Ήρθε το ανανεωμένο Peugeot 2008

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Peugeot
Μοντέλο 2008
Segment B-SUV
Power Train Hybrid
Ήρθε το ανανεωμένο Peugeot 2008

Τα crossover της κατηγορίας Β αντιπροσωπεύουν μια από τις πιο μεγάλες σε όγκο αγορές, επομένως η Peugeot θέλει να διασφαλίσει ότι το 2008 της θα παραμείνει φρέσκο ​​και ανταγωνιστικό για να πάρει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της αγοραστικής πίτας.

Το λίφτινγκ στα μέσα του κύκλου ζωής του μοντέλου έφερε χαρακτηριστικά από το 508 που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος. Διαθέτει τα τριπλά κατακόρυφα φώτα που μοιάζουν με «νύχια» ενσωματωμένα στα γυαλιστερά μαύρα ένθετα του προφυλακτήρα. Η κορυφαία επένδυση GT επεκτείνει τη χαρακτηριστική εμφάνιση στους προβολείς full-LED.

Προχωρώντας στο πίσω μέρος, η Peugeot έχει κάνει τροποποιήσεις στα πίσω φώτα LED για να ενισχύσει το μοτίβο των «τριών νυχιών» χρησιμοποιώντας τρία οριζόντια διπλά φώτα. Να αναφέρουμε ότι LED είναι και τα φλας και τα φώτα όπισθεν. Άλλες καινοτομίες σχετικά με το εξωτερικό περιλαμβάνουν ζάντες 16 έως 18 ιντσών που έχουν θυμίζουν τα σχέδια από αυτές του 408 .Το Selenium Grey είναι το νέο χρώμα, που προστίθεται στην παλέτα της γκάμας, ενώ η έκδοση GT έχει μια βαφή δύο τόνων με μαύρη οροφή στάνταρ. Ανεξάρτητα από το χρώμα, όλα τα 2008 θα έχουν μαύρα καλύμματα πλευρικών καθρεπτών.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις Peugeot 2008 2024 διαθέτουν οθόνη αφής 10 ιντσών σε αντίθεση με το μοντέλο πριν το λίφτινγκ, όπου τα δύο πρώτα μοντέλα του καταλόγου είχαν μικρότερη οθόνη επτά ιντσών. Από την έκδοση Allure είναι διαθέσιμο το ψηφιακό ταμπλό ελέγχου 10 ιντσών, το οποίο στο GT διαθέτει επίσης εφέ 3D. Αν πάλι θέλετε αναλογικά όργανα ελέγχου θα τα βρείτε στη βασική έκδοση Active. Οι εκδόσεις που είναι εξοπλισμένες με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν επανασχεδιασμένο επιλογέα αλλαγής.

Μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στο ηλεκτρικό μοντέλο E-2008, που έχει επιπλέον ισχύ και αυτονομία. Δανείζεται μηχανικά μέρη από τα E-208 και E-308  με μοτέρ 115 kW (ή 156 PS) που αντιπροσωπεύει αύξηση 15%. Το πακέτο μπαταριών έχει αυξηθεί από 50 σε 54 kWh, γεγονός που έχει αυξήσει την εμβέλεια WLTP στον συνδυασμένο κύκλο από 345 σε 406 km.

Στις αρχές του 2024, η γκάμα των κινητήρων θα αυξηθεί και θα περιλαμβάνει ένα νέο υβριδικό συνδυασμό με βενζινοκινητήρα 136 PS που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα. Η Peugeot υποστηρίζει ότι μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 15% σε σύγκριση με έναν μη υβριδικό κινητήρα βενζίνης. Μάλιστα οι Γάλλοι λένε πως οι ιδιοκτήτες των νέων 2008 θα οδηγούν το αυτοκίνητο ηλεκτροκίνητα για περισσότερο από το 50% του χρόνου στην πόλη.

Για όσους προτιμούν τα μοτέρ εσωτερικής καύσης η Γαλλική εταιρία εξακολουθεί να πουλά το 2008 με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με turbo, που αποδίδει 100 ίππους μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή 130 ίππους μέσω αυτόματου οκτώ σχέσεων. Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τον τετρακύλινδρο ντίζελ 1,5 λίτρων με ισχύ 130 ίππων, που προσφέρεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο.