεκτροκινητήρα δεν γίνεται τόσο αντιληπτή, αλλά έχει την λειτουργία sailing, κατά την οποία όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα και με ελάχιστα πατημένο το πετάλι του γκαζιού, ο θερμικός κινητήρας απενεργοποιείται, εξοικονομώντας έτσι καύσιμο.

Στην αντιπροσωπεία!

Το πιο οικονομικό στην βασική του έκδοση είναι το ΚΙΑ Stonic, με τιμή που ξεκινάει από τα €14.590, δεύτερο έρχεται το Nissan Juke με €17.900 για την έκδοση Energy, τρίτο το Volkswagen T-Cross με €18.800 και ακριβότερο όλων το Puma ST-Line που κοστίζει €21.252. Στις εκδόσεις όμως που είχαμε στη διάθεσή μας, η κατάταξη διαφοροποιείται, αφού η έκδοση Style του T-Cross με το διακοσμητικό πακέτο Penny Cooper που περιλαμβάνει αλουμινένιες ζάντες Bangalore με απόχρωση Penny Cooper, διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και φιμέ πίσω τζάμια, κοστίζει €22.950, το KIA Stonic1.0T 120Ps DCT 48V κοστίζει €21.690, το Ford Puma εξακολουθεί να έχει την ίδια τιμή, μιας και η πλούσια εξοπλισμένη ST-Line είναι η βασική του έκδοση και τέλος το Nissan Juke είναι το πιο φτηνό της δοκιμής μας, με την έκδοση Acenta να έρχεται στα €20.900.

Και τελικά, ποιο;

Με βάση την τιμή αγοράς, τον εξοπλισμό και την αίσθηση που λαμβάνεις οδηγώντας το, το Puma ST-Line είναι ξεκάθαρα μπροστά. Αν από την άλλη προτεραιότητα είναι η πρακτικότητα και οι μεγαλύτεροι δυνατοί εσωτερικοί χώροι, το T-Cross χάρη στα πίσω συρόμενα καθίσματά του, αλλά και την πολύ καλή εργονομία στην καμπίνα του, είναι ο νικητής. Το Stonic είναι μια άκρως ολοκληρωμένη επιλογή αν αναζητάτε την σπορ αίσθηση στην οδήγηση, έχοντας επίσης πλούσιο εξοπλισμό, ενώ το Juke που ξεχωρίζει με το design του, έχει και την χαμηλότερη τιμή μεταξύ των τεσσάρων.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΘΗΣ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Ford Puma 1.0EcoBoost 125Ps mHEV
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός999cc
Διάμετρος x Διαδρομή71,9mm x 82mm
ΤύποςΤρικύλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες/κύλινδρο
Σχέση Συμπίεσης10,5
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότης καυσαερίων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους μπροστά τροχούς
ΚιβώτιοΧειροκίνητο 6 σχέσεων
ΔιαφορικόΕλεύθερο
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΓόνατα MacPherson, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 278x25mm με μονοπίστονες δαγκάνες
ΠίσωΣυμπαγείς δίσκοι 271x11mm με μονοπίστονες δαγκάνες
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες7Jx17in
Ελαστικά215/55
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Ονομαστική ισχύς (Ps/rpm)125/ 6.000
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm)17,3/1.400-4.500
0-100km/h (sec)9,2sec
Τελική Ταχύτητα (km/h)191
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
CO2 (gr/km) κατά WLTP124
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ονομαστική Κατά WLTP (lt/100km)5,8
Δοκιμής (lt/100km)7,3
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΚΜ/ΗSEC
0-604,57
0-806,68
0-1009,74
0-12013,20
0-14018,39
0-16024,25
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΜSECΚΜ/Η
182,9144,39
605,5570,01
1007,3984,25
20011,11108,50
40016,96134,81
ROLL ON
KM/HSEC
60-1208,63
60-16019,68
KIA Stonic 1.0T 120Ps 7DCT 48V
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός998cc
Διάμετρος x Διαδρομή71,0mm x 84mm
ΤύποςΤρικύλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά, με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες/κύλινδρο
Σχέση Συμπίεσης10,5
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότης καυσαερίων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους μπροστά τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
ΔιαφορικόΕλεύθερο
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΓόνατα MacPherson, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 280x22mm με μονοπίστονες δαγκάνες
ΠίσωΣυμπαγείς δίσκοι 262x10mm με μονοπίστονες δαγκάνες
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες7Jx17in
Ελαστικά205/55
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Ονομαστική ισχύς (Ps/rpm)120/ 6.000
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm)20,3/2.000-3.500
0-100km/h (sec)10,4sec
Τελική Ταχύτητα (km/h)185
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
CO2 (gr/km) κατά WLTP116-129
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ονομαστική Κατά WLTP (lt/100km)5,1-5,7
Δοκιμής (lt/100km)8,5
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΚΜ/ΗSEC
0-605,66
0-808,54
0-10012,01
0-12016,87
0-14023,02
0-16032,48
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΜSECΚΜ/Η
183,2238,58
606,1964,42
1008,2277,76
20012,21100,50
40018,42126,52
ROLL ON
KM/HSEC
60-12011,17
60-16026,28
Nissan Juke 1.0DiG-T DCT 117Ps
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΤρικύλινδρος σε σειρά με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
ΘέσηΕμπρός, εγκάρσια
Κυβισμός999cc
Διάμετρος x Διαδρομή72,2mm x 81,3mm
Σχέση Συμπίεσης10,5
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότης καυσαερίων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΓόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική δοκός
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική δοκός
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους μπροστινούς τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
ΔιαφορικόΕλεύθερο
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 280mmμε μονοπίστονες δαγκάνες
ΠίσωΤαμπούρα
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες6,5J x 17in
Ελαστικά215/60
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm)117/5.250
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm)20,4/ 1.750-4.000
0-100km/h (sec)11,1
Τελική Ταχύτητα (km/h)180
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
C02 (gr/km)138-147 WLTP
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ονομαστική (lt/100km)6,1-6,5 WLTP
Δοκιμής (lt/100km)8,7
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΚΜ/ΗSEC
0-605,13
0-807,78
0-10011,35
0-12016,31
0-14021,55
0-16031,14
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ
ΜSECΚΜ/Η
183,2439,54
606,0166,89
1007,9581,17
20011,83102,28
40018,10126,39