Η Lotus Evija προ των πυλών

Η Lotus Evija προ των πυλών

Ο νέος managing director της Lotus, Matt Windle οδήγησε το πρωτότυπο της Evija, του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της εταιρείας και μεταφέρει τις εντυπώσεις του. «Έχουμε διάφορα πρωτότυπα της Evija και στο κάθε ένα εστιάζουμε σε διάφορους τομείς. Στο ένα εξετάζουμε την διαχείριση των μπαταριών, στο άλλο τους κινητήρες, στο άλλο την γενική κατασκευή και την τεχνολογία. Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το ΕΡ1, το οποίο είναι το πρωτότυπο που δοκιμάζουμε τις επιδόσεις και μπορώ να πω πως δεν απογοητεύτηκα καθόλου!» ήταν η πρώτη δήλωση που έκανε ο Windle και συμπλήρωσε: «Έχουμε ακόμα μήνες μπροστά μας για να πούμε ότι μπαίνουμε στην παραγωγή του τελικού μοντέλου, αλλά ήδη το ΕΡ1 έχει την αίσθηση οδήγησης μιας Lotus. Είναι αναμφισβήτητα ένα μοναδικό extreme hypercar, αλλά εξακολουθεί και είναι Lotus. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος και περήφανος, για το τι πέτυχε η ομάδα μας».

Η Lotus Evija προ των πυλών

Η Lotus Evija θα χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό, με την συνδυαζόμενη ισχύ τους να φτάνει τα 2.000Ps και τα 173kgm ροπής. Χάρη σε αυτά θα μπορεί να πιάσει τα 300km/h σε μόλις 9sec, με την τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 320km/h. Η Evija θα έχει πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα Range, City, Tour, Sport και Track.

Η Lotus Evija προ των πυλών

Στα δύο πρώτα, στο Range και στο City, η ιπποδύναμη θα περιορίζεται στα 1.000Ps, ενώ επιπλέον στο City θα γίνεται πιο ομαλά η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα. Στο πρόγραμμα Tour η ιπποδύναμη θα αυξάνεται στα 1.400Ps και θα ενεργοποιείται το torque vectoring, ενώ στο Sport η ισχύς θα ανεβαίνει στα 1.700Ps και στο Track στα 2.000Ps.

Η Lotus Evija προ των πυλών

Ο οδηγός δοκιμών της Lotus Gavan Kershaw δήλωσε πως η Evija έχει τις επιδόσεις μιας Formula 1 με κλειστό πιλοτήριο, με την διαφορά πως έχει άμεσα διαθέσιμη όλη την ισχύ της.