Alfa Romeo: H Milano μετονομάζεται σε Junior

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Alfa Romeo
Μοντέλο Junior
Segment B-SUV
Alfa Romeo: H Milano μετονομάζεται σε Junior

Αντιμετωπίζοντας τις δηλώσεις Ιταλού κυβερνητικού αξιωματούχου περί παράνομης χρήσης του ονόματος Milano για το νέο B-SUV της, η Alfa Romeo μετονομάζει το νέο της μοντέλο σε «Junior». Η ίδια η Alfa Romeo υποστηρίζει πως δεν υπάρχει τίποτα έκνομο στη χρήση του ονόματος "Milano", ωστόσο για να αποφευχθεί κάθε πιθανότητα διαμάχης, επέλεξε να αλλάξει το όνομα σε "Junior".

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία του νέου B-SUV της μάρκας με την εξής δήλωση:

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγουμε κάθε διαμάχη.

Το όνομα "Junior" ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».

Να θυμίσουμε εδώ, πως το όνομα "Μilano" προέκυψε μετά από διαδικτυακή ψηφοφορία των φίλων της μάρκας και αφού είχε απορριφθεί το "Brennero" που είχε αρχικά ακουστεί για το νέο της B-SUV.

Η προέλευση του ονόματος “Alfa Romeo Junior

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης.

Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 cc που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 HP και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 km/h, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.