Οι τελευταίες V12 Lamborghini χωρίς... ηλεκτρισμό

Οι τελευταίες V12 Lamborghini χωρίς... ηλεκτρισμό

Καθώς όλοι περιμένουμε το ντεμπούτο του επόμενου κορυφαίου μοντέλου στην γκάμα της Lamborghini, η εταιρεία Sant'Agata μας εξέπληξε αποκαλύπτοντας δύο one-off ως τα τελευταία supercars της που χρησιμοποιούν έναν δωδεκακύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς… ενίσχυση από ηλεκτρισμό. Η κουπέ Invencible και η roadster (ανοιχτή) Autentica βασίζονται στην Aventador, αλλά διαθέτουν αμάξωμα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και εσωτερικό, που έχει προσαρμοστεί στο γούστο και τις επιθυμίες του (ή των) ιδιοκτητών τους.

Τα ιδιαίτερα μοντέλα δημιουργήθηκαν από την Lamborghini Centro Stile με τους δύο ιδιοκτήτες (μάλλον έχουν ήδη βρεθεί) να εμπλέκονται στη διαδικασία από την αρχή. Παρά το γεγονός ότι έχουν διαφορετικά ονόματα, μοιάζουν με τις παραλλαγές coupe και roadster του ίδιου μοντέλου, μοιράζονται τα περισσότερα από τα πάνελ του αμαξώματος τους, αλλά με διαφορετικές οροφές, πίσω τμήματα, αεροδυναμικές λεπτομέρειες και διαμορφώσεις. Η έμπνευση προήλθε από ειδικά μοντέλα από το πρόσφατο παρελθόν, συγκεκριμένα τις Sesto Elemento , Reventon και Veneno.

Στο εμπρός μέρος, τόσο η Invencible όσο και η Autentica έχουν φωτιστικά σώματα σε σχήμα βέλους, αιχμηρή και χαμηλή μύτη, εμφανές splitter και αεραγωγό στο καπό που θυμίζει την Essenza SCV12. Τα τζάμια και οι αναλογίες δείχνουν τη σύνδεση με την Aventador, αλλά το προφίλ είναι εντελώς διαφορετικό με πολύ μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές, λεπτές πόρτες και «φτερά» με μια νότα Countach στο σχήμα των θόλων των τροχών. Οι μοναδικές ζάντες αλουμινίου κεντρικού κλειδώματος έχουν αεροδυναμικά προστατευτικά από ανθρακονήματα και μοιάζουν με ιστό αράχνης.

Το πίσω τμήμα τους άκρο έχει ακόμη πιο φουτουριστικό σχήμα χάρη στα πίσω φώτα LED σε σχήμα τριπλού εξαγώνου, με το ίδιο θέμα να επαναλαμβάνεται στο κάλυμμα του κινητήρα και στην κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση (Inconel) με τριπλούς σωλήνες. Η Invencible έχει ένα σταθερό πίσω φτερό παρόμοιο με αυτό της Sesto Elemento, ενώ η Autentica διαθέτει διπλά πτερύγια. Εκτός από την έλλειψη οροφής, η Autentica διαθέτει επίσης δύο θόλους /roll bar πίσω από τα προσκέφαλα.

Προχωρώντας στο εσωτερικό, η βασική διάταξη είναι παρόμοια με τα άλλα μοντέλα της Lamborghini με κινητήρα V12, αλλά η σχεδίαση είναι διαφορετική, με εξαγωνικούς αεραγωγούς τρισδιάστατης εκτύπωσης, ψηφιακό ταμπλό οργάνων με μοναδικά γραφικά για κάθε αυτοκίνητο, δεν υπάρχει η οθόνη αφής infotainment στην κεντρική κονσόλα ενώ όλες οι επιφάνειες είναι από ανθρακονήματα.

Το αμάξωμα στην Invencible είναι βαμμένο σε Rosso Efesto με ασορτί κόκκινες «νιφάδες» στα εκτεθειμένα κομμάτια από ανθρακονήματα και έναν συνδυασμό από τόνους Rosso Efesto, δέρμα Rosso Alara και Nero Cosmus Alcantara μέσα στην καμπίνα. Από την άλλη πλευρά, η Autentica είναι βαμμένη σε Grigio Titans με Matt Black και αντιθέσεις Giallo Auge στα αεροδυναμικά κομμάτια. Στο εσωτερικό, το δέρμα είναι φινιρισμένο σε Nero Ade, και Alcantara σε δύο τόνους Nero Cosmus / Grigio Octans και ραφές Giallo Taurus. Τα τελευταία υπεραυτοκίνητα από την Sant'Agata είναι κατασκευασμένα πάνω στο μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα της Aventador, το οποίο χρησιμοποιήθηκε επίσης στις Veneno, Centenario, Sian FKP 37 , Essenza SCV12 και την πιο πρόσφατη Countach LPI 800-4 καθώς και στα μοναδικά SC18 Alston και SC20.

Ο τοποθετημένος στην μέση ατμοσφαιρικός κινητήρας V12 των 6,5 λίτρων προέρχεται επίσης από την Aventador, αποδίδει 780 ίππους και 720 Nm ροπής όπως και στην Ultimae. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου κιβωτίου ISR, ενώ τα υπεραυτοκίνητα είναι επίσης εξοπλισμένα με το σύστημα δυναμικής διεύθυνσης Lamborghini (τετραδιεύθυνση).

Η Lamborghini περιγράφει τα δύο μοντέλα ως «τον τελευταίο χαιρετισμό» στον μη ηλεκτροκίνητο κινητήρα V12, ο οποίος σύντομα θα αντικατασταθεί από ένα νέο υβριδικό V12 στην επόμενη ναυαρχίδα της σειράς παραγωγής. Μιλώντας για αυτό, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι ο διάδοχος της Aventador θα κάνει το ντεμπούτο του σε «λίγες μόλις εβδομάδες» ως το επόμενο κεφάλαιο στην εμβληματική σειρά υπεραυτοκίνητων και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.