H BMW M5 CS στο Hockenheim GP

H BMW M5 CS στο Hockenheim GP

Μπορεί πρόσφατα όλα τα μάτια να έχουν στραφεί στις νέες M3 και M4 και στην μελλοντική πλήρως ηλεκτρική BMW iX, όμως το Internet και οι petrolhead φαίνεται ότι ενδιαφέρονται για ένα ακόμα αυτοκίνητο με performance περγαμηνές.

Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί επίσημα, η καμουφλαρισμένη M5 CS δοκιμάστηκε από το Γερμανικό περιοδικό Sport Auto. Η σκληροπυρηνική έκδοση CS θα κινείται από τον γνωστό V8 4,4lt twin-turbo S63 και θα αποδίδει μόλις 10Ps περισσότερα από την M5 Competition (635 έναντι 625Ps), με την ροπή να παραμένει η ίδια στα 76,5kgm. Έχουν χρησιμοποιηθεί αρκετά panel από carbon για μείωση του βάρους, ενώ στο εσωτερικό η έκδοση CS ξεχνάει τις πολυτέλειες και τα δερμάτινα καθίσματα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις για χάρη πολύ πιο ελαφριών bucket με την πίστα του Nurburgring να κοσμεί τα προσκέφαλα. Το Sport Auto αναφέρει σημαντικές αλλαγές στην ανάρτηση του αυτοκινήτου σε σχέση με τις απλές και Competition εκδόσεις της M5, ενώ τα ελαστικά είναι διάστασης 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω διατηρώντας τις ζάντες 20in.

H BMW M5 CS στο Hockenheim GP

Το Sport Auto δοκίμασε την καμουφλαρισμένη M5 CS στην πίστα του Hockenheim όπου το αυτοκίνητο σημείωσε χρόνο 1:53.6 με οδηγό τον Christian Gebhardt. Το αυτοκίνητο φορούσε ελαστικά Pirelli P Zero Corsa και ο χρόνος είναι κατά ταχύτερος 0,6sec ταχύτερος από την M5 Competition και το Audi R8 V10 RWD (και τα δύο 1:54.2), αλλά και 1sec από την Chevrolet Corvette C8 (1.54.6). H M5 CS υπολείπεται όμως στο Hockenheim GP, από το απόλυτο 4-πορτο παραγωγής, την Mercedes-AMG GT 63 S που έχει σημειώσει 1:52.8.