Πρεμιέρα για την Ferrari Roma Spider

Πρεμιέρα για την Ferrari Roma Spider

Η Ferrari Roma Spider είναι το πιο πρόσφατο ανοιχτό μοντέλο, που μπαίνει στην γκάμα της Scuderia. Συνδυάζει το διακριτικά ρετρό στυλ από τη coupe έκδοση με μια πτυσσόμενη υφασμάτινη οροφή που κλείνει σε 13,5 δευτερόλεπτα, ακόμη και αν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Η αναδιπλούμενη μαλακή κορυφή δίνει ένα ελαφρώς διαφορετικό σχέδιο στην Roma Spider. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν το σχήμα του πίσω παραθύρου, αλλά και τον καπό του χώρου αποσκευών, που χωρίζεται σε δύο τμήματα για να δημιουργήσει χώρο για την αποθήκευση της οροφής. Το πάνω τμήμα του ενσωματώνει ένα σπόιλερ από ανθρακόνημα.Η Ferarri θα προσφέρει στους αγοραστές την ευκαιρία να επιλέξουν το ύφασμα αλλά και τις ραφές της επιλογής τους για την οροφή. Για να μεταφέρονται οι επιβάτες με άνεση με την οροφή κατεβασμένη, υπάρχει ένας εκτροπέας ανέμου που ενεργοποιείται με αισθητήρες που βρίσκονται στην πλάτη του πίσω καθίσματος.

Όπως η Roma coupe και η Spider κινείται από έναν V8 3,9 λίτρων κινητήρα με διπλό turbo που αποδίδει 612 ίππους με ροπή στα 760 Nm. Η κόκκινη γραμμή του κινητήρα είναι στις 7.500 σ.α.λ. Η μόνη επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων. Η Ferrari εκτιμά ότι η Roma Spider φτάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα. Η ανοιχτή Roma ζυγίζει 84 κιλά περισσότερα από το μοντέλο με σκληρή οροφή. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από το σύστημα ανοίγματος οροφής, αλλά και από τον ηλεκτρικό εκτροπέα ανέμου.

Οι εμπρός επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων που θερμαίνονται και προαιρετικά θέρμανση στο λαιμό. Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι ίδιο με αυτό της κλειστής σαν τη σκληρή οροφή όπου η ψηλή κεντρική κονσόλα δημιουργεί ξεχωριστά πιλοτήρια για τους εμπρός επιβάτες. Η διάταξη περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων για τον οδηγό. Υπάρχει μια κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών και οι αγοραστές μπορούν να καθορίσουν μια προαιρετική οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού.