Η Bugatti των 4 εκ ευρώ δοκιμάζεται

Η Bugatti των 4 εκ ευρώ δοκιμάζεται

Όταν η Bolide αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά ως μία ιδέα στα τέλη του 2020, ήταν ένα όραμα ενός ελαφρού, υπερ-σπορ αυτοκινήτου μόνο για πίστα, που προσφέρει ασύγκριτες επιδόσεις, κατασκευασμένο γύρω από τον εμβληματικό κινητήρα W16. Τώρα, το φιλόδοξο όνειρο με το όνομα Bugatti Bolide, γίνεται πραγματικότητα καθώς το πρωτότυπο περνά στην επόμενη φάση δοκιμών ανάπτυξης.

 Στο The Quail, A Motorsports Gathering τον Αύγουστο του 2021, η Bugatti ανακοίνωσε ότι η Bolide θα αναπτυχθεί για περιορισμένη παραγωγή μόλις 40 μονάδων. Αυτή είναι η απόλυτη Bugatti μόνο για κίνηση σε πίστα, που θα είναι το πιο ασυμβίβαστο μοντέλο που δημιουργήθηκε ποτέ από το Molsheim και αντιπροσωπεύει ένα εντελώς νέο επίπεδο μηχανικής, αεροδυναμικής και τεχνολογικής καινοτομίας. Για το project Bolide, η Bugatti ξεκίνησε με τον τετρακύλινδρο κινητήρα W16 και στη συνέχεια κατασκεύασε το ελαφρύτερο αυτοκίνητο γύρω του. Το ελάχιστο αμάξωμά του έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να αξιοποιεί τη μέγιστη κάθετη δύναμη, την πιο αποτελεσματική ψύξη και την εξαιρετική αναλογία δύναμης/βάρους. Στην τελική της μορφή, η Bolide θα αποδίδει 1.600 Ps με βάρος μόλις 1.450 kg για να εφαρμόσει τη μαγική αναλογία 1:1.

Ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti Automobiles, δήλωσε: « Η Bolide βάζει την Bugatti σε νέα εδάφη. Ποτέ άλλοτε ένας τόσο ισχυρός κινητήρας δεν συνδυάστηκε με έναν εξαιρετικά ελαφρύ σχεδιασμό για τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου πίστας που προσφέρει επίπεδα απόδοσης αγωνιστικών κατασκευών. Σχεδόν κάθε στοιχείο έχει αναλυθεί και επανασχεδιαστεί για να διασφαλιστεί ότι η Bolide είναι τόσο ελαφριά, ικανή και αξιόπιστη όσο απαιτούν οι αυστηροί μας στόχοι. Η επόμενη φάση εξέλιξης είναι ένα σημαντικό ορόσημο στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που ανεβάζει τη φιλοσοφία της Bugatti  σε ένα νέο επίπεδο».

Ο κινητήρας, είναι ενσωματωμένος στην Bolide με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο. Ένα νέο μονοκόκ πλαίσιο σημαίνει πως έπρεπε να αλλάξει το σύστημα ψύξης, το κιβώτιο ταχυτήτων και της ανάρτησης. Η χρησιμοποιεί επίσης, πολλά τρισδιάστατα τυπωμένα εξαρτήματα, όταν αυτά έχουν περίπλοκο σχήμα. Το μοτέρ διατηρεί τα χαρακτηριστικά του αλλά είναι διακριτικά προσαρμοσμένος για τον μοναδικό χαρακτήρα αυτού του αυτοκινήτου. Κρατά τα τέσσερα turbo ενώ οι μηχανικοί έχουν ρυθμίσει τον κινητήρα ώστε να ανεβάζει υψηλότερες στροφές ανά λεπτό και τον συνδύασαν με ένα τροποποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ακόμη πιο καλύτερη απόδοση.

Το σύστημα φρένων της Chiron, έχει βελτιωθεί για αντέχει σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Έτσι οι μηχανικοί της Bugatti σχεδίασαν εντελώς νέες δαγκάνες που θα παράγουν και θα απορροφούν πιο αποτελεσματικά τη θερμότητα. Με ελαστικά 18 ιντσών, δημιουργήθηκαν δίσκοι φρένων 390 mm και τοποθετήθηκε ένα κάλυμμα από ανθρακονήματα σε κάθε τροχό για να βοηθήσει στην προστασία των τροχών από την υπερβολική θερμότητα που παράγεται από τα φρένα.Από το πακέτο των βελτιώσεων δεν λείπου τα ειδικά ελαστικά που είναι όμοια με αυτά των πρωτοτύπων της κατηγορίας  LMDh που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA. Αυτά κατασκευάζονται ειδικά για την Bolide.

Οι πρώτες παραδόσεις του υπεραυτοκινήτου θα ξεκινήσουν το 2024, με την παραγωγή να περιορίζεται σε μόλις 40 μονάδες με τιμή τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ (4.000.000) το καθένα.