Διαρροή αποκαλύπτει τη νέα υβριδική Corvette

Διαρροή αποκαλύπτει τη νέα υβριδική Corvette

Λένε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες «μισούν» τη στιγμή που οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες, για τα νέα μοντέλα τους να διαρρέουν στο διαδίκτυο. Ίσως γιατί όλο αυτό ανατρέπει τα προσεκτικά χορογραφημένα χρονοδιαγράμματα κυκλοφορίας τους. Από την άλλη πλευρά σχεδόν μας βάζουν σε σκέψεις περιπτώσεις σαν της Corvette E-Ray του 2024, όπου η Chevrolet (αλλά και άλλες εταιρίες) πρέπει να κατηγορήσει τον... εαυτό της.
Η πρώτη υβριδική Corvette, η οποία είναι και η πρώτη τετρακίνητη, αποκαλύφθηκε κατά λάθος στον διαδικτυακό διαμορφωτή της Chevrolet που δείχνει την τελική εμφάνιση του αυτοκινήτου, τις χρωματικές επιλογές του και τις επιλογές τροχών. Το… λάθος εντοπίστηκε από ένα μέλος του «MidEngineCorvetteForum», ο οποίος «έπαιζε» στο internet φτιάχνοντας μία παραγγελία για τη δική του Corvette C8 όταν έκανε την ανακάλυψη.

Η εταιρία απέσυρε αμέσως τις επιλογές για την E-Ray από το site της, αλλά πολλοί θαυμαστές του αυτοκινήτου, πρόλαβαν να «πάρουν» πολλά στιγμιότυπα οθόνης που έδειχναν ότι το μοντέλο έχει φαρδύτερο αμάξωμα, μεγαλύτερους αεραγωγούς κάτω από τα πίσω φώτα που φαίνονται στο μοντέλο Z06 , αλλά και δύο ζευγάρια τελικών εξάτμισης όπως η κανονική C8. Ο σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα έχει περισσότερα κοινά σημεία με την Z06 από την C8. Μια λεπτομέρεια που δεν είναι ορατή είναι η θύρα φόρτισης, υποδηλώνοντας ότι η E-Ray μπορεί να είναι μία συμβατική υβριδική Corvette και όχι ένα PHEV. Αυτή θα ήταν μια ασυνήθιστη επιλογή, όταν άλλα καινούργια υβριδικά σπορ αυτοκίνητα όπως η McLaren Artura και η Ferrari 296 μπορούν να φορτιστούν από μια πρίζα. Το μικρό κείμενο σε ορισμένα από τα screen shoot αναφέρει ότι η E-Ray θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι του 2023. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία είναι πιθανό να αποκαλύψει την υβριδική C8 στις αρχές του 2023, εκτός και αν αποφασίσει να επισπεύσει την αποκάλυψη της μετά την διαρροή.

Η E-Ray θα χρησιμοποιεί το LT2 V8 μοτέρ των 6.200 κ.εκ. (497 ίππων) της C8, αλλά ενισχυμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα που θα δώσει στο E-Ray τετρακίνηση και συνολική απόδοση περίπου 608 ίππων.