Peugeot e-Boxer

Peugeot e-Boxer

Μετά τη μεγάλη επιτυχία των σχεδόν 274.000 μονάδων επαγγελματικών οχημάτων που πουλήθηκαν το 2019, η PEUGEOT ενισχύει ακόμα περισσότερο την επιθετική της στρατηγική στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων της, προσθέτοντας καινούργιες λύσεις στα πλαίσια του καθολικού  εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Επιπλέον του νέου Peugeot e-Expert, η Peugeot είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το νέο Peugeot e-Boxer, μία 100% ηλεκτρική έκδοση η οποία ενισχύει τη «δύναμη της επιλογής» που αποτελεί την κύρια φιλοσοφία της μάρκας. Επενδύοντας στην, εδώ και πολλά χρόνια, εμπορική του επιτυχία, με πάνω από 1.250.000 μονάδες να έχουν παραχθεί και πουληθεί σε 110 χώρες, από το λανσάρισμά του το 1994, το PEUGEOT Boxer προσφέρει μία νέα σειρά ηλεκτροκίνητων vans. Το PEUGEOT e-BOXER  διαθέτει 2 επίπεδα αυτονομίας φθάνοντας μέχρι τα 340χλμ. βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (σε διαδικασία πιστοποίησης),  2 τύπους μπαταριών, με ισχύ 37 και 70 kWh, 4 μήκη και 3 ύψη, ωφέλιμο φορτίο έως1.890 kg (ανάλογα με την έκδοση), όγκο χώρου φόρτωσης, ίδιο με την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσεως, έως και 17 μ³. Χωρίς κανένα απολύτως συμβιβασμό σε θέματα υπηρεσιών, ευκολίας διαμόρφωσης ή ειδικών διασκευών,  για τους επαγγελματίες, το νέο PEUGEOT e-BOXER εξασφαλίζει παράλληλα και ανεμπόδιστη πρόσβαση στα αστικά κέντρα.

Η αγορά των Vans
Η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων στην Ευρώπη αγγίζει τις 550.000 μονάδες ανά χρόνο, με το PEUGEOT BOXER να αυξάνει κάθε χρόνο το μερίδιό του. Αξίζει να αναφερθεί ότι η παραγωγή της σημερινής έκδοσης του PEUGEOT Boxer, που λανσαρίστηκε το 2014, ξεπέρασε τις 400.000 μονάδες. Πρόσφατα αναβαθμισμένο με προδιαγραφές Euro6 και γκάμα προσαρμοσμένη στις εξειδικευμένες χρήσεις των επαγγελματιών, το PEUGEOT BOXER προσφέρεται πλέον και σε 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση με την ονομασία PEUGEOT e-BOXER. Με δεδομένο το γεγονός ότι το 80% σχεδόν των οδηγών ενός επαγγελματικού οχήματος διανύει κατά μέσο όρο λιγότερα από 200χλμ. ημερησίως, μία ηλεκτρική έκδοση του PEUGEOT Boxer θα ήταν μία προφανής επιλογή. Σε αυτό το σκεπτικό, έρχεται να προστεθεί και το γεγονός της ολοένα αυξανόμενης επιβολής περιορισμών σε ότι αφορά την κυκλοφορία στο κέντρο των πόλεων, όπου σε ορισμένες περιπτώσεις επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο των 100% ηλεκτρικών οχημάτων. Εμείς φροντίσαμε να διατηρήσουμε όλα τα πλεονεκτήματα του PEUGEOT Boxer, προσφέροντας παράλληλα και ένα όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Μεγάλη γκάμα αμαξωμάτων : Δυνατότητες ενός ‘Next Gen e-Van’
Το νέο PEUGEOT e-BOXER είναι ασυναγώνιστο σε τομείς όπως η χωρητικότητα φόρτωσης καθώς οι μπαταρίες του είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα. Ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία της «δύναμης των επιλογών», προσφέρεται σε μία πληθώρα αμαξωμάτων που ταιριάζουν για κάθε χρήση και κάθε επαγγελματική δραστηριότητα. Βασισμένες σε 3 μεταξόνια (3, 3.45, και 4.04μ.), η έκδοση κλειστού van διατίθεται σε 4 μήκη αμαξώματος (L1, L2, L3 και L4) και 3 ύψη (H1, H2 and H3), και συνολικά 5 διαφορετικούς τύπους αμαξώματος με όγκο φόρτωσης που κυμαίνεται από 8 έως 17μ³ και ωφέλιμο φορτίο έως και 1.890 kg (ανάλογα την έκδοση). Το νέο PEUGEOT e-BOXER διατίθεται επίσης και σε άλλες εκδόσεις που ικανοποιούν εξειδικευμένες επαγγελματικές ανάγκες διαφόρων διασκευών: σασί μονοκάμπινο (L2, L3 και L4), σασί διπλοκάμπινο (L3) και ως πάτωμα/βάση για αυτοκινούμενο (L3 και L4).

