Απαγόρευση της διαφήμισης του GR Yaris

Απαγόρευση της διαφήμισης του GR Yaris

Η εν λόγο διαφήμιση αφορά την Αυστραλία και οι αυστηροί κανονισμοί που επιβάλει η μάλλον πουριτανή Federal Chamber for Automotive Industries Motor Vehicle Advertising Code, ή αλλιώς FCAI Code, ανάγκασαν την Toyota να αλλάξει μια σκηνή. Σύμφωνα με την FCAI Code, η διαφήμιση προβάλει αρνητικά πρότυπα επικίνδυνης οδήγησης σε δημόσιο δρόμο και προωθεί την οδήγηση πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Η Toyota πάντως ανακοίνωσε πως ήθελε να δείξει τον τρόπο που συμπεριφέρεται το νέο της hatchback στο ποικιλόμορφο οδικό σύστημα της Αυστραλίας, ενώ πρόσθεσε πως πουθενά δεν αναφέρεται η οδήγηση πάνω από το όριο ταχύτητας, αλλά τελικά αφαίρεσε μια σκηνή από την διαφήμιση, όπου το GR Yaris έκανε μια πλαγιολίσθηση.