Η Kia στοχεύει να μεταμορφώσει την κινητικότητα στην Ευρώπη

Η Kia στοχεύει να μεταμορφώσει την κινητικότητα στην Ευρώπη

Σε μια ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία, η Kia παρουσίασε το EV9 στην Ευρώπη, παρέχοντας ενημέρωση για την εταιρική στρατηγική της μάρκας και προβάλλοντας τις τελευταίες καινοτομίες που θα βοηθήσουν τη μάρκα να μεταμορφώσει την κινητικότητα στην Ευρώπη, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Αυτές οι ανακοινώσεις βασίζονται στην στρατηγική «Plan S» της εταιρείας, που φιλοδοξεί να γίνει πάροχος λύσεων βιώσιμης κινητικότητας που υποστηρίζεται από τρεις βασικούς πυλώνες – «άνθρωποι», «πλανήτης» και «κέρδος». Κάτω από αυτούς τους πυλώνες, η Kia προσπαθεί να ενισχύσει την αξία των πελατών ακολουθώντας μια πελατοκεντρική προσέγγιση στις επιχειρήσεις, να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα χρησιμοποιώντας πιο βιώσιμα υλικά και να δημιουργήσει έσοδα. Η μεγάλη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων (EV) που θα κυκλοφορήσει η Kia μέχρι το 2027 είναι αναπόσπαστο στοιχείο για τη διατήρηση της Ευρώπης ως τη νούμερο ένα αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας, με το λανσάρισμα του EV9 στην Ευρώπη να έρχεται αφού η Kia σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο, εκ των οποίων το 34,9% ήταν ηλεκτροκίνητα οχήματα.

«Αυτή τη στιγμή, η Kia προσφέρει μια γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων που αλλάζουν το παιχνίδι όπως φάνηκε στο Brand Summit  με καινοτόμες συνδεδεμένες υπηρεσίες που ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη και ανοίγουν το δρόμο για ακόμα πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης», δήλωσε ο Won-Jeong Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Kia σχεδιάζει να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο 55% (2,38 εκατομμύρια μονάδες) των συνολικών πωλήσεων έως το 2030 και να γίνει κορυφαία μάρκα EV. Αυτό ενισχύεται από την επένδυση της Kia 22 δισεκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, με το 45% να αφιερώνεται σε μελλοντικούς επιχειρηματικούς τομείς, όπως η ρομποτική, η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση.Η θέση της Kia στην Ευρώπη δεν ήταν ποτέ ισχυρότερη. Η εταιρεία πούλησε 542.423 οχήματα στην Ευρώπη πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 7,9% από το 2021. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποτελούσαν το 35,9% αυτών των πωλήσεων. Η Ευρώπη θα συνεχίσει να διαδραματίζει βασικό ρόλο στο ταξίδι της Kia να γίνει πάροχος λύσεων βιώσιμης κινητικότητας, με την εταιρεία να στοχεύει σε αύξηση 28,5% των EVs στην Ευρώπη τα επόμενα επτά χρόνια.

Το «Plan S»

Η οδήγηση του οράματος της Kia για βιώσιμη κινητικότητα θα επιτευχθεί μέσω του στρατηγικού «Plan S» της εταιρείας. Αυτό συνεπάγεται την επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης για να επιτευχθούν ετήσιες πωλήσεις παγκοσμίως 1,6 εκατομμυρίων ηλεκτρικών ηλεκτρικών μπαταριών έως το 2030 και να γίνει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές EV παγκοσμίως. Περιλαμβάνει επίσης την επέκταση της εφαρμογής συνδεδεμένων χαρακτηριστικών  και τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης σε όλα τα νέα οχήματα, ώστε να είναι έτοιμα για το μέλλον, όπως το EV9. Στην Ευρώπη, η Kia σχεδιάζει να παράγει μικρού και μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και μετά στο εργοστάσιό της στη Σλοβακία, καθώς αποτελούν τους βασικούς μοχλούς των πωλήσεων στην περιοχή. Στην επίτευξη αυτής της αύξησης των EV θα συμβάλει ένα συνεχώς διευρυνόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης, το οποίο θα περιλαμβάνει την παροχή πρόσβασης στους πελάτες σε περισσότερα από μισό εκατομμύριο σημεία φόρτισης σε 28 χώρες, χάρη σε συνεργασίες με την Ionity (1.900 σημεία φόρτισης πέρυσι) και την Digital Charging Solutions. Επιπλέον, άλλα 56 βρίσκονται υπό κατασκευή και μέχρι το 2025, ο αριθμός των τοποθεσιών Ionity αναμένεται να αυξηθεί σε περισσότερα από 1.000 με 7.000 σημεία φόρτισης. Από την άλλη πλευρά, η DCS προσφέρει περισσότερα από 500.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, καθιστώντας την το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης στην περιοχή.

