Η ακριβότερη και μοναδική Corvette βγαίνει σε δημοπρασία

Η ακριβότερη και μοναδική Corvette βγαίνει σε δημοπρασία

Η μοναδική στο είδος της Corvette έχει κάτω από το καπό της έναν (εργοστασιακά τοποθετημένο κινητήρα V8 αλουμινίου) 6.997 κ.εκ. και 560 ίππων. Η Chevrolet Corvette είναι ένα ιστορικό και ξεχωριστό αυτοκίνητο για διάφορους λόγους. Όμως λίγες είναι τόσο ιδιαίτερες όσο αυτό το μοντέλο του 1969. Είναι μία από τις δύο εργοστασιακά κατασκευασμένες Corvette με κινητήρα αλουμινίου 427 ZL-1 που κατασκευάστηκαν ποτέ και η μοναδική ανοιχτή.

Το 1969 ήταν μια ξεχωριστή χρονιά για την Corvette , αλλά ακόμη και πολλοί σκληροπυρηνικοί θαυμαστές του αυτοκινήτου δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της μοναδικής Stingray ZL-1. Ο λόγος ήταν ένα πολύ ιδιαίτερο, εργοστασιακό, έξτρα χαρακτηριστικό: Ο κινητήρας RPO ZL-1, που κόστιζε 4.718 δολάρια και υπερδιπλασίαζε την τιμή του αυτοκινήτου. Για αυτό το μεγάλο για την εποχή ποσό, ο ιδιοκτήτης είχε την δυνατότητα να επιλέξει να εξοπλίσει το αυτοκίνητο με έναν αγωνιστικό κινητήρα (από το πρωτάθλημα CanAm) και να έχει νόμιμη άδεια κυκλοφορίας.

Η ισχύς των 560 ίππων, μεταφέρετε μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (M40) στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, αυτή δεν είναι απλώς μια κανονική Corvette με αγωνιστικό μοτέρ. Τα φρένα και η ανάρτηση ήταν επίσης αναβαθμισμένα. Το μόνο που έλειπε ήταν οι ανέσεις. Το ραδιόφωνο, το καλοριφέρ, το A/C, τα ηλεκτρικά παράθυρα και το υδραυλικό τιμόνι δεν τοποθετήθηκαν στο αυτοκίνητο.

Μοναδικό μεινέκτημα πως η ZL-1 δεν έχει τον αρχικό της κινητήρα, αφού ο πρώτος της ιδιοκτήτης τον διέλυσε και τον αντικατάστησε με έναν άλλον. Ευτυχώς είναι (βρίσκεται ακόμη στο αυτοκίνητο) εργοστασιακά σωστός ZL-1, ο οποίος εγκαταστάθηκε με εγγύηση το 1969. Παρά το μικρό αυτό μειονέκτημα, ο οίκος δημοπρασιών περιμένει η Corvette να ξεπεράσει τα 2.000.000 ευρώ. Αυτό είναι λογικό, δεδομένου ότι πρόκειται για την πρώτη ZL-1 που προσφέρεται δημόσια εδώ και περίπου 30 χρόνια. Βέβαια στην πραγματικότητα, είναι η μόνη φορά που ένα τέτοιο μοντέλο πωλείται δημόσια.