Το Peugeot Inception Concept είναι ένα ηλεκτρικό σπορ sedan 671 ίππων

Το Peugeot Inception Concept είναι ένα ηλεκτρικό σπορ sedan 671 ίππων

Το Inception έχει τη μορφή ενός φουτουριστικού τετραθέσιου sedan που είναι «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα Stellantis STLA Large EV. Οπτικά, υπάρχει μια σαφής σύνδεση με το concept e-Legend του 2018. Αυτή τη φορά οι ρετρό αναφορές σε παλαιότερα Peugeot, στο μοτίβο της σχεδίασης, είναι επεξεργασμένες για να δημιουργήσουν ένα πιο μελλοντικό συνολικό σχήμα.

Η γραμμή του καπό σκεπάζει τα εμπρός φωτιστικά σώματα όπως στα αυτοκίνητα της μάρκας της δεκαετίας του 1970 και των αρχών της δεκαετίας του 1980, αλλά αυτή τη φορά αυτά τα φώτα είναι LED και η «μάσκα» που τα συνδέει είναι ένα γυάλινο πάνελ. Οι τροχοί είναι παρόμοιοι με τις ζάντες που τοποθετούνται στο νέο sedan 408 , αν και τώρα το έμβλημα του λιονταριού φωτίζεται. Το πίσω πάνελ, που περικλείει τα φωτιστικά σώματα είναι και αυτό μία οθόνη. Η οπτική υπογραφή (νύχια λιονταριού) υπάρχει εμπρός και πίσω λίγο πιο επεξεργασμένη.

Το πιο εντυπωσιακό εξωτερικό στοιχείο είναι το τεράστιο παρμπρίζ που… πέφτει από το πάνελ της οροφής προς το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και μπαίνει στον χώρο που θα ήταν ο κινητήρας σε ένα συμβατικό σεντάν. Σχεδιασμένο με το μοτίβο του υπεραυτοκίνητου Oxia του 1988, θολώνει τα όρια μεταξύ του εξωτερικού και της καμπίνας εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης, δίνοντας όγκο στην καμπίνα όταν βλέπει κανείς το αυτοκίνητο από ψηλά.

Στο εσωτερικό είναι το Hypersquare, που «κλέβει την παράσταση». Σχεδιασμένο ως αντικατάσταση του i-Cockpit της Peugeot, το Hypersquare είναι ένα ορθογώνιο τιμόνι εμπνευσμένο από χειριστήρια βιντεοπαιχνιδιών που συνδυάζει ένα tablet τοποθετημένο στο κέντρο και τέσσερις δακτυλίους ελέγχου που λειτουργούν με τον αντίχειρα. Το σύστημα αυτό η Peugeot υπόσχεται ότι θα τοποθετηθεί σε μοντέλο  παραγωγής μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Το σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί μέσω τεχνολογίας steer-by-wire. Το τιμόνι μπορεί να διπλωθεί στο ταμπλό όταν ενεργοποιηθεί η αυτόνομη λειτουργία Level 4 του αυτοκινήτου, ενώ ο πίνακας οργάνων πίσω του είναι μια ασυνήθιστη κυκλική οθόνη που η Peugeot αποκαλεί Halo Cluster.

Κάτω από το αμάξωμα, είναι ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, στο οποίο η Peugeot λέει πως μπορεί να το εφοδιάσει με ένα ή δύο κινητήρες και τετρακίνηση. Η απόδοση μπορεί να φτάσει ως τους 680 ίππους. Η επαγωγική φόρτιση αφαιρεί την ανάγκη για χρήση καλωδίων στην μπαταρία των 100 kWh, η οποία δίνει αυτονομία 800 χλμ.