BMW: Ξεκίνησε η παραγωγή της Σειράς 7

BMW: Ξεκίνησε η παραγωγή της Σειράς 7

Τα πρώτα οχήματα ευρείας παραγωγής της νέας BMW Σειράς 7 βγήκαν σήμερα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ. Στην πραγματικότητα, η σημερινή μέρα σηματοδότησε ένα διπλό ντεμπούτο, με τη νέα ναυαρχίδα της Βαυαρικής εταιρείας να διατίθεται όχι μόνο με πολύ αποδοτικούς θερμικούς κινητήρες, αλλά και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση BMW i7. 

Με την παραγωγή ήδη σε εξέλιξη, μόλις οι οργανισμοί πωλήσεων έχουν τα απαιτούμενα εκθεσιακά μοντέλα και τα αυτοκίνητα για οδηγικές δοκιμές, η νέα BMW Σειρά 7 θα διατίθεται σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από φέτος το φθινόπωρο. Η BMW i7, ειδικότερα, σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στην καμπάνια ηλεκτροκίνησης του BMW Group για την πολυτελή κατηγορία, σύμβολο της οποίας αποτελεί το Ντίνγκολφινγκ. Μέχρι το 2022, μία στις τέσσερις BMW που θα φεύγουν από το Ντίνγκολφινγκ αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητη, με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 50% περίπου επί της συνολικής παραγωγής σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια. 

Η νέα BMW Σειρά 7 συναρμολογείται στην ίδια γραμμή παραγωγής με την BMW Σειρά 5, Σειρά 8 και την αμιγώς ηλεκτρική BMW iX. «Είμαστε 100% ευέλικτοι και μπορούμε να υποστηρίζουμε διαφορετικά συστήματα κίνησης για την BMW Σειρά 7», εξήγησε ο Christoph Schröder, Διευθυντής του εργοστασίου. «Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να προσαρμόζουμε την παραγωγή πλήρως σύμφωνα με τη ζήτηση για τα διάφορα συστήματα μετάδοσης κίνησης και να αξιοποιούμε στο μέγιστο βαθμό την παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου».

BMW: Ξεκίνησε η παραγωγή της Σειράς 7 

Η BMW Σειρά 7 επωφελείται από συστήματα παραγωγής και μεθόδους της BMW iX .

Η νέα BMW Σειρά 7 βασίζεται σε διάφορα τεχνολογικά συστήματα της BMW iX – όχι μόνο για μεμονωμένα χαρακτηριστικά όπως η ενσωματωμένη αρχιτεκτονική δικτύου, η διεπαφή χρήστη και τα συστήματα υποβοήθησης, αλλά και σε επίπεδο διαδικασιών παραγωγής και επαλήθευσης/επικύρωσης στη γραμμή συναρμολόγησης, με την BMW iX να είναι πρωτοπόρος στον τομέα αυτό. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο σταθμό τοποθέτησης μονάδων εξαρτημάτων, τον κλειστό βρόχο μετακίνησης και συναρμολόγησης, τους σταθμούς δοκιμών για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, αλλά και τις νέες διαδικασίες ολοκλήρωσης οι οποίες μάλιστα είναι πιο αποδοτικές σε όλα τα στάδια, από την πρώτη ανάφλεξη μέχρι το χώρο αποστολής οχημάτων. Η BMW iX είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα του Ντίνγκολφινγκ.

BMW: Ξεκίνησε η παραγωγή της Σειράς 7 

Επαναχρησιμοποίηση συστημάτων, και ειδική διαδικασία βαφής δύο τόνων.

Το τμήμα αμαξωμάτων τροποποιήθηκε μεταξύ των περιόδων διακοπής της λειτουργίας του, με αποτέλεσμα να μπορεί να ενσωματώσει τη νέα BMW Σειρά 7 στις δομές που χρησιμοποιούνταν για το προηγούμενο μοντέλο. Με την προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση συστημάτων με αυτό τον τρόπο, το BMW Group έχει εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και πληθώρα πόρων. Οι μονάδες εξαρτημάτων του πατώματος της νέας BMW Σειράς 7 έχουν ξεχωριστή γεωμετρία και διαφέρουν εν μέρει ανάλογα με τον τύπο μετάδοσης κίνησης, εν τούτοις όλες μπορούν να κατασκευάζονται απόλυτα ευέλικτα σε οποιονδήποτε συνδυασμό στην ίδια βασική γραμμή παραγωγής. Επιπλέον, η αυτοματοποίηση – στην τοποθέτηση θυρών για παράδειγμα – και μία μείωση στους συνδυασμούς υλικών και τις απαιτούμενες διαδικασίες συγκόλλησης έχουν καταστήσει τις διαδικασίες πιο αποδοτικές. Στο βαφείο, υιοθετείται μία ειδική διαδικασία για την αποκλειστική βαφή δύο τόνων της νέας BMW Σειράς 7, συνδυάζοντας τεχνικές από τη μαζική παραγωγή με τις δεξιότητες των τεχνιτών βαφής του Ντίνγκολφινγκ. 

BMW: Ξεκίνησε η παραγωγή της Σειράς 7

Τα εξαρτήματα του συστήματος e-drive της BMW i7 – ειδικά η μπαταρία υψηλής τάσης και το πλήρως ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης – κατασκευάζονται ομοίως στο Ντίνγκολφινγκ. Όπως αυτά των μοντέλων BMW iX, BMW i4 και BMW iX3, κατασκευάζονται στο Κέντρο Αριστείας για την Παραγωγή Συστημάτων e-Drive του BMW Group. Πρόσφατα, το Κέντρο Αριστείας λανσάρισε δύο νέες γραμμές παραγωγής, που επιτρέπουν στην κατασκευή ικανού αριθμού συστημάτων e-drive για πάνω από 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χρόνο. Το ανθρώπινο δυναμικό έχει επίσης αυξηθεί από περίπου 600 άτομα στις αρχές του 2020 σε πάνω από 2.300 σήμερα. 

Το Ντίνγκολφινγκ κατασκευάζει όχι μόνον οχήματα αλλά και στοιχεία οχημάτων, όπως πρεσαριστά εξαρτήματα, και συστήματα πλαισίου και μετάδοσης κίνησης. Στο εργοστάσιο εξαρτημάτων 02.20 βρίσκεται το Κέντρο Αριστείας για Παραγωγή Συστημάτων E-Drive του BMW Group που παρέχει στα εργοστάσια οχημάτων BMW σε όλο τον κόσμο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Βρίσκεται υπό συνεχή εξέλιξη και αυτή τη στιγμή απασχολεί πάνω από 2.300 εργαζόμενους. Επιπλέον, το Ντίνγκολφινγκ δημιουργεί τα αμαξώματα όλων των μοντέλων Rolls-Royce. Επίσης, φιλοξενεί το λεγόμενο Dynamics Centre, ένα μεγάλο κέντρο αποθήκευσης και διανομής, ενώ αποτελεί και την κεντρική μονάδα aftersales logistics του BMW Group, εφοδιάζοντας τους εμπορικούς συνεργάτες των BMW και MINI με γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ.