Έκπτωση έως 6.000 ευρώ για το ηλεκτρικό FIAT 500e

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Fiat
Μοντέλο 500e
Segment Α-Segment
Power Train Electric
Έκπτωση έως 6.000 ευρώ για το ηλεκτρικό FIAT 500e

Προωθώντας στρατηγικά την ηλεκτροκίνηση και προκειμένου να την καταστήσει πιο προσιτή στο ευρύ κοινό, η FIAT ταράζει τα νερά με το νέο ECO BONUS για το αμιγώς ηλεκτρικό 500e,προσφέροντας όφελος 6.000 ευρώ για το επίπεδο εξοπλισμού la Prima και 4.800 ευρώ για τα υπόλοιπα.

Έτσι, το FIAT 500e γίνεται πιο προσιτό από ποτέ και μάλιστα είναι ετοιμοπαράδοτο, οπότε ο κάθε νέος κάτοχος περιορίζει άμεσα το κόστος της καθημερινής μετακίνησης στο ελάχιστο. Ισχύει επίσης χρηματοδοτικό πρόγραμμα με ειδικούς όρους, με ελάχιστη προκαταβολή 25%, ονομαστικό επιτόκιο 8,95% και 36 ή 48 δόσεις. Προκειμένου δε να εξαλειφθεί το όποιο άγχος εκ της τυχόν καθυστέρησης εκταμίευσης της υφιστάμενης κρατικής επιδότησης, η αποπληρωμή της 1ης δόσης θα ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2025 και μέχρι τότε η FIAT αναλαμβάνει το κόστος των τόκων του πιστούμενου κεφαλαίου, παρέχοντας άτοκη περίοδο χάριτος.

Υπογραμμίζεται πως σε συνδυασμό με το ECO BONUS ισχύει τόσο η 5ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη που συνοδεύει όλα τα FIAT όσο και η 8ετής κάλυψη της μπαταρίας. Με τον τρόπο αυτό συντίθεται μια ασυναγώνιστη προσφορά για το πιο στιλάτο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο έχει κερδίσει δύο διαδοχικές χρονιές τον τίτλο του best seller αυτοκινήτου πόλης στην ευρωπαϊκή αγορά.

Με τρεις επιλογές αμαξώματος -την κλασική Hatchback, την πρακτική 3+1 με μια επιπλέον πίσω πόρτα και τη μοναδική Cabrio- το 500e κινείται από κινητήρα 118 PS και τροφοδοτείται από μπαταρία 42 kWh. Η χωρητικότητά της επαρκεί για αυτονομία έως 320 km σε μικτή χρήση, ενώ η ταχυφόρτιση από το 0-80% διαρκεί μόνο 35 λεπτά και μόλις 5 λεπτά αρκούν για ακτίνα δράσης 50 km.

Το «παρών» δίνει επίσης η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία μέσω του εξελιγμένου infotainment και των UConnect services, στοιχεία που βάζουν το δικό τους λιθαράκι στη δημιουργία του ιδανικού περιβάλλοντος για μια απολαυστική αστική καθημερινότητα χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με ελεύθερη κίνηση στο Δακτύλιο.