Νέο Opel Astra Electric: Για πρώτη φορά ηλεκτρικό

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Opel
Μοντέλο Astra
Power Train Electric
Νέο Opel Astra Electric: Για πρώτη φορά ηλεκτρικό

Η μάρκα σήμα τον κεραυνό παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra ευρείας παραγωγής στην ιστορία δεκαετιών του compact best seller της. «Το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric είναι πραγματικά πρωτοπόρο. Είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και άφθονη οδηγική απόλαυση με μηδενικούς ρύπουςδήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.

Οι αγοραστές του Opel Astra θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερες εναλλακτικές λύσεις συστημάτων κίνησης συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας. Εκτός από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Astra ήδη διατίθεται σε ηλεκτροκίνητη plug-in hybrid έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου Astra GSe. Η γκάμα κινητήριων συνόλων σύντομα θα ολοκληρωθεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.

 Οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντική ευθύνη
Σύμφωνα με την Opel το Astra Electric θα… ηλεκτρίσει το αγοραστικό κοινό, αφού προσφέρει οδηγική απόλαυση με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 156 ίππους (ροπή 270 Nm) για άμεση επιτάχυνση και τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα. Επιπλέον, ο οδηγός του, μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh, είναι τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους, για πιο δυναμική οδήγηση. Το νέο Astra Electric μπορεί να καλύψει μέχρι και 416 χιλιόμετρα χωρίς εκπομπές ρύπων. Καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP). Όταν το αμιγώς ηλεκτρικό Astra χρειαστεί επαναφόρτιση, αρκεί ένα σύντομο «pit stop» σε έναν σταθμό φόρτισης. Η μπαταρία του Astra Electric μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.

Στο εσωτερικό τα εργονομικά καθίσματα Active Sport είναι πιστοποιημένα από το Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR; Campaign for Healthier Backs) και προσφέρουν πλευρική στήριξη, ενώ διαθέτουν χειροκίνητες ή ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το πλήρως ψηφιακό Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’ προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Χάρη στο head-up display (E-HUD) και τη λειτουργία αναγνώρισης φυσικής ομιλίας, ο οδηγός παραμένει προσηλωμένος στον δρόμο. Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (active lane keep assist), ανίχνευση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (rear cross traffic alert) και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας (semi-automated lane change), περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο Intelli-Drive 2.0 ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια.