Μάθε πρώτος τα πάντα για το ηλεκτρικό 500 Abarth

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Abarth
Μοντέλο 500
Segment Α-Segment
Power Train Electric
Μάθε πρώτος τα πάντα για το ηλεκτρικό 500 Abarth

Μια έκδοση Abarth του ηλεκτρικού Fiat 500 αναμένεται εδώ και καιρό, καθώς η σειρά Abarth 595/695 σιγά σιγά θα αντικατασταθεί. Η Fiat μέσω twitter επιβεβαίωσε ότι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Abarth θα κάνει το ντεμπούτο του στις 22 Νοεμβρίου. Με ένα κλιπ αποκάλυψε τις μοναδικές ζάντες αλουμινίου με το σήμα του Σκορπιού.

Μέχρι να δούμε την πρεμιέρα συγκεντρώσαμε όλες τις πληροφορίες για το «Abarth New 500» και σας τις παρουσιάζουμε.

  • Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Abarth θα επικεντρώνεται αποκλειστικά στην οδηγική απόλαυση.
  • Μπορεί να διαθέτει ήχο Formula E, αλλά όχι ήχο που να μοιάζει με αυτούς των βενζινοκίνητων εκδόσεων.
  • Προς το παρόν δεν θα εισαχθεί στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με το teaser, το νέο μοντέλο θα ονομάζεται «Abarth New 500» αντί να κρατά τα logo 595 ή 695 των προκατόχων του, που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το χρώμα της παρουσίασης είναι μια έντονη απόχρωση lime, που τονίζει την ηλεκτρική φύση του hot hatch. Φυσικά, αυτό δεν θα είναι το μόνο διαθέσιμο χρώμα.

Οι ζάντες αλουμινίου ειδικά για το Abarth New 500 διαθέτουν σχεδίαση πέντε διπλών ακτίνων, με επεξεργασία σε δύο χρωματικούς τόνους και ένα μεγάλο Σκορπιό στο κεντρικό καπάκι στο χρώμα του αμαξώματος.

Οι προβολείς LED είναι ίδιοι με του Fiat 500, αλλά ο προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος υιοθετώντας πιο σπορ εμφάνιση. Το bodykit αναμένεται επίσης να περιλαμβάνει προεκτάσεις στα πλευρικά μαρσπιέ, έναν νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και μια ελαφρώς μεγαλύτερη πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό, το Abarth New 500 θα έχει ενισχυμένα μπάκετ καθίσματα, μοναδικά γραφικά infotainment και ειδικές επιλογές επένδυσης όπως οι προκάτοχοί του.

Η εταιρεία λέει ότι το νέο μοντέλο θα είναι "More Abarth Than Ever" υπονοώντας μια σειρά από αναβαθμίσεις απόδοσης. Είναι ασφαλές να αναφέρουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας που θα τοποθετείται μπροστά θα παράγει περισσότερους από 150 ίππους προσφέροντας βελτιωμένα νούμερα επιτάχυνσης.

Χωρίς ψεύτικο ήχο εξάτμισης

Κάθε Abarth χρειάζεται να δημιουργεί ενθουσιασμό με ήχο, αλλά χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυτό είναι κάτι περίπλοκο. Σύμφωνα με μια αναφορά του βρετανικού περιοδικού Auto Express, ο Olivier Francois, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, και οι μηχανικοί του δεν έχουν αποφασίσει ακόμη εάν θα πρέπει να συνθέσουν ένα ήχο εξάτμισης ή να τονίσουν τον ήχο του ηλεκτρικού μοτέρ. Ο ίδιος ο Francois ενδιαφέρεται περισσότερο να διατηρήσει τα πράγματα αυθεντικά και να κρατήσει τον ήχο του ηλεκτροκινητήρα και να προσθέσει, ίσως κάτι από τον ήχο της Formula E.