
Η Renault συστήνει το επόμενης γενιάς υβριδικό σύστημα E-Tech των 160 ίππων, το οποίο θα διατίθεται από σήμερα στο Symbioz και στο Captur. Η υβριδική αρχιτεκτονική του νέου αυτού κινητήριου συνόλου συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν 36kW e-motor και έναν 15kW ως γεννήτρια υψηλής τάσης) με έναν 1.8lt τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 109Ps, τα οποία συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο και μία μπαταρία χωρητικότητας 1.4kWh. Το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές και απλούστερο όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, κάτι που το κάνει πιο αξιόπιστο.
Η έμμεση έγχυση καυσίμου έχει πλέον αντικατασταθεί από ένα άμεσο σύστημα έγχυσης καυσίμου, το οποίο είναι πιο ακριβές και η εξαέρωση του καυσίμου έχει βελτιστοποιηθεί στα 350bar για καλύτερη ακρίβεια και εξοικονόμηση καυσίμου. Αυτό βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, μειώνει τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλει στην χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Η ροπή έχει αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με πριν. Αυτό σημαίνει πως η μέγιστη ροπη είναι διαθέσιμη ήδη από τις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα (περίπου στα 2.000rpm) για καλύτερη απόδοση και απόκριση, ιδιαίτερα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης. Επομένως, η επιτάχυνση είναι πιο δυναμική, καθώς το Captur πλέον χρειάζεται 8,9sec για το σπριντ των 0-100Km/h εν αντιθέσει με τα 10,6sec που χρειαζόταν πριν. Επίσης, το Symbioz σε 9,1sec πιάνει τα 100Km/h από στάση ενώ πριν χρειαζόταν 10,6sec.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει αυξηθεί κατά 0,2kWh και είναι πλέον στα 1,4kWh αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την αυτονομία και βελτιστοποιώντας την εξοικονόμηση καυσίμου, η οποία έχει πέσει στα 4.3lt/100Km.