Mitsubishi L200 2.2 150Ps Double Cab

Mitsubishi L200 2.2 150Ps Double Cab

Έχοντας ήδη δοκιμάσει και αξιολογήσει το L200 με την μικρή καμπίνα, ήρθε η σειρά να δούμε στην πράξη τι διαφορές έχει με το πιο χρηστικό L200 με την μεγάλη καμπίνα, που ονομάζεται Double Cab. Η μόνη διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων, είναι στην ουσία η μεγαλύτερη καμπίνα που στο πίσω μέρος διαθέτει ένα ιδιαίτερα άνετο κάθισμα που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τρεις επιπλέον επιβάτες. Η πρακτικότητα με τις δύο επιπλέον πόρτες είναι σαφώς καλύτερη από την έκδοση Club Cab, που διαθέτει σημαντικά μικρότερες πόρτες που ανοίγουν ανάποδα μόνο όταν οι μπροστινές πόρτες είναι ανοιχτές.

Ίδιες ικανότητες

Η αλλαγή της -extra- καμπίνας δεν αλλάζει κανένα από τα χαρακτηριστικά του L200, αφού χρησιμοποιεί ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη με το Club Cab, αν και στην δική μας περίπτωση, το Double Cab ήταν εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι με το μηχανικό που είχε το προηγούμενο.  Και εδώ είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων που δοκιμάσαμε. Το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει πόντους στην άνεση και στην καθημερινή, πιο ξεκούραστη οδήγηση, αλλά υστερεί λίγο στην κατανάλωση, αφού με το μηχανικό κιβώτιο το L200 είχε μέση κατανάλωση στα 7,2lt/100km, ενώ τώρα με το αυτόματο ανέβηκε στα 8,9lt/100km με την διαφορά πως το L200 με το χειροκίνητο κιβώτιο το οδηγήσαμε αποκλειστικά κατά την διάρκεια του πρώτου lockdown στους άδειους δρόμους της Αθήνας, ενώ με το αυτόματο ταξιδέψαμε μέχρι την Πάτρα και την Αμαλιάδα, κινούμενοι στο εθνικό δίκτυο με ταχύτητες κοντά στα 150km/h. Σίγουρα μπορεί να πέσει η μέση τιμή της κατανάλωσης λίγο ακόμα, αλλά όπως και να έχει η κατανάλωση που πετύχαμε είναι αρκετά πιο κάτω από τα 9,6lt/100km που ανακοινώνει η Mitsubishi. Το αυτόματο κιβώτιο δεν είναι γρήγορο στις αλλαγές σχέσεων, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να απασχολήσει κανέναν. Το L200 δεν το αγοράζει κανείς για να πηγαίνει γρήγορα, αλλά για να μεταφέρει φορτίο και αυτό είναι κάτι που το κάνει με άνεση σε κάθε είδους έδαφος.

Mitsubishi L200 2.2 150Ps Double Cab 

Μικρές διαφορές

Στις διαφορές μεταξύ του Club Cab και του Double Cab σημειώστε το ελαφρά μεγαλύτερο μήκος, που πλέον αντί για τα 5.295mm φτάνει τα 5.305mm και το αυξημένο βάρος κατά 100kg, που πλέον αγγίζει τα 2.035kg. Από εκεί και πέρα, θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα οι επιπλέον εσωτερικοί χώροι για τους πίσω επιβάτες, που μπορούν να κάτσουν πραγματικά με άνεση στο φιλόξενο εσωτερικό του L200 που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα -κανονικό- οικογενειακό sedan. Μέχρι και θύρα USB υπάρχει για τους πίσω επιβάτες, καθώς και αεραγωγοί για τον κλιματισμό. Η δε διαφορά στο μέγεθος της καρότσας -φόρτωσης- είναι αμελητέα, αφού χάνει 330mm στο μήκος, με το Club Cab να είναι στα 1.850mm ενώ στο Double Cab στα 1.520m. Οπότε η επιλογή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις έχει να κάνει ξεκάθαρα με το τι ακριβώς χρήση θέλει να κάνει ο εκάστοτε οδηγός του. Να μεταφέρει μέχρι και πέντε επιβάτες ή κατά βάση δύο συν δύο για περιορισμένες αποστάσεις, αλλά με περισσότερο φορτίο στην καρότσα;