100% ηλεκτρική τεχνολογία, οικονομία ενός Next-Gen e-Van
Το νέο PEUGEOT e-BOXER είναι 100% ηλεκτροκίνητο με κινητήρα μέγιστης ισχύος 90 kW (122 hp) με μέγιστη ροπή 260 Nm, διαθέσιμη από μηδενικές στροφές για άμεση απόκριση, πλήρη απουσία κραδασμών, θορύβου, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων και, φυσικά, μηδενικές εκπομπές CO2. Το σύστημα κίνησης, διαθέτει μηχανισμό ανάκτησης ενέργειαςσ που ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατηθούν τα φρένα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 110 χλμ./ώ. (και στα 90 χλμ./ώ. για τις εκδόσεις των 4 τόνων). Το νέο PEUGEOT e-BOXER συνδυάζει τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με την μέγιστη ικανότητα φόρτωσης, χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμα ώστε να μην επηρεάζεται στο ελάχιστο ο όγκος φόρτωσης. Η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει επίσης και τον ιδανικό βαθμό ακαμψίας, παρέχοντας ταυτόχρονα και την ίδια ευχαρίστηση στην οδήγηση όπως οι εκδόσεις με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, και αυτό χάρη στην ιδανική κατανομή του βάρους. Το νέο PEUGEOT e-BOXER διατίθεται με δύο τιμές αυτονομίας. Αναλόγως των απαιτήσεων, το μοντέλο μπορεί να διατεθεί με 2 τύπους μπαταριών ιόντων λιθίου, με ισχύ 37 ή 70 kWh.  Οι εκδόσεις L1 και L2 διατίθενται με μπαταρία ισχύος 37 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 200χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης) βάσει πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Οι εκδόσεις L3 και L4 (καθώς και η έκδοση L2 σασί) διατίθενται με μπαταρία ισχύος 70 kWh που τους εξασφαλίζει αυτονομία έως και 340χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου). Η φόρτιση είναι συμβατή με 2 τύπους παροχής (για φόρτιση με καλώδιο mode 2 ή mode 3 από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος) και τύπο combo CCS 4 (για ταχεία φόρτιση με καλώδιο mode 4 από παροχή συνεχούς ρεύματος). Το νέο PEUGEOT e-BOXER διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό του ένα διπλό ενσωματωμένο φορτιστή  (μονοφασικό 7 kW και τριφασικό 22 kW), που εξυπηρετεί όλες τις χρήσεις και ταιριάζει σε κάθε λύση φόρτισης.   Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι ως ακολούθως από δημόσιο σταθμό φόρτισης : 1 ώρα για 80% της πλήρους φόρτισης (μπαταρία 37 και 70kWh) με φορτιστή 50 kW, από  Wall Box 22 kW : 5 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kWh) ή 9 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή (22 kW), από Wall Box 7.4 kW : 6 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kWh) ή 12 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή (7 kW). Το νέο PEUGEOT e-BOXER θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 1ο τρίμηνο του 2021.