Η Ferrari κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring

Η Ferrari κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring

Το Nurburgring στη Γερμανία είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες αγώνων στον κόσμο, με εξαντλητική διαδρομή 20,8 χιλιομέτρων, πολλές δύσκολες στροφές, υψομετρικές διαφορές, που δικαιολογούν απόλυτα το εύστοχο παρατσούκλι του, «Η Πράσινη Κόλαση». Η προσπάθεια εκεί για γρήγορη οδήγηση δεν είναι κάτι εύκολο και γι' αυτό τα ρεκόρ που σημειώνονται στο North Loop (Nordschleife) (βόρειο τμήμα/ ολόκληρη η διαδρομή) έχουν μεγάλη βαρύτητα, σε σύγκριση με άλλα, που γίνονται σε άλλες πίστες.

Ένα νέο ρεκόρ γύρου σημειώθηκε τον Απρίλιο από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Sport Auto, αλλά το βίντεο και η επιτυχία έγιναν γνωστά αρκετούς μήνες μετά. Πρωταγωνιστές μια Ferrari 296 GTB (η πιο γρήγορη Ferrari στο Nordschleife) και ο οδηγός της Christian Gebhardt, δοκιμαστής του περιοδικού.

Η 296 GTB είναι επίσης η πρώτη Ferrari που κάνει χρονομετρημένο γύρο στο North Loop του Nurburgring, με χρόνο κάτω από επτά λεπτά, με το χρονόμετρο να σταματά στα 6:58,7 λεπτά. Η επίδοση είναι περίπου δύο δευτερόλεπτα ταχύτερη από της Ferrari 488 Pista, και σχεδόν τρία δευτερόλεπτα από ένα Dodge Viper ACR που «έγραψε» 7:01,3 με Extreme Aero Package.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ferrari 296 GTB που πέτυχε το ρεκόρ κάτω των 7 λεπτών... φορούσε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, τα οποία είναι ημι-slick, και ότι ήταν εξοπλισμένη με το πακέτο Assetto Fiorano, το οποίο συνοδεύεται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Multimatic και πολλά χαρακτηριστικά εξοικονόμησης βάρους, που την κάνουν πιο εστιασμένη στην πίστα από την… απλή 296 GTB.

Σύμφωνα με τη Ferrari, η 296 GTB έχει βάρος 1.470 κιλά, με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (που συνδυάζει έναν κεντρικά τοποθετημένο V6 3,0 λίτρων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες) αποδίδει συνολικά 830 ίππους.

Επιπλέον, προσφέρει πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων έως 25 km, χάρη σε μια ενσωματωμένη μπαταρία 7,45 kW/h  που τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητήρες. Η Ferrari 296 GTB είναι επίσης ένα plug-in υβριδικό, επομένως η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας μπορεί να φορτιστεί.