Η τεχνολογία 4xe δίνει πλεονέκτημα στην μάρκα Jeep στις ΗΠΑ

Η τεχνολογία 4xe δίνει πλεονέκτημα στην μάρκα Jeep στις ΗΠΑ

Με την Ευρώπη να οδηγεί την πορεία εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης, η Jeep ηγείται της νέας εποχής στη Β. Αμερική, με την τεχνολογία 4xe να έχει κατακτήσει τις σημαντικές αγορές των Η.Π.Α. και Καναδά.

Το Wrangler 4xe είναι το δημοφιλέστερο Plug-in Hybrid μοντέλο και στις δύο αγορές, ενώ η παρουσία της συγκεκριμένης τεχνολογίας ενισχύεται περαιτέρω με τη διάθεση του νέου Grand Cherokee 4xe. Με βάση το στρατηγικό πλάνο της Jeep, μέχρι το 2030 το σύνολο των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη θα αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το αντίστοιχο ποσοστό στις Β. Αμερική να φτάνει το 50%.

Μετά τις Η.Π.Α., η Plug-in Hybrid τεχνολογία 4xe της Jeep κατέκτησε και τον Καναδά, ολοκληρώνοντας την κυριαρχία της μάρκας στη Β Αμερική, όσον αφορά στην εξηλεκτρισμένη κίνηση. Σε δύο σημαντικές αγορές για την αυτοκινητοβιομηχανία σε παγκόσμιο επίπεδο, με συνολικές πωλήσεις το 2022 άνω των 15 εκατομμυρίων οχημάτων, η Jeep χάρη και στην τεχνολογία 4xe κατάφερε να ηγηθεί σε επίπεδο πωλήσεων, αλλά και τεχνολογικής καινοτομίας. Η υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά και την κορυφαία τετρακίνηση, αποτέλεσαν τα χαρακτηριστικά που αύξησαν σημαντικά τους αγοραστές που εμπιστεύτηκαν το νέο τους αυτοκίνητο να είναι εξηλεκτρισμένο. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις Plug-in Hybrid μοντέλων του Ομίλου Stellantis στον Καναδά (Jeep, Chrysler, Ram) αυξήθηκαν κατά 38% το 2022 σε σχέση με το 2021, με αιχμή του δόρατος το Jeep Wrangler 4xe, το οποίο -όπως και στις Η.Π.Α.- ήταν το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid της αγοράς ανεξαρτήτου κατηγορίας.

Πέρα από τη δυναμική του Wrangler 4xe, ιδιαίτερη ώθηση στις πωλήσεις έδωσε και το νέο Plug-in Hybrid Grand Cherokee 4xe, του οποίου οι πωλήσεις ξεκίνησαν το 2ο  6μηνο του 2022. Παράλληλα με την ισχυροποίηση της προϊοντικής γκάμας, η επένδυση σε μονάδες στον Καναδά που αφορούν σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης, σύμφωνα και με το στρατηγικό πλάνο Dare Forward 2030 του Ομίλου Stellantis, προετοιμάζει τις προϋποθέσεις ώστε τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως τα μελλοντικά Jeep Reckon και Wagoneer S, να γίνουν ακόμα πιο ελκυστικά και για τη αγορά της Β. Αμερικής.

Στόχος της Jeep είναι μέχρι το 2030 το σύνολο των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το αντίστοιχο ποσοστό στη Β. Αμερική να είναι τουλάχιστον στο 50%.