H Jeep στο Super Bowl LVII

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Jeep
Μοντέλο Wrangler
Power Train Plug-in Hybrid
H Jeep στο Super Bowl LVII

Η Jeep γιόρτασε την επιτυχία που γνωρίζει η γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων της στις Η.Π.Α., προβάλλοντας κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης αθλητικής διοργάνωσης της χώρας, τον τελικό του Πρωταθλήματος Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, (Super Bowl LVII) ένα ξεχωριστό μήνυμα για τη διασκέδαση και το σεβασμό προς το περιβάλλον που προσφέρει η τεχνολογία 4xe της μάρκας.

Με πρωταγωνιστές τα Wrangler 4xe και Grand Cherokee 4xe, η Jeep βάζει τη φύση στο ρυθμό της εξηλεκτρισμένης κίνησης και προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει τη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Στη Β. Αμερική, το Wrangler 4xe ήταν το 2022 το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid μοντέλο ανεξαρτήτου κατηγορίας. Η μάρκα έδειξε στο Αμερικανικό κοινό, ότι η διασκέδαση και ο σεβασμός προς το περιβάλλον κάθε άλλο παρά ασυμβίβαστε έννοιες είναι. «Η νέα μας καμπάνια προβάλει τη γκάμα εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων τονίζοντας τη διασκέδαση και την αγάπη για περιπέτεια που εκφράζει το πνεύμα της Jeep», ανέφερε ο κ. Cristian Meunier, CEO της Jeep.

Στο πλαίσιο αυτού του διαφορετικού μηνύματος η Jeep μαζί με τη φύση χορεύουν στο ρυθμό του «Electric Boogie», του τραγουδιού της Τζαμαϊκανής Marcia Griffiths, το οποίο πρωτοκυκλοφόρησε το 1983, ενώ ένα remix στις αρχές της δεκαετίας του 1990 κατέστησε την Griffiths την πλέον επιτυχημένη γυναίκα μουσικό της Reggae. Για τη νέα διασκευή που χρησιμοποιήθηκε στο μήνυμα της Jeep υπεύθυνος είναι ο δημοφιλής μουσικός Shaggy, ο οποίος σημείωσε σχετικά: «Είναι τιμή για εμένα που είχα την ευκαιρία να κάνω την παραγωγή αυτής της νέας διασκευής, ενός αγαπημένου  μου τραγουδιού. Είμαι φίλος με την Marcia και χαίρομαι που η Jeep μου ζήτησε να δημιουργήσουμε μια νέα έκδοση ώστε να θυμίσουμε και πάλι αυτή τη μεγάλη προσωπικότητα και να συμπεριλάβουμε τις φωνές τριών νέων ανερχόμενων καλλιτεχνών, των Amber Lee, Jamila και Moyann

To νέο video «Electric Boogie» δημιουργήθηκε από την Jeep σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Highdive, το οποίο είχε δημιουργήσει το επίσης βραβευμένο σποτ Earth Odyssey. Στόχος και πάλι ήταν να τονιστεί η δυνατότητα της τεχνολογίας 4xe να προσφέρει κίνηση 4x4 ηλεκτρικά με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που η Jeep δημιούργησε ένα σποτ για τον τελικό του Πρωταθλήματος Αμερικανικού Ποδοσφαίρου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε παγκόσμια κλίμακα, με στόχο την προβολή της πορείας της μάρκας προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση. Σύμφωνα με το πλάνο, η Jeep μέχρι το τέλος του 2025 θα έχει διαθέσιμα τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε Ευρώπη και Αμερική, με τις πωλήσεις της μάρκας έως το 2030 να αποτελούνται 100% από ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και 50% στη Β. Αμερική.