Αυτοκίνηση Anytime 2019

Αυτοκίνηση Anytime 2019

Η έκθεση Αυτοκίνηση Anytime 2019 για ακόμα μία φορά έλαβε χώρα στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, στο Ελληνικό, από το Σάββατο 9 Νοεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 17 Νοεμβρίου. Την ημέρα των εγκαινίων που πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνου Καραμανλή, καθώς και του προέδρου του Συνδέσμου Εισαγωγέων και Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου και Δικύκλων, Γιώργου Βασιλάκη, συγκεντρώθηκε ένα πραγματικά μεγάλο πλήθος κόσμου, ενώ αντίστοιχη ήταν και η προσέλευση και τις υπόλοιπες μέρες της έκθεσης. Οι αντιπρόσωποι είχαν κάνει πραγματικά μεγάλες προσπάθειες για να προσελκύσουν τους θεατές και έτσι είδαμε 32 πανελλήνιες πρεμιέρες, αλλά και 150 νέα μοντέλα στην έκθεση.
Την παράσταση έκλεψε το περίπτερο της Mercedes-Benz, όπου και παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στους έλληνες επισκέπτες μοναδικά πρότυπα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ παρόντες ήταν ο Σάκης Ρουβάς και ο Ολυμπιονίκης Λευτέρης Πετρούνιας. Τα μοντέλα που βρισκόντουσαν σε περίοπτη θέση και αποκαλύφθηκαν στο κοινό με ένα εντυπωσιακό event ήταν τα EQ Silver Arrow, EQA και Smart Vision EQ fortwo, πλαισιωμένα, στο υπόλοιπο περίπτερο της Mercedes-Benz, από τη νέα GLB, GLC, A-Class, A-Class Sedan, καθώς και τη νέα CLA.
Ιδιαίτερη εντύπωση προξένησε και η παρουσία της DS, με ένα φουτουριστικό περίπτερο, στο οποίο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το ηλεκτροκίνητο DS 3 Crossback E-Tense, καθώς και το DS 7 Crossback Hybrid 4x4, δύο άκρως εντυπωσιακά premium αυτοκίνητα, που πραγματικά τράβηξαν όλο το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων την ώρα των αποκαλυπτηρίων, αλλά και στην υπόλοιπη διάρκεια της έκθεσης. Παράλληλα, στο περίπτερο παρουσιάστηκε το μοντέρνο και κομψό DS 3 Crossback, καθώς και το επιβλητικό, καθώς και όμορφο και πολυτελές DS 7 Crossback.
Η Ford είχε δυναμική παρουσία, παρουσιάζοντας όλη της τη γκάμα, ξεκινώντας από τα Fiesta ST, Ecosport, Focus ST-Line, Kuga, Edge και καταλήγοντας στην εντυπωσιακή και όμορφη Mustang, αλλά και στα επιβλητικά και τεράστια Ranger Raptor και Ranger Wildtrack.
Η BMW παρουσίασε τη νέα σειρά 1, η οποία εξοπλίζεται με μία σειρά κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης που συνδυάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα. Παρούσα ήταν και η ανανεωμένη Χ1, οι plug-in hybrid εκδόσεις των νέων X3 και X5, αλλά και το ανανεωμένο ηλεκτροκίνητο i3S.
Στο περίπτερο της Hyundai συναντάμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο και μεγαλύτερο -πλέον- σε μέγεθος i10, που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του, το οποίο συμπληρώνεται από το ανανεωμένο i20, καθώς και από το i30, με τις εκδόσεις Fastback και Ν. Το μέλλον της εταιρείας κοιτάζει ξεκάθαρα προς την ηλεκτροκίνηση, αφού είδαμε για πρώτη φορά τις δύο νέες εκδόσεις του Kona, το Electric και το Hybrid, καθώς και το Tucson 48V Hybrid.
Η παρουσία της Mazda, που επιτέλους επέστρεψε μετά από πέντε χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας νέα μοντέλα, όπως τα νέα 2 και 3, CX-3, CX-5 και το πολυαγαπημένο MX-5, ήταν πολύ εντυπωσιακή. Στο περίπτερο της Seat, οι εκδόσεις με τον κινητήρα που καίει φυσικό αέριο και ονομάζονται TGI ήταν αυτές που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον. Τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με αυτή τη σειρά είναι τα Ibiza, Arona και Leon, με τα δύο πρώτα να έχουν τον .0 TGI των 90Ps και το Leon τον 1.5 TGI που αποδίδει 130Ps. Παράλληλα, παρόντα στο περίπτερο ήταν τα Arona, Ateca και το Tarraco, με τους αχανείς εσωτερικούς χώρους.
Η ΜΙΝΙ είχε μία ιδιαίτερα αισθητή παρουσία, με πρώτο και καλύτερο το επετειακό μοντέλο για τα 60 χρόνια της εταιρείας, αλλά και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI Cooper SE, παράλληλα είδαμε το Countryman σε έκδοση plug-in hybrid, καθώς και το John Cooper Works των 306Ps.