Mitsubishi L200 2.2 150Ps Double Cab

Ένα πραγματικό εργαλείο

Το σίγουρο πάντως είναι πως είτε με το «μικρό» μονοκάμπινο είτε με το μεγάλο διπλοκάμπινο L200, η οδήγηση είναι μια αρκετά ευχάριστη εμπειρία. Κάθεσαι ψηλά και έχεις άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, εκτός από το πίσω μέρος, πράγμα άλλωστε λογικό, αφού η καρότσα περιορίζει την θέαση. Αυτό όμως δεν είναι και μεγάλο πρόβλημα, αφού όλες οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με κάμερα οπισθοπορείας. Τα δε 205mm της απόστασης από το έδαφος είναι ένα πανίσχυρο όπλο συνδυαζόμενο με την πολύ καλή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Super Select 4WD-II, για τις εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί το L200 έχει πολύ υψηλά όρια αφού ακόμα και σε δύσβατες διαδρομές υπάρχουν οι επιλογές Gravel, Mud, Rock και Sand, αλλά και η επιλογή του ηλεκτρομαγνητικού κλειδώματος του πίσω διαφορικού με τις επιλογές 4HLc και 4LLc. Η αλλαγή από κίνηση στους πίσω τροχούς σε κίνηση σε όλους τους τροχούς, γίνεται όπως και στην έκδοση Club Cab, ακόμα και εν κινήσει σε ταχύτητες μέχρι 100km/h με εξαίρεση μόνο την περίπτωση που έχει επιλεχθεί το πρόγραμμα με κοντές σχέσεις.  

Τα 40,8kgm της ροπής του τετρακύλινδρου κινητήρα των 2,2lt θα σας βοηθήσουν να περάσετε κάθε εμπόδιο που θα βρείτε μπροστά σας και ο μόνος περιορισμός μάλλον θα είναι οι δικές σας ικανότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση. Αν μάλιστα του βάλετε και ένα καλό σετ ελαστικών για εκτός δρόμου διαδρομές, τότε το μόνο μέρος που δεν θα μπορέσει να ανέβει το L200 θα είναι ένας τοίχος με 2 μέτρα ύψος. Αλλά με λίγη φόρα θα τον γκρεμίσει και θα περάσετε από μέσα!

Mitsubishi L200 2.2 150Ps Double Cab

Ταξιδιάρικο!

Όσο περίεργο και να σας φαίνεται, στο ταξίδι το L200 είναι τρομερά ξεκούραστο στο ταξίδι. Ο κινητήρας με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, σε σημείο που ξεχνάς ότι έχεις μπροστά σου έναν diesel των 2,2lt. Με φυσιολογικές ταχύτητες που κυμαίνονται στα 120 με 130km/h, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ανεπαίσθητοι, παρά το μεγάλο μέγεθος και την όχι και τόσο αεροδυναμική γραμμή που έχει. Ε, όπως και να το κάνουμε, φορτηγό είναι μην το ξεχνάτε, έτσι; Αυτό πάντως που μπορώ να σας πω με σιγουριά είναι πως όποια και από τις δύο εκδόσεις και να επιλέξετε, θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Το Mitsubishi L200 είναι ένα πολύ χρηστικό εργαλείο που συνδυάζει το προηγμένο design με την άνεση στις μετακινήσεις.

Τιμή βασικής έκδοσης Invite Double Cab: €28.700

Τιμή έκδοσης δοκιμής Intense Double Cab: €39.300

Μας άρεσεΔεν μας άρεσε
Αντοχή στην σκληρή χρήσηΟρατότητα προς τα πίσω
Πρακτικότητα
Χώροι
Design
Κατανάλωση
Δυνατότητες εκτός δρόμου
Ποιότητα κατασκευής
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΤετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας σε σειρά με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός2.268cc
Διάμετρος x Διαδρομή86mm x 97,6mm
Σχέση Συμπίεσης14,4
ΤροφοδοσίαCommon rail, υπερτροφοδότης καυσαερίων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΚατά επιλογή σε όλους τους τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο 6 σχέσεων
ΔιαφορικόΜε κεντρικό κλείδωμα
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος (mm)5.305
Ύψος (mm)1.780
Πλάτος (mm)1.815
Μεταξόνιο (mm)3.000
Βάρος (kg)2.035
Χώρος φόρτωσης (kg)1.080
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΔιπλά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός
ΠίσωΆκαμπτος άξονας, φύλλα σούστας, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 320mm με διπίστονες δαγκάνες
ΠίσωΤαμπούρα 295mm
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες8Jx18in
Ελαστικά265/60
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm)150/3.500
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm)40,8 /2.000
0-100km/h (sec)-
Τελική Ταχύτητα (km/h)174
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
C02 κατά WLTP (gr/km)254
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ WLTP
Ονομαστική (lt/100km)9,6
Δοκιμής (lt/100km)8,9