Πως τα «πήγε» η MG στο επαναλανσάρισμά της στην ελληνική αγορά;

Πως τα «πήγε» η MG στο επαναλανσάρισμά της στην ελληνική αγορά;

Το 2023 ήταν μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά, καθώς περιελάβανε στα μέσα του Σεπτεμβρίου, την επανεμφάνιση της θρυλικής MG στην Ελληνική αγορά.

Η εταιρεία που έχει γράψει τη δική της «χρυσή» ιστορία στα 100 χρόνια της ύπαρξής της, επαναλανσαρίστηκε μόλις 3,5 μήνες πριν το τέλος του έτους, αλλά πρόλαβε και έδειξε την απίστευτη δυναμική της, σημειώνοντας μερικά πολύ δυνατά και αξιοσημείωτα επιτεύγματα.

Σημαντικό ρόλο στη συνολική επιτυχία της μάρκας που επαναλανσαρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από τον «Όμιλο Συγγελίδη», έχει παίξει τόσο η ευρεία γκάμα μοντέλων της που είναι πολύ σωστά δομημένη για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, όσο και το πανελλαδικό δίκτυο των συνεργατών της MG.

Με συνολικές ταξινομήσεις 636 αυτοκινήτων στο διάστημα από το Σεπτέμβριο του 2023, έως και το Δεκέμβριο, η MG Motor, έφτασε να έχει μερίδιο 1,8% στην αγορά.

Από εκεί και πέρα, στα επιμέρους μοντέλα της, το ιδιαίτερα ταιριαστό στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών MG ZS, είχε τη μερίδα του λέοντος στις ταξινομήσεις, όπως και αναμενόταν, καθώς είναι μια πρόταση που επαναπροσδιορίζει τον όρο Value For Money (VFM) για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς.

Το MG ZS έφτασε σε μερίδιο το 3,7%, σημειώνοντας 491 ταξινομήσεις μέσα στο χρονικό διάστημα των 3,5 μηνών της παρουσίας της μάρκας στη χώρα μας. Με την επίδοση αυτή, το B-SUV της MG πλασαρίστηκε στην 4η θέση μεταξύ των βενζινοκίνητων μοντέλων της κατηγορίας του, με την ηλεκτρική του έκδοση να κατακτά την 4η θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατηγορίας, με μερίδιο 8,4% και 8,0% αντίστοιχα!

Τέλος, το πραγματικά ξεχωριστό αμιγώς ηλεκτρικό MG4, έτυχε πραγματικά ιδιαιτέρως θερμής υποδοχής από την αγορά, σημειώνοντας εκπληκτικό ποσοστό στην κατηγορία του και κατακτώντας φυσικά την πρώτη θέση στα BEV (αμιγώς ηλεκτρικά), με μερίδιο 30,9%!