Η VW είχε ένα ιδιαίτερα πλήρες περίπτερο, εξοπλισμένο με όλα της τα μοντέλα και φυσικά με το ολοκαίνουριο Golf 8ης γενιάς να κερδίζει τις εντυπώσεις. Μάλιστα, το αυτοκίνητο ήρθε απευθείας από τη Φρανκφούρτη για τη δική μας έκθεση και μόνο. Παράλληλα είδαμε δύο νέες εκδόσεις μικρού SUV της εταιρείας, το T-Roc R με τον κινητήρα των 300Ps, αλλά και το T-Roc Cabriolet το οποίο ανάγει σε άλλο επίπεδο τον όρο crossover. Όσον αφορά τώρα τα υβριδικά και ηλεκτροκίνητα μοντέλα της εταιρείας, παρόντα ήταν τα e-Golf και e-up!, καθώς και το Passat GTE των 218Ps. Το VW Polo ήταν εκεί σε τρεις ενδιαφέρουσες εκδόσεις, το GTI, το R-line, αλλά και το TGI, εξοπλισμένο με σύστημα φυσικού αερίου. Την εικόνα συμπληρώσανε τα Tiguan Allspace, T-Cross και Touareg.
Στο χώρο της Volvo μπορούσε κανείς να συναντήσει τις εκδόσεις T3 Geartronic με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων, καθώς και το D4 AWD του XC40, πλαισιωμένο από το V60 Cross Country, το XC60 T8 AWD PHEV Auto των 390Ps,  αλλά και από το επιβλητικό XC90 BS AWD Auto των 235Ps.
Η KIA είναι ακόμη μία εταιρεία που κοιτάζει ξεκάθαρα το μέλλον, παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως τα e-Soul και e-Niro. Το e-Soul θα παραχθεί σε δύο εκδόσεις, στην πρώτη θα αποδίδει 136Ps και θα χρησιμοποιεί μία μπαταρία των 39,2KWH, ενώ στη μεγαλύτερη έκδοση με τη μπαταρία των 64KWH, ο κινητήρας θα αποδίδει 204Ps. Δύο θα είναι και οι εκδόσεις του e-Niro, το οποίο με τη μεγάλη συστοιχία μπαταριών θα έχει 455km αυτονομία, ενώ με τη μικρή, 289km. Στο περίπτερο είδαμε και την καινούργια έκδοση του Sportage, το πετρελαιοκίνητο 48V Hybrid, αλλά και το πρόσφατα λανσαρισμένο XCeed, ένα ιδιαίτερο crossover με αρκετά στοιχεία από κουπέ.
Η Dacia παρουσίασε το ανανεωμένο Duster, το οποίο χρησιμοποιεί νέους κινητήρες των 1.3lt που αποδίδουν από 130 μέχρι και 150Ps, καθώς και έναν νέο κινητήρα πετρελαίου, 1.5 Blue dCi, απόδοσης 115Ps.
Περνάμε στο περίπτερο της Alfa Romeo για να αντικρύσουμε το premium σεντάν Giulia στην τετρακίνητη έκδοση Veloce με τον 2.0lt κινητήρα, που αποδίδει 280Ps, αλλά και την πανέμορφη Alfa Romeo Stelvio, το πολυτελές και κομψό SUV της ιταλικής φίρμας. Δίπλα ακριβώς βρισκόταν η FIAT με μία όμορφη και κομψή έκδοση του δημοφιλούς Panda, το Trussardi, το οποίο είναι βαμμένο σε ματ χρώμα, ενώ οι επενδύσεις στο εσωτερικό είναι σχεδίασης της γνωστής εταιρείας μόδας. Παρέα του έκανε η νέα έκδοση του 500Χ Sport, αλλά και το 500 Star. Αισθητή ήταν και η παρουσία της JEEP με την πλήρη γκάμα της που περιελάμβανε τα Renegade, Compass, Cherokee και φυσικά το θρυλικό Wrangler.
Η Peugeot παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο 208, αλλά και την ηλεκτροκίνητη έκδοσή του, το e-208, που θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Η νέα plug-in hybrid έκδοση του 3008 συμπληρώθηκε από τα 508, 5008 και το νέο mini πολυμορφικό, Rifter.
Στο περίπτερο της Renault παρόν έδωσε το νέο Clio και το νέο Captur, όπως επίσης το facelift του Twingo, μαζί με το Kadjar, το Megane και φυσικά το Megane RS.
Η Skoda παρουσίασε το νέο της μοντέλο που ακούει στο όνομα Scala, καθώς και το νέο SUV της το Kamiq. Παρουσίασε επίσης το facelift του Superb, το οποίο πλέον είναι plug-in hybrid, το Fabia Monte Carlo, το Karoq και το Kodiak L&K.
Η Subaru ήταν και αυτή εκεί, παρουσιάζοντας μία νέα γενιά υβριδικών κινητήρων που ακούει στο όνομα e-Boxer και εξοπλίζει το νέο Forester, καθώς και το XV, ενώ δεν θα μπορούσε να λείψει από το περίπτερο της τόσο το Impreza όσο και το Outback.
Η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά του Corsa, το οποίο πλέον μεγάλωσε σε διαστάσεις και μεταξύ άλλων υπάρχει και ηλεκτροκίνητη έκδοση, το Corsa E. Στο περίπτερο υπήρχε και το facelift του νέου Astra, όπως επίσης τα Crossland X και Grandland X, καθώς και τα Zafira Life και Combo Life.
Ο απόηχος της έκθεσης είναι ξεκάθαρα υβριδικός και ηλεκτροκίνητος, δείχνοντας πλέον την τάση που θα ακολουθήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα επόμενα έτη.