Νέα Mercedes E-Class Estate: Το εναλλακτικό πολυτελές Αντί-SUV

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Mercedes-Benz
Μοντέλο E-Class
Power Train Βενζίνη
Νέα Mercedes E-Class Estate: Το εναλλακτικό πολυτελές Αντί-SUV

Υπάρχει μια ​​φήμη ότι η Mercedes θα εγκαταλείψει τα wagon μοντέλα μετά το 2030. Μέχρι τότε μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην C-Class, την CLA Shooting Brake, αλλά και τη νέα E-Class station wagon. Το μεγαλύτερο από τα τρία μοντέλα της Mercedes έγινε ακόμη μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του και έχει ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό. Με την κωδική ονομασία S214, το μεταξόνιό του έχει μεγαλώσει κατά 22 χιλιοστά για επιπλέον χώρο για τα πόδια, ενώ το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 28 χιλιοστά για μεγαλύτερο χώρο στους αγκώνες. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 4 mm (στα 4949 mm) και το ύψος έχει ελαφρώς αυξηθεί κατά 1 mm στα 1469 mm, ενώ δεν προσφέρεται πλέον με τρίτη σειρά καθισμάτων. Η νέα E-Class SW μπορεί να χωρέσει 615 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ή 1.830 λίτρα αν τα διπλώσετε. Οι τιμές μειώνονται στα plug-in υβριδικά μοντέλα και η πρακτικότητα πλήττεται λόγω των μπαταριών. Η πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης γίνεται μέσω μιας ηλεκτρικής πόρτας του χώρου αποσκευών που είναι βασικός εξοπλισμός.

Πέρα από τους αριθμούς, η νέα E-Class Estate είναι ένα όμορφο station μοντέλο, που έχει όλα τα πλεονεκτήματα για να «κλέψει» πελάτες από την GLE. Όπως ήταν αναμενόμενο, στις προδιαγραφές ακολουθεί πιστά την W214 E-Class Sedan που παρουσιάστηκε στα τέλη Απριλίου και φαίνεται λιγότερο ιδιαίτερη από την BMW Σειρά 5 Touring. Το αμάξωμα είναι πιο κομψό από πριν και πιο αεροδυναμικό. Μπορείτε να την παραγγείλετε με τροχούς 21 ιντσών, αλλά το βασικό μοντέλο «πατά» σε 17άρες. Τέλος προσφέρεται με στάνταρ πίσω αερανάρτηση ή προαιρετική Airmatic.Η νέα E-Class Estate είναι ένα κομψό και άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο με όλα τα gadget από το sedan. Έχει τρεις οθόνες, κάμερα selfie και εφαρμογή TikTok. Το Angry Birds περιλαμβάνεται επίσης, όπως και το Zoom για να μην χάσετε την τηλεδιάσκεψη αν είστε στο δρόμο (χρησιμοποιεί την ίδια εσωτερική βιντεοκάμερα που είναι τοποθετημένη στο ταμπλό).

Στην Ευρώπη, η Mercedes θα διαθέσει την Wagon E-Class ως E200 και E220d, μαζί με την E300e plug-in hybrid. Το βενζινοκίνητο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 2,0 λίτρων με turbo και ισχύ 204Ps (ροπή 32, 4kg), με ήπια υβριδικό σύστημα, που σημαίνει ότι λειτουργεί με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα που παρέχει επιπλέον 23 ίππους. Αυτός ο συνδυασμός φέρνει τα 0-100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 231 km/h. Η diesel E220d έχει κινητήρα 2,0 λίτρων με 197 ίππους και 44,1 kg ροπής, που συνδυάζεται με το ίδιο υβριδικό (ήπιο) σύστημα 48 V. Εδώ τα 0-100km/h έρχονται σε 7,9 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 230 km/h. Εάν χρειάζεστε περισσότερη δύναμη, η Mercedes λέει ότι θα ακολουθήσει ένας εξακύλινδρος ντίζελ. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Όσο για την E300e, συνδυάζει έναν turbo κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνδυαστική ισχύ 312 ίππων. Εδώ το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 204 Ps, ενώ ηλεκτρικό 129 Ps. Για το 0-100 η Mercedes χρειάζεται 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 227 km/h. Χάρη σε μια μπαταρία 25,4 kWh, η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 100km.

Η γερμανική μάρκα πολυτελείας λέει ότι θα κυκλοφορήσει αργότερα και εκδόσεις AMG και μένει να δούμε αν εκεί θα επιστρέψει o V8. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η κορυφαία E63 θα είναι V6 plug-in υβριδική με πάνω από 700 ίππους, αλλά τίποτα δεν είναι επίσημο ακόμα. Η E63 Estate θα πρέπει να αντιμετωπίσει το Audi RS6 Avant, ενώ η BMW M5 Touring είναι πιθανό να επιστρέψει το 2025.