Επιτέλους turbo!

Επιτέλους turbo!

Η νέα GR-86 αυτή τη φορά θα έχει στην γκάμα της έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2.4lt, ο οποίος θα είναι τετρακύλινδρος και σε διάταξη boxer, ο οποίος κινεί το Subaru Ascent και αποδίδει 260Ps και 38kgm ροπής. Υπάρχει πιθανότητα στην GR-86 να αποδίδει περισσότερη ισχύ και ροπή, αλλά ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτα. Εικάζεται μάλιστα πως θα υπάρχει και χειροκίνητο κιβώτιο ως επιλογή, εκτός από το αυτόματο. Η ονομασία GR προκύπτει από τα αρχικά της Gazoo Racing, το performance τμήμα της Toyota. Τόσο η GR-86, όσο και το αδερφικό της Subaru BRZ θα μοιράζονται την νέα πισωκίνητη πλατφόρμα της Toyota που ονομάζεται TNGA-N, προκειμένου να μειωθεί το κόστος παραγωγής. Πριν γίνει το παγκόσμιο lockdown η παρουσίαση της GR-86 αναμενόταν για το καλοκαίρι του 2021, ενώ τώρα υπάρχει μια πιθανότητα να καθυστερήσει.