Teaser της Skoda για το νέο Kodiaq

Teaser της Skoda για το νέο Kodiaq

Η Skoda συνεχίζει να δείχνει σκίτσα του νέου Kodiaq, καθώς οι Τσέχοι δεν θέλουν η ανανεωμένη ναυαρχίδα των SUV τους να περάσει απαρατήρητη. Θυμηθείτε πως το Kodiaq που κυκλοφορεί είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο τους, έχοντας συγκεντρώσει 841.900 πωλήσεις από την κυκλοφορία του το 2017. Το μοντέλο δεύτερης γενιάς θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες και τα νέα teaser προσφέρουν μια γεύση από την εξωτερική εμφάνιση. Όπως με όλα τα άλλα SUV της Skoda, το Kodiaq του 2024 θα διατηρήσει τα διπλά φώτα, ενώ η πρώτη εντύπωση, είναι πως ανανέωση είναι ένα lifting και όχι ένα μοντέλο επόμενης γενιάς, καθώς το στυλ δεν έχει αλλάξει. Τα σκίτσα δείχνουν δύο διαφορετικά σχέδια πίσω φώτων, αλλά δεν είναι σαφές ποιο θα είναι διαθέσιμο. Το μοτίβο σε σχήμα C είναι έντονο και στα δύο, ενώ φαίνεται και μια ελαφριά μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πίσω πόρτας. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπάνια προσφέρουν ένα αυτοκίνητο με δύο σετ πίσω φώτων, καθώς αυτό αυξάνει το κόστος κατασκευής, επομένως θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποιο από τα δύο θα… μείνει στο μοντέλο παραγωγής.

Δεν είναι ευδιάκριτο από τα σκίτσα, αλλά η Skoda έχει ήδη ανακοινώσει ότι το νέο Kodiaq θα είναι 61 χιλιοστά μακρύτερο, ενώ το μεταξόνιο είναι τώρα στα 2791 mm. Η Skoda σκοπεύει να προσφέρει στο Kodiaq τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε και επτά θέσεων. Στο πενταθέσιο μοντέλο η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 75 λίτρα. Το μοντέλο με τις τρεις σειρές καθισμάτων φτάνει τα 845lt.

Ενώ τα σκίτσα δείχνουν ότι το εξωτερικό θα είναι περισσότερο το ίδιο, η καμπίνα που έχει ήδη αποκαλυφθεί έχει σημαντική απόκλιση από το Kodiaq πρώτης γενιάς. Θα έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment 13 ιντσών και τρία Smart Dials (σύμφωνα με την Skoda). Αυτές οι μικροσκοπικές οθόνες θα μπορούν να διαμορφωθούν ώστε να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργιών για να μην γεμίζει η κεντρική κονσόλα με πολλά κουμπιά.

Το ανανεωμένο Kodiaq «πατά» στην πλατφόρμα MQB Evo και θα κινείται από τα μοτέρ: 1.5 TSI, 2.0 TSI και 2.0 TDI – όλοι θα έχουν αυτόματη μετάδοση με έναν διπλό συμπλέκτη, επτά ταχυτήτων. Τα μεγαλύτερα νέα κάτω από το καπό αφορούν ένα plug-in υβριδικό σύνολο που βασίζεται στον 1.5 TSI και συνδέεται με ένα DSG κιβώτιο έξι σχέσεων. Ανάλογα με τον κινητήρα, ορισμένες εκδόσεις έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ άλλες διαθέτουν τετρακίνηση (AWD).

Η παγκόσμια πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί να γίνει τις επόμενες μέρες.