Έναρξη παραγγελιών στην Ελλάδα για το νέο Ford Ranger

Έναρξη παραγγελιών στην Ελλάδα για το νέο Ford Ranger

Η Ford Motor Ελλάς ανακοινώνει σήμερα ότι ξεκινά να λαμβάνει παραγγελίες για το νέο Ranger, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο, ασφαλές, έξυπνο, ευέλικτο, αποδοτικό και ικανό pick-up στην ιστορία του μοντέλου. 

Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης και με στόχο την απρόσκοπτη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την κίνηση ακόμα και στις πιο ακραίες off‑road συνθήκες, η Ford εξοπλίζει τώρα το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor. 

Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170PS (125kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 205PS (151kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, η Ford προσφέρει επιπρόσθετα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240PS (177kW) στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. 

Ο κινητήρας  2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford.

Τρεις τύποι αμαξώματος και έξι επίπεδα εξοπλισμού

 

Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και Raptor

Ήδη από τη βασική έκδοση, το νέο Ford Ranger περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, τα εξής:

  • Φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση (Post Impact Braking)
  • Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας
  • Lane Keeping Aid (LKA) – Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Adaptive Cruise Control (ACC) – Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας
  • Speed Sign Recognition (SSR) – Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας
  • Aυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν χωρίς Traffic Alert (HNYAD) (όχι στο Chassis Cab)
  • Κάμερα οπισθοπορείας και θέασης 360 μοιρών
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
  • Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Αερόσακος οδηγού τύπου far side
  • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων (Auto High Beam)
  • Πίνακας οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη LCD
  • Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10" πολλαπλής λειτουργίας με Ford SYNC IV

Έναρξη παραγγελιών στην Ελλάδα για το νέο Ford Ranger