Στη Γερμανία, η Kia Europe συνεργάστηκε με την εταιρική start-up encore | Η DB, από την Deutsche Bahn, για τη δημιουργία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μπαταρίας δεύτερης ζωής από χρησιμοποιημένες μπαταρίες EV που αφαιρέθηκαν από οχήματα Kia. Ένα πρώτο κοινό πιλοτικό έργο αναπτύχθηκε με επιτυχία και παρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2022 στο Βερολίνο. Η πλειοψηφία των μπαταριών Kia είναι ήδη έτοιμη για τη δεύτερη ζωή τους. Με αυτές τις μπαταρίες, η start-up, η οποία ολοκλήρωσε με επιτυχία την πιλοτική της φάση, άρχισε να παρέχει έτοιμα προς χρήση συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μπαταριών Second Life στους πελάτες.

Στην Ολλανδία, η Kia συνεργάζεται με την ολλανδική κυβέρνηση για το έργο Safety Priority Services, που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους χρήστες του δρόμου περισσότερες και βελτιωμένες προειδοποιήσεις για την ασφάλεια του αυτοκινήτου, μέσω του ταμπλό του οχήματος ή του συστήματος πλοήγησης. Αυτό το έργο στοχεύει στη βελτίωση της κινητικότητας και της ασφάλειας για όλους τους χρήστες του δρόμου και έχει τη δυνατότητα να παρέχει βασικές γνώσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε άλλες χώρες.

Η Kia θα συνεχίσει να μειώνει τις εκπομπές άνθρακα για να επιτύχει μηδενικό αποτύπωμα σε όλα τα στάδια της αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας, της παραγωγής, του εφοδιασμού και της διάθεσης, καθώς και στο στάδιο χρήσης των οχημάτων από τον πελάτη, έως το 2045. Η εταιρεία καινοτομεί επίσης για τη βελτίωση της μπαταρίας για να πετύχει ταχύτερο χρόνο φόρτισης, μεγαλύτερη εμβέλεια και μειωμένο βάρος – ενώ στοχεύει στη μείωση του συνολικού κόστους των μπαταριών κατά 25%, σε σύγκριση με τις τιμές του 2018, έως το 2026.

Η συνδεσιμότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της μετάβασης της Kia στην ανάπτυξη οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό (SDV). Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί λογισμικό που να έχει ενσωματωμένο έλεγχο σε διάφορα συστήματα και υλικό, να επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης του οχήματος, να μειώσει το σχετικό κόστος και να ενεργοποιήσει εξατομικευμένες υπηρεσίες οχημάτων. Τα SDV θα υποστηρίζονται από ένα συνδεδεμένο cloud δεδομένων αυτοκινήτου από το 2025 το οποίο θα περιλαμβάνει πρόσβαση σε υπηρεσίες που βασίζονται σε δεδομένα και over-the-air ενημερώσεις που θα επιτρέπουν στους πελάτες να αναβαθμίσουν τα οχήματά τους σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.

Όσον αφορά τη σχεδίαση, η Kia θα συνεχίσει να εφαρμόζει τον φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό με βάση τη φιλοσοφία «Opposites United».